Mallara

K & S' store dag 6/8-2011

398 indlæg i dette emne

ØV altså!!

Fik lige et opkald fra Nordform i går og de har desværre ikke alle de tylblomster jeg skal bruge til favouræskerne :)

Så nu skal jeg igang med at designe nogle helt nye, hvis ikke jeg finder noget oplagt at erstatte blomsterne med...

Øv altså!!

Ej hvor øv... Men der er jo heldigvis lidt tid endnu... Men derfor er det irreterende alligevel, når nu du lige havde regnet med dem :)

Ja det er ærgerligt! Men som du også siger, så er der jo heldigvis lang tid endnu, så mon ikke jeg nok skal finde noget at sætte på i stedet for blomsterne. Nu lader jeg favouræakerne ligge lidt og koncentrerer mig om invitationerne, som jeg faktisk meget snart er færdig med at designe :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotograf booket :)

Det blev Tina Liv :thumbsupsmileyanim:

Skønt! Så kan I krydse den post af :)

Ja det er SÅ fedt! Hun virkede bare så professionel og havde allerede svaret på alle mine spørgsmål inden jeg overhovedet gik igang med at spørge, så der var ingen tvivl om at det skulle være hende :) Man kan se eksempler på hendes arbejde på facebook, hvis nogle skulle være interesserede :)

0

Del dette indlæg

Ja det er SÅ fedt! Hun virkede bare så professionel og havde allerede svaret på alle mine spørgsmål inden jeg overhovedet gik igang med at spørge, så der var ingen tvivl om at det skulle være hende :) Man kan se eksempler på hendes arbejde på facebook, hvis nogle skulle være interesserede :)

Må jeg spørge hvilken pris i har aftalt og om du ved hvis hun har mulighed for at tage til århus? :)

0

Del dette indlæg

Må jeg spørge hvilken pris i har aftalt og om du ved hvis hun har mulighed for at tage til århus? :)

Jeg tror gerne at hun tager til Århus, men jeg er ikke 100% sikker. Prisen er ikke aftalt endnu, da vi ikke er helt sikre på hvilken pakke vi vil have endnu. Jeg tror dog at vi ender på: før/under/efter vielsen, on-location, gæstebilleder+kongebillede. Det bliver ialt 5500 kr. Det fede ved hende er at man får ALLE billeder redigeret (300-400 stk) og udleveret på cd og de er ALLE til fremkaldelse. Det vil sige at vi ikke er bundet af at skulle have fremkaldt ved hende og derved gøre det billigere som ved alm. fotofremkaldelse.

Vi får 2 stk 20x30 og 2 stk 13x18

Super god aftale synes jeg :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte invitationer :) Men jeg tror også jeg ville vælge at lade teksten fylde hele siden, ligesom Christina87 siger. Men designet og farverne syntes jeg er rigtig flot :thumbsupsmileyanim:

Redigeret af mhahm85
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte invitationer, jeg ville dog have lavet tekstrubrikken, så den fyldte hele første side - istedet for at den kun fylder en trejdedel.. den kommer til at se lidt skæv ud...

Men ellers er det nogle total fede farver og super design.. :thumbsupsmileyanim:

/Christina

Super fine! Farverne er rigtig gode. :)

Men jeg må erklære mig enig med Christina87! Jeg tror det ville være bedre hvis tekstrubrikken fylder hele siden. :)

0

Del dette indlæg

Tak for feedback allesammen :)

Jeg kan godt se hvad I mener med teksten. Det er dog meningen at det skal se lidt "skævt" ud. Vi prøvede at fylde hele siden ud, men for det første var der slet ikke nok tekst til det og for det andet var det alt for voldsomt når der både er damask og kort. Der kommer til at ske for meget og vi vil gerne holde det lidt enkelt.

Men tak for den konstruktive kritik. Det er altid dejligt at vide at folk er ærlige herinde :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Rigtig fine indbydelser, hvor er du bare kreativ. Syntes faktisk ikke at det gør noget med det lidt"skæve". Jeg kan godt lide at det hele ikke altid er så symetrisk. Så :thumbsupsmileyanim: herfra

Redigeret af karinabm
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flotte invitationer - håber dine kreative evner sender positive krea-vibes ud til os allesammen, så vi kan ha en produktiv weekend :thumbsupsmileyanim:

Jeg skal prøve at sende nogle vibes ud :) Det er ikke så tit at jeg bliver kaldt kreativ, så tusind tak :)

0

Del dette indlæg

Rigtig fine indbydelser, hvor er du bare kreativ. Syntes faktisk ikke at det gør noget med det lidt"skæve". Jeg kan godt lide at det hele ikke altid er så symetrisk. Så :thumbsupsmileyanim: herfra

Tusind tak :) Jeg kan nemlig også godt lide at de ikke er symmetriske. Man forventer ligesom symmetri i bryllupsinvitationer - det skal jo gerne være "fint". Men jeg synes at det er fedt at det er anderledes og lidt "skævt"....så tusind tak for de søde ord :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fundet disse sko på terrier playnet og synes at de er rigtig fine! Jeg er dog i tvivl om farven, da jeg godt kunne tænke mig at de var en anelse mørkere...

men måske er de mørkere i virkeligheden...jeg kan nemlig se blitzens genskin i skoen...

Men jeg overvejer i hvert fald :thumbsupsmileyanim:

post-45827-1290768693.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet disse sko på terrier playnet og synes at de er rigtig fine! Jeg er dog i tvivl om farven, da jeg godt kunne tænke mig at de var en anelse mørkere...

men måske er de mørkere i virkeligheden...jeg kan nemlig se blitzens genskin i skoen...

Men jeg overvejer i hvert fald :thumbsupsmileyanim:

post-45827-1290768693.jpg

Rigtig fine sko...

Kan give dig ret i det med blitzen - de ser lidt mørkere ud på hælen.

0

Del dette indlæg

Rigtige fine sko :) Men har jo også lige selv købt to par sko derfra :) Med hensyn til farven på skoene, tror jeg måske også de er lidt mørkere, det syntes jeg i hvert fald, men der er jo ikke nogen garanti for det. På anden side, så koster skoene jo ikke så meget, og derfor valgte jeg at købe mine, selv om jeg ikke var helt sikker på farven. :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer