Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Elsker farven. :) Håber at du bliver glad for dem.

Jeg synes også at farven er fantastisk :) Og HOLD DA OP hvor jeg glæder mig til at få dem hjem :wink: Det er godt med sådan nogle "små" ting man kan glæde sig til på vejen mod brylluppet, for ellers virker brylluppet godt nok meeeeeeget langt væk :griner:-

0

Del dette indlæg

Tillykke med Milepælen :)

Ja, tror os vi er ret ens mht til bryllupsting :) Er helt vild med dine farver.. og kjolen er noget ligende hvad jeg har i tankerne.

Jeg har også overvejet bridal (eller hvad det nu hedder) og regner med at tage mit alm. slør på i kirke og få taget nogle billeder med det på for derefter at tage det andet på og få taget nogle billeder med det på.. For man kan virkelig får taget nogle gode ansigtsbilleder med det på :kiss:

tror også at vi kunne finde på at tage på festival som bryllupsrejse hvis ikke det var for vores datter..!!! Så fed ide..

Hvordan vil du lave æskerne? binde et bånd om eller mere? og hvad putter du i? havde tænkt noget af det samme og vil ligesom dig også gerne giftes i år.. så må prøve ebay!!

Jeg ved faktisk ikke præcis hvad jeg vil komme i æskerne endnu...men der må gerne være noget sjovt...self :)

Vedr. birdcage (bridal) så tror jeg ikke at jeg ender med det alligevel. jeg har købt et lidt anderledes slør, som jeg egentlig er rigtig glad for, men jeg skal lige have tjekket om det overhovedet passer til kjolen. Hvis det gør så YEAH :griner:- , men hvis ikke det gør, så kunne det godt være at jeg gik tilbage til ideen om birdcage, for det ser nemlig überfedt ud :)

Og festival: Herhjemme har vi også 2 små børn, som til brylluppet vil være 15 mdr og knap 3,5 år..meeeen dem "kyler" vi over til min mor så vi kan komme ud og give den gas :wink::hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der sørme lige en blærerække...WOOP WOOP :):):bearhug:

Det er dog den mest fantastiske følelse at være HALVT færdige med invitationerne...jeps...mangler alt indmaden endnu :bearhug: Men jeg er dog stadig meget glad for trods alt at være noget så langt her :thumbsupsmileyanim:

post-45827-1295342051.jpg

0

Del dette indlæg

Her er lige et par stykker af invitationen tæt på. Vi har ændret teksten og derfor bliver den lidt anderledes i forhold til prototypen, men i det store hele har vi holdt fast i designet og jeg er faktisk rigtig godt tilfreds med resultatet :thumbsupsmileyanim:

post-45827-1295342198.jpg

post-45827-1295342186.jpg

Der mangler et enkelt kort i den her, men ellers kommer de til at se sådan ud :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og så har vi været i bilka og shoppe :)

fandt disse ting som var sat ned, så vi har shoppet lyseblå og brune fyrfadslys og brune fade, som alt sammen skal pynte på bordet :thumbsupsmileyanim:

Jeg ved ikke præcist endnu hvordan det hele skal sættes op, men jeg overvejer hvidt sand og hvide blomster.

post-45827-1295343099.jpg

Bordene skal dækkes med brune duge, hvide tallerkener og blå servietter :)

0

Del dette indlæg

LOKALEPYNT

H2B er helt vild med rispapirlamper, så jeg har søgt efter inspiration til at få det med i lokalepyntningen og jeg er faldet over dette billede, som bare indeholder ALT hvad jeg gerne vil have til vores bryllup :) MASSER af levende lys, romantik, ro og ikke mindst...rispapirlamper :)

post-45827-1295343529.jpg

Farverne skulle naturligvis være anderledes, men ellers kunne det være rigtig fedt at få denne stil :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

:bearhug: Tillykke med milepælen :bearhug:

Super flotte invitationer :thumbsupsmileyanim::)

tusind tak :bearhug:

Tillykke med milepælen!!

Er helt vild med inspitationsbilledet med rislamperne - det ser super hyggeligt ud! :)

Tak tak :bearhug:

Jeg synes også at det er godt billede. Det rammer i hvert fald meget godt det jeg håber vi kan opnå til brylluppet :bearhug:

0

Del dette indlæg

Lige endnu en lille update herfra :bearhug:

Vi har længe snakket frem og tilbage omkring maden til brylluppet og har haft lidt svært ved at blive enige om menuen, da man jo nærmest altid skal vælge 3 retter, som er bestemt i forvejen. Så overvejede vi at få en kok ud til feststedet og lave maden derude...men det blev for dyrt :bearhug:

Nu er vi så faldet over en kogekone fra sønderjylland, som kører i hele danmark og som samtidig er SUPER billig. Hun tager 200 kr i timen + transport og det er det!! Vi betaler natuligvis selv råvarerne, men der er ingen menupriser ligesom man ser ved andre kokke...kun råvarer og timeløn :thumbsupsmileyanim:

Det betyder at vi kan skære ca 5000 kr af vores madpost :)

Nu vil jeg ringe til hende i dag og få aftalt et møde, så vi også kan få sat en prøvemiddag på programmet :)

0

Del dette indlæg

Så er jeg gået i gang med vores hjemmeside :thumbsupsmileyanim:

Linket fik jeg af Sunspirit..tak for det :badgirl: Det er en engelsk side, men den er supernem at finde ud af, så jeg tror sagtens at man kan finde ud af det selvom sprogkundskaberne ikke er helt i top. Og så er den GRATIS :)

Her er linket: http://www.mywedding.com/kristinaogstig/ (I er velkomne til at kigge)

Jeg er ikke nået så langt med den endnu, men det går da fremad :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer