Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

Så er feststedet også på plads :)

Vi har booket Hammer lejrskole, som ligger i helt fantastiske omgivelser, med en kæmpe legeplads+plæne udenfor til ungerne til reception :thumbsupsmileyanim:

Så er der en stor sal, lille sal, stort køkken og sidst men bestemt ikke mindst...40 sovepladser, så gæsterne kan drikke heeeele natten :grin2:

Resten af gæsterne (Vi bliver ca 70) må tage telt eller campingvogn med...så skal der være fest!!

Vi har det hele weekenden, så vi behøver slet ikke at stresse over noget!

Vi har desuden besluttet os for at leje et telt, som skal sættes i forlængelse med den store sal. Der er nemlig dobbeltdøre, som bliver åbnet og så går man direkte ud i teltet. På den måde kan vi holde reception i den store sal, spise i teltet og vende tilbage til den store sal til festen efterfølgende, hvor der også er scene til bandet. Så slipper vi for en masse rykken rundt på dagen :cheerleader3:

Er bare SÅ glad for at det lykkedes os at få det, da vi fik at vide at chancerne var små fordi det normalt var booket 3 år ud i fremtiden. Nogle gange skal man bare være heldig :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hov, her har jeg da vist ikke været før, men velkommen til! :)

Rigtig flot kjole, den klæder dig virkelig godt! :biggrin: Og smuuuuukke sko, dem er jeg lidt forelskede i. :cheerleader3:

Og nuuiiiiiiii et romantisk frieri, det lyder jo næsten som taget ud af en fantastisk kærlighedsfilm! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Rigtig flot kjole, den klæder dig virkelig godt! :) Og smuuuuukke sko, dem er jeg lidt forelskede i. :biggrin:

Og nuuiiiiiiii et romantisk frieri, det lyder jo næsten som taget ud af en fantastisk kærlighedsfilm! :thumbsupsmileyanim:

Tak for roserne :)

Jeg er også helt vild med skoene! Desværre kan jeg ikke finde dem på nettet overhovedet. Disse har jeg fundet på Trendsales, men hende der sælger dem vil have 650 kr for dem (nypris 706 kr) og det synes jeg er lige dyrt nok for et par sko man ikke henter butiksnye :)

Du skal være velkommen til at springe ind på trendsales og give et bud på dem. Jeg har budt 450 kr, men har ikke hørt noget. Hvis du vil give mere, så bare "go for it" :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Rigtig flot kjole, den klæder dig virkelig godt! :) Og smuuuuukke sko, dem er jeg lidt forelskede i. :biggrin:

Jeg er også helt vild med skoene! Desværre kan jeg ikke finde dem på nettet overhovedet. Disse har jeg fundet på Trendsales, men hende der sælger dem vil have 650 kr for dem (nypris 706 kr) og det synes jeg er lige dyrt nok for et par sko man ikke henter butiksnye :)

Du skal være velkommen til at springe ind på trendsales og give et bud på dem. Jeg har budt 450 kr, men har ikke hørt noget. Hvis du vil give mere, så bare "go for it" :cheerleader3:

Hehe fristende, men jeg har superbesværlige fødder, så tror ikke at jeg tør købe sko, jeg ikke har prøvet :boohoo: + Jeg overvejer stadig, om jeg vil have lavere sko, da htb er en del lavere end mig. Men smukke er de nu ellers! :) - Og enig, 650 er lige dyrt nok for secondhand når nyprisen er 706 kr! :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig flot kjole, den klæder dig virkelig godt! :boohoo: Og smuuuuukke sko, dem er jeg lidt forelskede i. :biggrin:

Hehe fristende, men jeg har superbesværlige fødder, så tror ikke at jeg tør købe sko, jeg ikke har prøvet :boohoo: + Jeg overvejer stadig, om jeg vil have lavere sko, da htb er en del lavere end mig. Men smukke er de nu ellers! :) - Og enig, 650 er lige dyrt nok for secondhand når nyprisen er 706 kr! :boohoo:

Dét er blandt andet også det jeg synes gør skoene lidt dyre...nemlig at jeg ikke kan være 100% sikker på at jeg kan passe dem og så er 650 kr godt nok mange penge :)

Træls med superbesværlige fødder :grin2:

0

Del dette indlæg

Dét er blandt andet også det jeg synes gør skoene lidt dyre...nemlig at jeg ikke kan være 100% sikker på at jeg kan passe dem og så er 650 kr godt nok mange penge :)

Ja ret træls, MEN ikke helt uden fordele: F.eks. mener htb ligefrem at det er fornuftigt at købe et par ekstra bryllupssko, just in case! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Han friede på en bjergrestaurent i Toscana d.17/9-2010!

Vi sad på den hyggeligste restaurent i Toscanas bjerge og drak et glas rødvin, mens den italienske familie der ejede stedet vimsede rundt og skabte en fantastisk stemning!

Min kæreste bad mig lukke øjnene og stikke hænderne frem. Jeg kunne mærke at han hængte noget på mine fingre og jeg forstod overhovedet ikke hvad der foregik! Det var tungt det jeg bar på, så kunne virklig ikke regne ud hvad det var :biggrin:

Da han sagde at jeg måtte åbne mine øjne, sad jeg med min mors gamle brudekjole og han sad på knæ foran mig :thumbsupsmileyanim:

Jeg begyndte at ryste og måtte da også lige fælde en tåre, da han sagde at jeg var det smukkeste og bedste der var sket for ham og om jeg ville gifte mig med ham :marryme:

Vi hørte Frank Sinatra med "My way" i baggrunden, havde levende lys på bordet og så var det selvfølgelig fantastisk dejligt vejr...jeg kunne på ingen måde have forestillet mig et mere romantisk frieri!

2 dage efter tog vi til San Marino og købte den smukkeste diamantring til mig, som jeg nu går og flasher til alle jeg kan komme i nærheden af :cheerleader3:

SUK.... :)

0

Del dette indlæg

Dét er blandt andet også det jeg synes gør skoene lidt dyre...nemlig at jeg ikke kan være 100% sikker på at jeg kan passe dem og så er 650 kr godt nok mange penge :biggrin:

Ja ret træls, MEN ikke helt uden fordele: F.eks. mener htb ligefrem at det er fornuftigt at købe et par ekstra bryllupssko, just in case! :):thumbsupsmileyanim:

hmm...det kunne godt være at jeg så skulle "fake" nogle superbesværlige fødder også :cheerleader3: :grin2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Han friede på en bjergrestaurent i Toscana d.17/9-2010!

Vi sad på den hyggeligste restaurent i Toscanas bjerge og drak et glas rødvin, mens den italienske familie der ejede stedet vimsede rundt og skabte en fantastisk stemning!

Min kæreste bad mig lukke øjnene og stikke hænderne frem. Jeg kunne mærke at han hængte noget på mine fingre og jeg forstod overhovedet ikke hvad der foregik! Det var tungt det jeg bar på, så kunne virklig ikke regne ud hvad det var :)

Da han sagde at jeg måtte åbne mine øjne, sad jeg med min mors gamle brudekjole og han sad på knæ foran mig :thumbsupsmileyanim:

Jeg begyndte at ryste og måtte da også lige fælde en tåre, da han sagde at jeg var det smukkeste og bedste der var sket for ham og om jeg ville gifte mig med ham :marryme:

Vi hørte Frank Sinatra med "My way" i baggrunden, havde levende lys på bordet og så var det selvfølgelig fantastisk dejligt vejr...jeg kunne på ingen måde have forestillet mig et mere romantisk frieri!

2 dage efter tog vi til San Marino og købte den smukkeste diamantring til mig, som jeg nu går og flasher til alle jeg kan komme i nærheden af :cheerleader3:

SUK.... :)

Lige mine ord :biggrin: ;)

0

Del dette indlæg

WEEEE så er musikken også på plads :cheerleader3:

Vi har hyret 3 mand (bas/sanger, pianist og trommer) til at spille under middagen. Det bliver lidt anderledes dinnermusik, men ingen af os er særlig glade for det traditionelle musik, så det her bliver fantastisk :) De vil spille alt lige fra Jazz, til blues til dansk pop, så der er noget for alle :thumbsupsmileyanim:

Senere på aftenen føjer de 2 mand ekstra til (guitar og sangerinde) og så GIVER DE DEN GAS :biggrin: Her vil de spille alt lige fra Cool and the gang til Robbie Willliams. Det bliver så fedt!!!!

Bare lige et "glad opstød" fra mig :)

0

Del dette indlæg

her kommer lige lidt make-up inspiration :cheerleader3:

Jeg regner med at ville have "smokey eyes", og jeg vil umiddelbart hælde mest til billede nr 1, men den er stadig lidt usikker. Ang. læber ved jeg ikke helt om det skal være lipgloss eller læbestift. Normalt bruger jeg ikke læbestift, men jeg synes at det ser rigtig godt ud på billede nr 3 med knaldrød læbestift :thumbsupsmileyanim:

Billede nr 1

post-45827-1289901911.jpg

Billede nr 2

post-45827-1289901949.jpg

Billede nr 3

post-45827-1289901972.jpg

Bare lige lidt tanker herfra :)

0

Del dette indlæg

Lidt billeder af vores kirke. Den er ikke særlig stor, men virkelig smuk og moderne...helt perfekt til os :thumbsupsmileyanim:

post-45827-1289334890.jpg

post-45827-1289334898.jpg

Først og fremmeste velkommen til :cheerleader3:

hmmm jeg synes jeres kirke virker meget bekendt, det skulle vel ikke være en kirke der ligger tæt på Vejle?

Jeg kunne kendende kirkegulvet!

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lidt billeder af vores kirke. Den er ikke særlig stor, men virkelig smuk og moderne...helt perfekt til os :)

Først og fremmeste velkommen til :)

hmmm jeg synes jeres kirke virker meget bekendt, det skulle vel ikke være en kirke der ligger tæt på Vejle?

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak :biggrin:

Og jo...kirken ligger i Jelling ved Vejle. Den er rimelig kendt pga Runestenene :thumbsupsmileyanim: Jeg synes at gulvet er helt fantastisk :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Lidt billeder af vores kirke. Den er ikke særlig stor, men virkelig smuk og moderne...helt perfekt til os :)

Først og fremmeste velkommen til :)

5178921e1d4fb9c9.gif

Tak :biggrin:

Og jo...kirken ligger i Jelling ved Vejle. Den er rimelig kendt pga Runestenene :thumbsupsmileyanim: Jeg synes at gulvet er helt fantastisk :cheerleader3:

Ja tænkte det nok (jeg ville jo ikke nævne kirken, da det måske var hemmeligt hvor i landet det var), jeg ser jelling kirke stort set hver dag, fordi går på UCL i Jelling

Det er en super fin kirke ;)

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet de sødeste små tylblomster på Nordform.dk til 12,95 kr for 5 stk. De passer perfekt ind i vores farvetema og jeg synes bare at de er superfine :thumbsupsmileyanim:

post-45827-1289981838.jpg

De er ca 4 cm. Problemet er bare at jeg ikke ANER hvad jeg skulle bruge dem til :grin2: Jeg overvejer at købe dem og så må jeg bare finde på noget at bruge dem til, men det er jo sådan set også lidt spild af penge! Så overvejer jeg om jeg skal droppe hjerterne på favourboksen og smide en lille tylblomst på i stedet...

Hvad synes I piger?

Skal jeg bare droppe indkøbet af tylblomster eller ville de klæde favourboksene mere end hjerterne gør? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Nå, nu købte jeg altså en pose alligevel, sammen med noget karton så jeg kan komme igang med at være "wannabe-kreativ" :grin2:

Jeg er meget spændt på om det lykkes mig at klippe/klistre selv med et ordentligt resultat, eller om vi ender med en bestillingsopgave hos Metteholm :grin2:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal vi have møde med fotografen i morgen :)

Det er Tina Liv fra Fredericia og jeg synes hendes billeder er superflotte....kan ses på facebook :blush:

Jeg ved dog ikke helt om jeg får spurgt om alt det nødvendige, men har dog skrevet lidt spørgsmål ned.

Nogle der har lidt erfaringer omkring hvad man skal spørge om eller hvad man skal "forlange"?

0

Del dette indlæg

Det er Tina Liv fra Fredericia og jeg synes hendes billeder er superflotte....kan ses på facebook :blush:

Jeg ved dog ikke helt om jeg får spurgt om alt det nødvendige, men har dog skrevet lidt spørgsmål ned.

Nogle der har lidt erfaringer omkring hvad man skal spørge om eller hvad man skal "forlange"?

Tjah, et tip ville i hvert fald være at spørge, om hun har et back-up kamera, og hvad hun gør i tilfælde af sygdom på jeres bryllupsdag (back-up fotograf) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Tjah, et tip ville i hvert fald være at spørge, om hun har et back-up kamera, og hvad hun gør i tilfælde af sygdom på jeres bryllupsdag (back-up fotograf) :thumbsupsmileyanim:

Godt og vigtigt spørgsmål! Jeg ville også spørge om hvad mulighederne er i forhold til at få billederne digitalt, og hvor mange billeder, I kan forvente at få (redigerede og uredigerede). -HAHA- Jeg ville også spørge til hvor lang tid det ca. kan tage, og måske tage nogle inspirationsbilleder med, hvis I har noget bestemt, I gerne vil have. :lol:

0

Del dette indlæg

Så skal vi have møde med fotografen i morgen :thumbsupsmileyanim:

Tjah, et tip ville i hvert fald være at spørge, om hun har et back-up kamera, og hvad hun gør i tilfælde af sygdom på jeres bryllupsdag (back-up fotograf) -HAHA-

Tak for svar! Der var da i hvert fald lige 2 spørgsmål som jeg ikke havde tænkt på :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så skal vi have møde med fotografen i morgen :thumbsupsmileyanim:

Tjah, et tip ville i hvert fald være at spørge, om hun har et back-up kamera, og hvad hun gør i tilfælde af sygdom på jeres bryllupsdag (back-up fotograf) :lol:

Godt og vigtigt spørgsmål! Jeg ville også spørge om hvad mulighederne er i forhold til at få billederne digitalt, og hvor mange billeder, I kan forvente at få (redigerede og uredigerede). :oops: Jeg ville også spørge til hvor lang tid det ca. kan tage, og måske tage nogle inspirationsbilleder med, hvis I har noget bestemt, I gerne vil have. :huh:

Tak for svar -HAHA- Nu er jeg vist godt rustet til at få besøg af fotografen :)

0

Del dette indlæg

ØV altså!!

Fik lige et opkald fra Nordform i går og de har desværre ikke alle de tylblomster jeg skal bruge til favouræskerne :thumbsupsmileyanim:

Så nu skal jeg igang med at designe nogle helt nye, hvis ikke jeg finder noget oplagt at erstatte blomsterne med...

Øv altså!!

0

Del dette indlæg

ØV altså!!

Fik lige et opkald fra Nordform i går og de har desværre ikke alle de tylblomster jeg skal bruge til favouræskerne :)

Så nu skal jeg igang med at designe nogle helt nye, hvis ikke jeg finder noget oplagt at erstatte blomsterne med...

Øv altså!!

Ej hvor øv... Men der er jo heldigvis lidt tid endnu... Men derfor er det irreterende alligevel, når nu du lige havde regnet med dem :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer