Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er der bestilt 70 stk favour boxes fra UK :back2topic:

De skal naturligvis peppes op med børnecitater og bånd og derudover skal de fungere som bordkort :bearhug:

Jeg synes at de er SÅ flotte og passer rigtig godt ind i farvetemaet. Jeg havde jo en masse flotte intentioner om at lave æskerne selv, men fandt rimelig hurtigt ud af at vi måtte udskyde brylluppet til 2015 hvis jeg skulle nå at lave 70 af dem :)

Men sådan her ser de i hvert fald ud i "nøgen" tilstand :)

post-45827-1294133212.jpg

Og så er der bestilt tid til at prøve min kjole igen d.5/2 hvor jeg skal ind og se om mit meget specielle slør passer til kjolen...det bliver godt nok spændende :hug: Min veninde tager med så hun kan tage en maaaaasse billeder til jer zillaer og h2b kommer også derind bagefter og så skal vi kigge på tøj til ham. Det bliver bare en god dag...glæææææder mig til at få kjolen på igen :)

Hej kristina

Fantastisk tråd du har her.

har du modtaget æskerne, og i såfald er du tilfreds med dem?

Hvor bestilte du dem?

Jeg har luret på en del engelske hjemmesider, men ikke truffet nogen beslutning.

Redigeret af Tantalize
0

Del dette indlæg

De skal naturligvis peppes op med børnecitater og bånd og derudover skal de fungere som bordkort :bearhug:

Jeg synes at de er SÅ flotte og passer rigtig godt ind i farvetemaet. Jeg havde jo en masse flotte intentioner om at lave æskerne selv, men fandt rimelig hurtigt ud af at vi måtte udskyde brylluppet til 2015 hvis jeg skulle nå at lave 70 af dem :)

Og så er der bestilt tid til at prøve min kjole igen d.5/2 hvor jeg skal ind og se om mit meget specielle slør passer til kjolen...det bliver godt nok spændende :hug: Min veninde tager med så hun kan tage en maaaaasse billeder til jer zillaer og h2b kommer også derind bagefter og så skal vi kigge på tøj til ham. Det bliver bare en god dag...glæææææder mig til at få kjolen på igen :)

Hej kristina

Hvor bestilte du dem?

Jeg har luret på en del engelske hjemmesider, men ikke truffet nogen beslutning.

Hej

Jeg har modtaget æskerne...de kom meget hurtigt (3-4 dage) :)

Og jeg vil bestemt sige at jeg er tilfreds! Kvaliteten er rigtig god og farverne stemmer overens med billederne på nettet. Det eneste minus der var/er ved dem, må være at de er mindre end jeg regnede med, men det er min egen fejl, for der stod mål på nettet. Det skulle jeg nok lige have tjekket engang.

Men jeg er rigtig glad for dem og kan bestemt godt anbefale at købe i UK (Mine er købt på den engelske e-bay).

God købelyst :)

0

Del dette indlæg

Hej kristina

Hvor bestilte du dem?

Hej

Jeg har modtaget æskerne...de kom meget hurtigt (3-4 dage) :)

Og jeg vil bestemt sige at jeg er tilfreds! Kvaliteten er rigtig god og farverne stemmer overens med billederne på nettet. Det eneste minus der var/er ved dem, må være at de er mindre end jeg regnede med, men det er min egen fejl, for der stod mål på nettet. Det skulle jeg nok lige have tjekket engang.

Men jeg er rigtig glad for dem og kan bestemt godt anbefale at købe i UK (Mine er købt på den engelske e-bay).

God købelyst :)

TAK

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var vi til Vejle brudeløb i går...og vi fik en 3.plads :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Vi vandt præmier for 13000 kr og det var simpelthen den sjoveste oplevelse længe :thumbsupsmileyanim:

Her er et link til vejle amts folkeblad hvor H2B og jeg er gennemfotograferet! det er blandt andet os der er til højre på det store billede og det er ligeledes os der vinder løbet i videoklippet :biggrin:

http://www.vejleamtsfolkeblad.dk/artikel/320463:Vejle--Syg-vejlenser-hurtigst-i-Vejles-foerste-brudeloeb

Hvis der er andre der får muligheden for at deltage i sådan noget...SÅ GØR DET..det er en oplevelse som jeg kan leve højt på længe :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæmpe tillykke med den flotte 3. plads.Stod ved målstregen og heppede :cheerleader3:

Det var garanteret det der gjorde udslaget for os :wink:

Fedt! Tillykke :cheerleader3: :cheerleader3: Hvad vandt I?Gid der blev holdt sådan noget tættere på KBH :thumbsupsmileyanim:

Vi vandt gavekort til et hav af forskellige steder - alt lige fra briller til sko, tøj og restaurentbesøg, og en masse andet :thumbsupsmileyanim:

Der var faktisk et par med fra Kbh...så næste gang må I bare springe i bilen og så afsted :wink:

Hvor flot!! :cheerleader3: Tillykke med det - og så har det garanteret været hammer skægt oven i!!

Tak. Ja det var simpelthen så sjovt...gjorde til gerne igen :griner:-

Årh TILLYKKE...!! Hvor er det sejt løbet :cheerleader3:

Tak tak :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak allesammen :bearhug: Og Siesta Keys...tak for en FANTASTISK hyggelig dag...det må vi gøre en anden gang :wink:

Nu kommer der lige en update herfra...det trænger tråden vist til!

Jeg er startet på arbejde efter et års barsel og hverdagen har da ramt mig BIG TIME. Jeg har svært ved at finde tid til andet end arbejde, rengøring, tøjvask, madlavning, indkøb og selvfølgelig vores 2 små krudtugler...og det går desværre også ud over BK :pokey:

Jeg har dog lige et par minutter hver aften hvor jeg lige kommer ind og kigger herinde, men det er slet ikke nok til at kunne følge med i alles planlægning. Forhåbentligt kan jeg snart tage revanche igen :)

En smule er der dog sket herhjemme! Invitationerne kommer ud i dag :cheerleader3: NØJ hvor bliver det en fantastisk følelse :thumbsupsmileyanim:

Og så har jeg forelsket mig i disse ringe, som H2B desuden også synes er pæne (Det er jo altid en fordel :wink: )

http://chanti.dk/#pageName=productDetailedNew&id=9162&begin=0

Jeg har dog forsøgt at finde noget om "palladium" som ringene delvist er lavet af, men kan ikke finde noget rigtig konkret omkring fordele og ulemper. Det eneste jeg har kunnet finde er at det er svært at arbejde med fordi det er hårdt. Men er det den eneste ulempe? Nogen der kender til det? Er det umuligt at arbejde med (ligesom titanium) eller er det bare svært?

Jeg kan virkelig godt lide den mørke tone ringene får ved brug af palladium, så jeg håber at det kan lykkes at få disse :)

Ellers kan jeg fortælle at jeg har besluttet mig for at sangeren i kirken skal synes "nothing else matters" med Metallica, da H2B er stor fan af rock og den sang har en fantastisk tekst! Det bliver en stille udgave, muligvis akkompogneret af klaver :)

Vi har også taget en lille beslutning omkring receptionen. Vi vil have pinchos, som er små spanskinspirerede brød med forskellig pålæg, som f.eks Serano, chorizo, gedeost, oliven, rejer, andre oste, grøntsager og så skal der selvfølgelig være noget til ungerne også. Derudover vil jeg gerne have et KÆMPE frugtbord med alt hvad hjertet kan begære og så selvfølgelig drikkevarer. Vi vil jo ikke have bryllupskage, så ville gerne gøre noget andet specielt ud af receptionen...jeg tror at det bliver supergodt :thumbsupsmileyanim:

Nå, det var lige alt hvad der var tid til nu. Håber at I alle har det godt herinde og at jeres planlægning skrider planmæssigt fremad :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med 3. pladsen og alle de lækre præmier :thumbsupsmileyanim:

Det er nogle vildt smukke ringe, I har kig på - er også helt vild med den lidt mørkere farve :cheerleader3: Aner desværre intet om palladium...har faktisk aldrig hørt om det før...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skrev til Chanti, som svarede tilbage at Palladium er svært at arbejde med, men ikke umuligt :cheerleader3:

Derfor har vi nu besluttet at bestille en prøvebox så vi kan se om det er noget for os :thumbsupsmileyanim:

Og så har jeg shoppet på stoldækdig...og har fået varerne hjem nu...YEAH :thumbsupsmileyanim:

Jeg har bestilt runde brune duge (turde ikke at vente med at bestille dem, da det var det eneste sted på nettet jeg kunne finde dem!), blå dækkeservietter og blå middagsservietter. Jeg ved endnu ikke om jeg får brugt det hele endnu, men jeg er i hvert fald SUPERglad for det hele :cheerleader3: Det passer fantastisk til lysene og fadene som jeg købte tidligere...

Her er et par billeder fra mit hurtigt opstillede "borddækning". Jeg har bare lige sat det hurtigt op sammen med tallerken og glas så I kunne få en idé om helheden :) Det er så ikke meningen at jeg skal have en plastikrose i vasen...det skal være 2-3 hvide hortensia og så skal der selvfølgelig lige tages forbehold for pladsmangel på bordet :griner:- Billderne kommer lige i et par besvarelser, da jeg har fået lavet dem for store :rolleyes:

Hvad synes I?

post-45827-0-84403900-1299749264.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer