Meggers

Hvem kender du?

22 indlæg i dette emne

Edit: ARGH, jeg løber tør for smileyer! Så hvis det følgende virker lidt tørt så er det fordi, jeg har måttet slette. :)

Hej alle sammen! Den her idé er tyvstjålet fra Vanni, der har brugt den på et andet forum. Håber det er ok, Vanni

Men jeg synes det lød sjovt, og håber, at I vil være med. Jeg copy-paster lige reglerne:

Her er legen:

Alle der skriver et indlæg får svar.

Man skriver om alle der har besvaret tråden. Man går ind og redigerer sin egen besvarelse, når man har tid og man kan se nye har besvaret tråden.

Nye besvarer tråd ved at skrive om de der allerede har skrevet i tråden.

Spilleregler:

1. Legen varer 48 timer.

2. Alle indlæg redigeres efter de 48 timer

3. Et og KUN 1 indlæg pr medlem. Dette redigeres løbende.

4. Alle skriver om alle.

Altså: Nu har jeg skrevet første indlæg. Lad os sige at Metteholm skriver indlæg nr. to. Hun skriver så:

"Meggers: [noget hun ved om mig]"

Den næste, der skriver et indlæg skriver så:

"Meggers: [noget hun ved om mig]

Metteholm: [noget hun ved om metteholm]"

Nr. 4, der skriver et indlæg skriver så om os tre, der tidligere har skrevet, og løbende går jeg, metteholm, og hvem der tidligere har skrevet, ind og retter i vores indlæg, så vi alle skriver noget om alle, der har skrevet i tråden.

Usj, svært at forklare, men sjovt, hvis det fungerer. Håber I vil være med.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Og her skriver jeg så om jer, der skriver i tråden.

Metteholm: 25 år og skal giftes med Jimmi (Jimmy?). Har lang uddannelse i noget arkitektagtigt noget (som hedder noget rigtig fint, som jeg har glemt), er mega monster kreativ (både i forhold til f.eks. invitationer og hårgejl), kan også bage kager, og dyrker meget sport i sin fritid. Aktuelt er du ved at øve dig i at bruge kontaktlinser og så har du lige købt din drømmebrudekjole. Og så tror jeg måske, at du er en anelse perfektionistisk? :) Du var i hvert fald igang med bryllupsplanlægningen i GOD tid, og har tjek på MANGE detaljer til stor glæde og inspiration til os andre herinde. :boohoo:

Og så er du så sød og pæn :cheerleader3:

Louisetina Er fra Aalborg, men holder brylluppet i Vejle. Går på AAU (noget humanistisk mener jeg?) Har rigtig mange fine personlige ting med i brylluppet, blandt andet blå gamle øreringe og de fiiiiineste STD-magneter med kærestebilleder på. Og så har du tyldrømmen over alle tyldrømme. ;)

Vanni: Gift med Henrik, læser sosu og har Vanni-hunden. :boohoo: Måske lidt en prinsessepige (ligesom mig :)) Og så VED jeg, at du bliver en fantastisk mor en dag. :)

charlotte heidi: Har ikke helt styr på hvornår jeg skal giftes (fnis) men har tilgengæld styr på at lave et smukt, unikt øko-bryllup med rigtig mange fede og anderledes detaljer (blandt andet fyrfadslysholdere ud af tomatpuredåser og reb!). Er ca. ligeså julegal som mig, og har købt en supersmuk Lilly kjole, som jeg selv har været meget tæt på at købe ;) Og så er du lærerstuderende. :boohoo:

Bryllupsbanditten: Det er jo dig, der har den der vildt nuttede "mirakelhund" :boohoo: Og så kan jeg huske, at du er gravid (suk.... ! :))

Ms aprilbride: Det er dig, der blev friet til med lakridspiber! :thumbsupsmileyanim: Resten af hvad jeg skriver, er lidt snyd, for var lige inde og lure din tråd - synes det var så længe siden. :) Men fik da lige genopfrisket, at du laver en masse superfine og kreative (og tilmed meget personlige!) ting. Og så har du bare den yndigste datter! :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meggers: eeelsker julen og traditioner :) Hun får det mest fantastiske slots/prinsesse bryllup der længe er set!! Fantastisk flot lyst hår! Bliver helt klart en smuk prinsesse på sin bryllupsdag. Læser psykologi og drømmer allerede lidt om børn :thumbsupsmileyanim:

louisetina: Holder bryllup langt fra sit hjem. Det er super sejt, og må være svært at planlægge, men tror hun klarer det hele i stiv arm ;) Har ligesom mig en fantastisk passion for sko :biggrin: og sikke en prinsessedrøm af en kjole du også ejer!!

Vanni: opkald efter sin hund ;) En "gammel kending" der er blevet hængende efter sit bryllup og hygger med os kommende brude. havde et rigtig flot og romantisk bryllup.

Charlotte heidi: Ejer af en manolo blahnik dåse (som jeg en dag sniger mig ind og stjæler hos hende!). Har købt min favorit Lilly-kjole og overvejer nu en ekstra kjole til om aftenen! Holder et rigtig gennemført organisk bryllup med rigtig smukke STD kort :) Både hende og h2b er lærere.

Bryllupsbanditten: Kom til at købe en kjole før hun blev friet til - men har fundet sig en anden drømmekjole! Hun har en lille datter - og flere børn er på vej :) - det siger hunden i hvert fald ;) og så har hendes htb ligefrem valgt lyserøde invitationer :cheerleader3:

Ms Aprilbride: Blev friet til med lakridspiber og selvom det ikke helt er temafarverne for brylluppet, så går det i hvert fald igen i mange af de fine kreative ting. Og af en eller anden årsag så kan jeg huske at din bryllupsmakeup skal ligges af din venindes lillebror! har været sammen i mange år med kæresten (kan ikke lige huske hvor mange det nu er) og har en datter.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Meggers: eeelsker julen og traditioner :thumbsupsmileyanim:

(har jeg gjort det rigtigt? - kender ikke legen men er da helt klart frisk)

Du har gjort det helt rigtigt, men fyld endelig alt på og husk at tilføje nye brugere, når de skriver herinde (det er ok at skrive "pas" om en person, hvis man bare INTET ved, men alle skriver om alle ):cheerleader3:

(Nu bryder jeg tilgengæld reglerne fordi man faktisk ikke må skrive flere indlæg - så bliver det nemlig rodet)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meggers: har prøvet flere brudekjoler end de fleste.. (men no wonder når de allesammen sidder så godt :thumbsupsmileyanim: ) Læser psyk på AAU og skal giftes med Brian i Vejgård kirke.. Tror hun går med lidt af en prinsessedrøm i maven, og har fundet den mest fantastiske overdådige kjole..

Metteholm: Er über kreativ og fiks på fingrene! Altid frisk på at dele ud af gode råd omkring invitationer.. Ellers planlægger hun vist på en ret eksotisk bryllupsrejse, og så har hun lige købt den mest elegante kjole..

Vanni: Kender dig vist kun af brugernavn, så skal da forbi og læse din planlægning/beretning en af dagene..

Charlotte Heidi: Planlægger et organisk bryllups, men går ikke i total økologi-selvsving.. Skal bruge de fedeste kaffesække i oppyntningen og har så vidt jeg husker gang i nogle super fine lysestager osse.. Skal vies i en skov, og har lavet de flotteste std-kort..

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du stjæler bare løs:) har selv hapset den fra et andet forum :thumbsupsmileyanim:

Meggers: Super bruger, skal giftes med Brian, og har haft ufattelig svært ved at finde brudekjolen, sidst jeg tjekkede din planlægningstråd, havde du fundet kjolen ved kennedys :-)

Metteholm; er også superbruger, og har været herinde rigtig længe, for mener da bestemt at du fulgte min planlægning

LouiseTina: genkender din signatur og navnet

Chalotte Heidi: Det er dig med det organiske bryllup. Som bare lyder som et spændende projekt

bryllupsbanditten: genkender dit navn, men husker ikke så meget om dig, men er heller ikke så aktiv herinde

Ms aprilbride: må passe igen

M&S: er så ked af at sige, jeg ikke rigtig genkender dig, for du har skrevet så meget positivt om mig. sorry

Kejzer: Jamen hun er også en af de ældre Bk´er og super smuk Randers pige. Jeg brugte netop hendes planlægning og beretning som inspiration. Har datteren Silke, som er lidt af en lækkermås.

LulluS: kender jeg fra BX og nok også BBk, desværre siger hun mig ikke lige så meget, men blev dybt rørt over det, som hun skrev om mig...

Redigeret af Vanni
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Super sjov leg, jeg vil da også gerne være med :boohoo:

Meggers: Hun skal giftes med Brian d. 17-June 10(den rigtige dato er 09.07.2011 :) , en uge før mit, jeg tror jeg ikke glemmer det nu!). Virker altid glad, bortset fra da hun hav svært ved at finde sin kjole, men har endelige fundet den perfekte kjole. Den er super flot. Så har hun også købt en Engelsk sølvsixpence fra 1911 til sin sko. Derudover er hun vild med jul og nisser :jul3:

Metteholm; Hun skal giftes d. 25.06.2011 og hun blev friet til i Grækenland – rigtig romantisk historie :) . Hun virker til at være en sød person. Så er hun selvfølgelig super kreativ, så man får gode ideer når man kigger i hendes tråd. Hun har været i gang med at planlægge i langt tid. Hun har fået en super fantastisk kjole ;)

LouiseTina: Skal giftes i Vinding kirke ved Vejle d. 06.08.2011. Hun virker til at være en gæv jyde. Hun er studerende, hvilket htb også er. Hun har fået en sig en fantastik kjole, der passer lige til hende. Så skal hun låne sine mors blå øreringe. Så har hun ikke helt styr på hvornår hun har fødselsdag ;)

Vanni: Jeg kender hende desværre ikke så godt. Men jeg ved hun lavet denne leg før – hvilket er en super god ide :thumbsupsmileyanim: . Jeg kan genkende hendes avatar billede fordi de ser glade ud og pga. de røde roser. Derudover blev hun gift med Henrik d. 22 august 09 .

bryllupsbanditten: Hun skal giftes d. 04.06.2011 og har derfor milepæl i dag 200 dage til brylluppet (i dag er det den 16/11). Så har hun den sødeste hun (der var noget med manden havde bestemt navnet efter noget motorsport??), og til hunden høre den mest utrolige fortælling. Hun har 1 barn og venter nr. 2

Ms aprilbrides: Hun er en super sød og venlig person, som altid skiver nogle varmer beskeder til en :boohoo: Hun skal giftes d. 02.04.2011. Hun har en rigtig romantisk historie omkring friet. Hendes HTB friede nemlig med lakrispiber :biggrin: Grunden skyldes at hun var vild med lakrispiber under graviditet. Derfor er lakrispiberne også en del af temaet i brylluppet. Hun har bla. Fået lavet et super frækt strømpebånd i de farver.

Hun har også en rigtig skøn datter, som fik en rigtig fin kanin lagkage til sin fødselsdag :) Derudover skal datteren være blomsterpiger et det kommende bryllup, men hun har fortalt at hun har fået sin brudekjole :)

Hun elsker julen :jul3: Samtidigt er hun også super kreativ. Hun har nemlig lavet det fineste julepynt (som jeg gerne ville have finderne i ;))

Til sidst vil jeg bare sige at jeg synes hendes personlig statement er rigtig godt :cheerleader3:

M&S: Hun kommer fra Jylland men bor i københavn. Hun skal giftes D. 30.07.2011, og har fundet de mest fantastiske topfigurer. :) For ikke så længe siden prøvede hun masse fine kjoler i Bride Fashion, mine favoritter var/er nr. 3 og nr. 5

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

Redigeret af charlotte heidi
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Meggers:

Er er rigtig julegris, opstarter af næsten alle juletrådene. Spekulerer og analysere alting helt i bund og når hun skriver et svar eller kommentar i andres tråde er det altid en helt roman og nærmest helt personlig uden hun kender vedkommende. :thumbsupsmileyanim:

Hendes avatar billede er en rigtig prinsesse og læser man hendes tråd så finder man hurtigt ud af at det er en ægte prinsesse der er på billedet.

MetteHolm:

Superbruger og rigtig god til alt kreativt, intet virker umuligt for hende. Har lavet de flotteste sølvbryllupsinvitationer for noget familie. Hun får stående invitationer af fremmede mænd på møder :cheerleader3: men med det smil og de øjne kan man jo godt forstå mændende. Når hun skriver er der altid masser af smileys og sjov, man får et smil på læben af hendes kommentare.

LouiseTina:

Kender hende kun gennem hendes avatar billede, men skal da ind og have snaget i hendes tråd :)

Vanni:

Lykkelig gift (håber jeg :) ) og hænger stadig ud her på BK. Hun har en hund og tror nok det er en lille dreng??? De holdte Deres bryllupsfest på Pejsegården i Brædstrup og var utrolig begejstret for deres service. Anbefaler dem hvor hun kan komme til :biggrin:

CharlotteHeidi:

Har lavet de flotteste STD kort ved hjælpe af pair og noget the, er utrolig imponeret. Hun har forelsket sig i og købt en lillybrudekjole. Derudover har hun en coladåse i køleskabet som er meget speciel, hun nænner ikke at drikke den da der er en speciel edition af Manolo Blahnik.

MissLena:

Gammel ræv der er gift men stadig hænger ud og giver en masse gode råd. Hun elsker vintage smykker og finder en masse gode ting på nettet. Hun har en blog for brude som er utrolig skøn. Jeg tror hvis man kigger inde i Lena's hovede så danser alle rundt i tylkjoler som hun er dybt afhængig af :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meggers:

En super aktiv bruger- der er næsten ligeså glad for julen :jul 14: som for at planlægge sit bryllup.. Er rigtig sød til at komme med personlige kommentarer og gode råd- Kender dig ikke men du virker som en super sød tøs, der har et positivt væsen :cheerleader3: Har mange gode ideer og har købt de fineste kysseklokker :thumbsupsmileyanim:

.

MetteHolm:

ULTRA kreativ overskuds menneske- et bryllup er ikke nok at arrangere- tager lige svigerforældrenes sølvbryllup med på vejen :) Hun har fundet DRØMMEKJOLEN :) r samt enhver SATC fans drømme sko MANOLO BLAHNIK..... TOTAL superbruger og meget kreativ- er sikker på hun bliver en af de skønneste brude BK længe har set :boohoo:

LouiseTina:

Skøn nordjyde der skal planlægge bryllup et stykke vej fra hjembyen.. Har haft en del oplevelser på sin vej til dømmebrylluppet...

Vanni:

En skøn gæv randerspige som mig :) Er lykkelig gift med sin Henrik og drømmer om familieforøgelse.. Havde et super flot og elegant bryllup på pejsegåden og andbefale det varmt.. Har lavet en meget detaljeret beretning. og nyder at følge gamle og nye brude til dørs :biggrin:

CharlotteHeidi:

Skønne charlotte- super sød at skrive med både på bk og privat :) Har planlagt et supe romantisk og ØKOLOGISK bryllup- Er super kreativ h lavet nogle rigtig flotte STDkort og er derudover blevet super aktiv på BK er ligeså juletosset som Meggers og Mig :jul3: Hun bor i vejle og er ved at uddane sig til lærer og kommer ud af en lærerfamilie og skal selvfølgelig også giftes med en lærer... Har ligesom jeg fundet den skønneste lillybrudekjole :boohoo: Går op i traditoner og har den skønneste medaljon hun skal bære til bylluppet og er inspireret af skagensmalerne til små hyggesteder i haven...

Er lidt små fjollet og hopper rundt hjemme i stuen og slår hovedet op i lampene når hun spiller noget xbox halløj ;)

Hun ha derudove en coladåse i køleskabet som er meget speciel, så hun nænner ikke at drikke af den da det er en speciel edition af Manolo Blahnik.

Bryllupsbanditten: Ved jeg har set din tråd- men kan pt ikke placere dig- skal lige have din tråd genopfrisket

MissLena:

MISS BLOG og en skøn nordjyde med en skæv vinkel på tilværelsen.. super kreativ og fuld af gode råd... Betænksom og deler gerne sine erfaringer og KINA-goder med os andre på BK... :boohoo: Have det skønneste oktober bryllup.. TOTAL VILD MED TYL- MENER IKKE MAN KAN FÅ NOK.. ER stor fan af ETSY handmade.. m åske hun går med en drøm om at lave noget lign selv????? :) Vi er ihvertfald mange der ville kigge forbi...

Har været ude for en træls oplevelse på jobbet men er kommet igennem med oprejst pande...Er en af dem man husker på BK..

Redigeret af Ms aprilbride
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Meggers:

Er er rigtig julegris, opstarter af næsten alle juletrådene. Spekulerer og analysere alting helt i bund og når hun skriver et svar eller kommentar i andres tråde er det altid en helt roman og nærmest helt personlig uden hun kender vedkommende. :thumbsupsmileyanim:

Hendes avatar billede er en rigtig prinsesse og læser man hendes tråd så finder man hurtigt ud af at det er en ægte prinsesse der er på billedet.

MetteHolm:

Superbruger og rigtig god til alt kreativt, intet virker umuligt for hende. Har lavet de flotteste sølvbryllupsinvitationer for noget familie. Hun får stående invitationer af fremmede mænd på møder :cheerleader3: men med det smil og de øjne kan man jo godt forstå mændende. Når hun skriver er der altid masser af smileys og sjov, man får et smil på læben af hendes kommentare.

LouiseTina:

Kender hende kun gennem hendes avatar billede, men skal da ind og have snaget i hendes tråd :)

Vanni:

Lykkelig gift (håber jeg :) ) og hænger stadig ud her på BK. Hun har en hund og tror nok det er en lille dreng??? De holdte Deres bryllupsfest på Pejsegården i Brædstrup og var utrolig begejstret for deres service. Anbefaler dem hvor hun kan komme til :biggrin:

CharlotteHeidi:

Har lavet de flotteste STD kort ved hjælpe af pair og noget the, er utrolig imponeret. Hun har forelsket sig i og købt en lillybrudekjole. Derudover har hun en coladåse i køleskabet som er meget speciel, hun nænner ikke at drikke den da der er en speciel edition af Manolo Blahnik.

MissLena:

Gammel ræv der er gift men stadig hænger ud og giver en masse gode råd. Hun elsker vintage smykker og finder en masse gode ting på nettet. Hun har en blog for brude som er utrolig skøn. Jeg tror hvis man kigger inde i Lena's hovede så danser alle rundt i tylkjoler som hun er dybt afhængig af :)

lige et par kommentare :) Min vannihund er en dreng ja, men om han er lille ved jeg nu ikke, han er ca 15 cm større end standarten forskriver :) og ja anbefaler gerne pejsegården, men du glemte helt Tosafoto, som også altid får min anbefaling med på vejen. Jeg er vist en af grundene til, at de blev så hurtige annoncøre herinde, da jeg nævnte dem, så tit jeg kunne, hvilket blev for meget gratis reklame herinde :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ov jeg er heller ikke fra Randers men Thorsø, som ligger 25 km syd vest for Randers-

Og jo jeg er lykkelig gift ;)

Hov, jeg troede faktisk at du var fra Hammel! Nå, der kan man bare se. :cheerleader3:

(Regler er til for at blive brudt. :thumbsupsmileyanim:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
ov jeg er heller ikke fra Randers men Thorsø, som ligger 25 km syd vest for Randers-

Og jo jeg er lykkelig gift ;)

Hov, jeg troede faktisk at du var fra Hammel! Nå, der kan man bare se. :cheerleader3:

(Regler er til for at blive brudt. :thumbsupsmileyanim:)

Hammel er meget tæt på thorsø :-) så det var ikke helt galt :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh. Jeg vil også være med :cheerleader3:

Meggers: Skal giftes den 9. juli 2011 med Brian, er fra Aalborg (med dobbelt a og ikke å ;) ), har haft en noget turbulent kjoleindkøb og har nok prøvet flere kjoler end de fleste, vil gerne tabe sig lidt, så hun kan bestille en kjole i str. 36, synes ikke selv hun er voldsomt kreativ (men det er nu hun :thumbsupsmileyanim:), er rigtig prinsesse puttenutte sød, læser psykologi, elsker jul og samler på nissepar. Er superbruger.

Metteholm Skal giftes i juni (kan ikke lige huske datoen), har købt en SÅ smuk maggie kjole i str. 6 og tror ikke at hun skal have slør på, er vist noget design ingeniør, men arbejder som arkitekt, er über kreativ og har udover sine egne invitationer lavet hendes svigerforældres eller forældres? sølvbryllups invitationer, er superbruger, farver sit hår og er vist i gang med at lærer at bruge kontaktlinser.

Louisetina skal giftes i august, planlægger brylluppet i Vejle, men bor vist i Aalborg, skal have en fiiin tyldrøm på, skal giftes i en lille kirke "lavet" af træ og holde festen i et forsamlingshus med et stort fint maleri på endevæggen.

Vanni, er gift, men hænger stadig ud på BK og på søster BK, er vist i gang med noget adoptions ansøgning?, havde en smuk mørkerød buket af roser og hendes kjole havde vist lange ærmer af blonder.

Charlotte Heidi skal giftes i juli, og holder organisk bryllup, der blandt andet involvere tindåser til lys og kaffeposer som duge, skal giftes udenfor og har lavet nogle rigtig finde STD kort.

Bryllupsbanditten: Kan ikke lige huske noget. Men må helt sikkert liiiige ind og genopfriske min hukommelse :)

Ms aprilbride: skal giftes i april, har egentligt ikke lakridspipe tema, men farver passer meget godt til det, har f.eks. et strømpebånd i pink og sort laver sit eget julepynt, har en masse fine smykker, blandt andet en fiiin broche der passer til nogle øreringe, som hun vist ønsker sig/får af kæresten i julegave.

Keizer: Billedet siger mig noget og mener at jeg har læst hendes beretning, men jeg kan ikke rigtigt huske hende.

LulluS: Siger med desværre slet ikke noget.

Og ja, jeg undre mig også over om Miss-Lena har slettet sig igen?!

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Uh. Jeg vil også være med :)

Meggers: Skal giftes den 7 juli 2011 med Brian, er fra Aalborg (med dobbelt a og ikke å;)), har haft en noget turbulent kjoleindkøb og har nok prøvet flere kjoler end de fleste, vil gerne tabe sig lidt, så hun kan bestille en kjole i str. 36, synes ikke selv hun er voldsomt kreativ (men det er nu hun :thumbsupsmileyanim:), er rigtig prinsesse puttenutte sød, læser psykologi, elsker jul og samler på nissepar. Er superbruger.

Metteholm Skal giftes i juni (kan ikke lige huske datoen), har købt en SÅ smuk maggie kjole i str. 6 og tror ikke at hun skal have slør på, er vist noget design ingeniør, men arbejder som arkitekt, er über kreativ og har udover sine egne invitationer lavet hendes svigerforældres eller forældres? sølvbryllups invitationer, er superbruger, farver sit hår og er vist i gang med at lærer at bruge kontaktlinser.

Louisetina skal giftes i august, planlægger brylluppet i Vejle, men bor vist i Aalborg, skal have en fiiin tyldrøm på, skal giftes i en lille kirke "lavet" af træ og holde festen i et forsamlingshus med et stort fint maleri på endevæggen.

Vanni, er gift, men hænger stadig ud på BK og på søster BK, er vist i gang med noget adoptions ansøgning?, havde en smuk mørkerød buket af roser og hendes kjole havde vist lange ærmer af blonder.

Charlotte Heidi skal giftes i juli, og holder organisk bryllup, der blandt andet involvere tindåser til lys og kaffeposer som duge, skal giftes udenfor og har lavet nogle rigtig finde STD kort.

Bryllupsbanditten: Kan ikke lige huske noget. Men må helt sikkert liiiige ind og genopfriske min hukommelse :biggrin:

Ms aprilbride: skal giftes i april, har egentligt ikke lakridspipe tema, men farver passer meget godt til det, har f.eks. et strømpebånd i pink og sort laver sit eget julepynt, har en masse fine smykker, blandt andet en fiiin broche der passer til nogle øreringe, som hun vist ønsker sig/får af kæresten i julegave.

Er det dit ENDELIGE svar? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha.. :thumbsupsmileyanim: Ej, jeg har altså skrevet forkert - ved godt det er den 9 - har sat et kryds i min kalender for at se om jeg ikke kan komme til Aalborg og kigge med...

Og har nu rettet det...

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Haha.. :thumbsupsmileyanim: Ej, jeg har altså skrevet forkert - ved godt det er den 9 - har sat et kryds i min kalender for at se om jeg ikke kan komme til Aalborg og kigge med...

Og har nu rettet det...

vil bare lige sige tak for din søde beskrivelse, og ja min kjole har nemlig ærmer, og overdelen består af blonder

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Haha.. :thumbsupsmileyanim: Ej, jeg har altså skrevet forkert - ved godt det er den 9 - har sat et kryds i min kalender for at se om jeg ikke kan komme til Aalborg og kigge med...

Og har nu rettet det...

vil bare lige sige tak for din søde beskrivelse, og ja min kjole har nemlig ærmer, og overdelen består af blonder

Så bryder jeg reglen igen ;) Det var så lidt, synes din kjole er så smuk og selvom jeg faktisk ikke ret godt kan lide roser, var din buket bare helt fantatisk :cheerleader3:

Redigeret af M&S
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er for længe siden jeg har været rigtigt herinde, så kan vist desværre passe til alle udover Vanni, som har en samojede, er i kø for at adoptere og huserer på bbk :)

:bearhug og et smily med stort kys :-)

Ok - jeg leger også lige med, selvom jeg er en dør til at huske :)

Meggers: Superbrud - den gennemførte prinsessebrud. Har købt en sølv sixpence til sin brudesko. Får (efter enorme kvaler og tvivlsperioder) den smukkeste - og HELT rigtige - flødeskumsprinsessedrømmekjole. Har købt de yndigste kysseklokkebordkortholdere. Hun læser psykologi, hendes tilkommende studerer også. Hun ELSKER traditioner - Specielt dem der har med bryllup og jul at gøre :jul 14:

Metteholm: Endnu en superbrud. Får et meget gennemført bryllup. Kæmpe kreative evner. Tror nok hun studerer. Har købt TO par lækre sko fordi det første par var en fejlleverance. Lavede også fantastisk flotte invitationer til svigerforældrenes sølvbryllup.

louisetina: LANGDISTANCEBRYLLUP! Er enormt sød til at deltage aktivt i alle vores andres planlægninstråde. Har en kæmpesmuk og florlet fin tyldrøm af en kjole.

Vanni: En "gammel" brud herinde. Blev gift i en meget romatisk, feminin og yndig kjole med blondeærmer. Vanni er i virkeligheden hendes søde hund. Hun huserer også på BX. Hun og manden er på vej igennem adoptionsgodkendelse, og jeg er sikker på, at hun bliver en helt fantastisk mor, og giver et barn som virkelig trænger, en masse tryghed og kærlighed og en fair chance her i livet :)

charlotte heidi: Organisk bryllup. Ved ikke om det er derfor, men jeg forventer altid at bruden på dit avatarbillede har gummistøvler på indenunder kjolen :thumbsupsmileyanim:

bryllupsbanditten: glemmer aldrig dit brugernavn, men selvom jeg ved, at jeg med sikkerhed har været inde og læse din tråd, kan jeg ikke rigtigt huske den... hukommelse som en si :oops:

Ms aprilbride: monster kreativ, og så læste jeg din signatur forkert i laaaaang tid, så du vil altdi blive husket som fru Hillingsøe - for some odd reason :huh:

M&S: Genkender navnet og signaturen - BONKERS bride - love it -HAHA-

Kejzer: Blev gift i skøøøøøn kjole - og så husker jeg jeres verdi/asti miniflasker med sugerør efter kirken. Og jeres dejlige hund!!!! Og så har du fået taget de smukkeste TTD billeder!!! Og jeres grønne agurkebil :blush: (Og så kan jeg huske noget med at i fik vendt slæbet forkert da det blev sat på lige inden du skulle ind i kirken)

Nå det var mit bridrag indtil videre - men sig mig lige en gang - har Miss lena slettet sig igen? Kan se nogle af jer har skrevet hende på jeres liste, men jeg kan ikke ifnde hendes eget indlæg??? Forvirringen er total :lol:

ej søde ven, nu bliver jeg helt rørt over det, som du skriver ved mig....

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer