Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Så er jeg gået i gang med vores hjemmeside :rolleyes:

Linket fik jeg af Sunspirit..tak for det :blush: Det er en engelsk side, men den er supernem at finde ud af, så jeg tror sagtens at man kan finde ud af det selvom sprogkundskaberne ikke er helt i top. Og så er den GRATIS :wink:

Her er linket: http://www.mywedding.com/kristinaogstig/ (I er velkomne til at kigge)

Jeg er ikke nået så langt med den endnu, men det går da fremad :cheerleader3:

Super flot hjemmeside :blush:

Er siden virkelig gratis?? Det er da helt vildt :cheerleader3:

Måske skulle man da lige overveje det :wink:

Vil du sende linket til mig?

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg gået i gang med vores hjemmeside :rolleyes:

Linket fik jeg af Sunspirit..tak for det :wink: Det er en engelsk side, men den er supernem at finde ud af, så jeg tror sagtens at man kan finde ud af det selvom sprogkundskaberne ikke er helt i top. Og så er den GRATIS :cheerleader3:

Her er linket: http://www.mywedding.com/kristinaogstig/ (I er velkomne til at kigge)

Jeg er ikke nået så langt med den endnu, men det går da fremad :cheerleader3:

Super flot hjemmeside :blush:

Er siden virkelig gratis?? Det er da helt vildt :blush:

Måske skulle man da lige overveje det :17:

Vil du sende linket til mig?

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

PM Sendt :-)

Og til andre www.mywedding.com :wink:

0

Del dette indlæg

YEAH...så kom skoene fra Hongkong...helt uden at blive taget i tolden :):):):)

De er PERFEKTE :thumbsupsmileyanim:

De er lige en nuance mørkere end billedet på hjemmesiden, hvilket jeg er SÅ glad for!! De sidder virkelig godt...men kan selvfølgelig godt mærke at de lige skal gåes lidt til :lol:

Jeg er slet ikke i tvivl om at jeg skal have dem på på min bryllupsdag :cheerleader3:

Men der er dog 1 problem.....jeg har MEGA meget lyst tl at vise H2B dem når han komme hjem, selvom jeg havde besluttet at hele "outfittet" skulle være hemmeligt! Hvad gør I andre? Har H2B set jeres fantastiske sko?

Nå...ikke mere sniksnak...trommehvirvel....HER ER DE:

post-45827-1296733331.jpg

Jeg billedspammer lige i flere omgange, da jeg har fået lavet billederne lidt for store ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Her er linket :)

http://www.terrierplaynet.net/servlet/the-...hoes/Categories

Vær dog opmærsom på at hvis de bliver taget i tolden, kan det koste lidt over 200 kr mere.

Og så skal det siges at kvaliteten jo selvfølgelig afspejler prisen. Man kan bestemt godt mærke på dem at de er produceret i Østen til meget få penge....men det synes jeg jo ikke at man kan se :thumbsupsmileyanim: Og så synes jeg bare at de er helt fantastisk dejlige at have på :)

0

Del dette indlæg

Her er linket :)

Vær dog opmærsom på at hvis de bliver taget i tolden, kan det koste lidt over 200 kr mere.

Og så skal det siges at kvaliteten jo selvfølgelig afspejler prisen. Man kan bestemt godt mærke på dem at de er produceret i Østen til meget få penge....men det synes jeg jo ikke at man kan se :thumbsupsmileyanim: Og så synes jeg bare at de er helt fantastisk dejlige at have på :)

Ja, hvis kvaliteten ikke går ud over komforten er det jo ikke et problem :)

Ih...hvor skal jeg bare ind og kigge på sko!

Tak :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gud hvor er de skønne, og sådan et kup. :thumbsupsmileyanim:

Tak :cheerleader3:

Her er linket :lol:

Og så skal det siges at kvaliteten jo selvfølgelig afspejler prisen. Man kan bestemt godt mærke på dem at de er produceret i Østen til meget få penge....men det synes jeg jo ikke at man kan se :) Og så synes jeg bare at de er helt fantastisk dejlige at have på :)

Ja, hvis kvaliteten ikke går ud over komforten er det jo ikke et problem :wink:

Ih...hvor skal jeg bare ind og kigge på sko!

Tak :)

Det var så lidt :)

Tusind tak for linket, er jo blevet helt forelsket i dem :)

Men hvordan er de i størrelsen? Syntes tit det er svært at købe sko over nettet uden at blive skuffet over at de ikke passer i størrelsen når man får dem..

Ja den er lidt sværere. Jeg er normalt en str.39 (nogle gange 40 i pumps). Jeg tog chance og bestilte 8,5 hvilket svarer til 39,5. De er liiiige til den lille side, men jeg kan sagtens have dem på. Kunne jeg have gjort det om, havde jeg nok bestilt en 40. Hvis jeg var dig ville jeg derfor bestille 0,5 nr større end du normalt bruger :)

0

Del dette indlæg

Fine sko. :) Dejligt de ikke blevet taget i tolden!

Min htb har set de sko jeg har bestilt. Jeg er ikke så striks med det. :)

Tak søde Charite :)

Og eftersom du har vist H2B dine sko tager jeg det som et tegn på at det skal jeg også...kan simpelthen ikke vente :):thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og eftersom du har vist H2B dine sko tager jeg det som et tegn på at det skal jeg også...kan simpelthen ikke vente :):thumbsupsmileyanim:

Haha. Kan jeg godt forstå! :cheerleader3: Jeg er simpelthen så dårlig til at holde ting hemmeligt for min kæreste. Især når jeg er begejstret! Jeg har også haft rigtig svært ved ikke at vise ham min kjole. Jeg er jo vant til at dele min begejstring med ham om alt andet..

0

Del dette indlæg

Tak, tror jeg vil bestille 40, ligger nemlig ligesom dig mest på 39, men ind imellem 40 :cheerleader3: Tusind tak for hjælpen, og for at have fundet de fineste sko :lol:

Det var så lidt :wink:

Haha. Kan jeg godt forstå! :) Jeg er simpelthen så dårlig til at holde ting hemmeligt for min kæreste. Især når jeg er begejstret! Jeg har også haft rigtig svært ved ikke at vise ham min kjole. Jeg er jo vant til at dele min begejstring med ham om alt andet..

Ja det er jo nemlig det! Man plejer at dele alt med dem og nu skal man konstant tænke over hvad man siger....ihh hvor er jeg dårlig til sådan noget :)

Men nu får han lov at se skoene...så kan jeg leve højt på den et stykke tid :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og et tæt på af alt bling-bling :thumbsupsmileyanim:

post-45827-1296733680.jpg

Dine sko er virkelig fine, Kristina! Det har du gjort godt :)

Ser ud som om vi ses den 26. februar - på ryggen af vores H2B's :)

ja...det bliver superfedt :) Vi må lige ha' noget vii kan kende hinanden på. Som f.eks. "Det er mig med brudekjolen" :lol:

Kunne være vildt sjovt lige at mødes...inden vi skal jorde hinanden i H2B-løb :wink::)

og tak for rosen af skoene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Tillykke med de fantastiske sko :):):)

Har jo selv køb sko fra terrier playnet og er også rigtig glad for mine. Jeg har ikke vist mine til h2b, og det tror jeg, at jeg holder fast ved. Syntes dine sko ser super fine ud, og heldige dig at du ikke blev snuppet i tolden, :thumbsupsmileyanim: det gjorde mine :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer