Sign in to follow this  
Followers 0
Meina

Eks-kærestens ring! ARG!

11 posts in this topic

Hej med jer,

Jeg er helt ny herinde, da jeg først i dag har fundet denne side, hvilket jeg er glad for:)

Min kæreste gennem 2 år og jeg skal giftes nytårsaften, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til.

MEN! Neeej, hver gang jeg tænker på ringe osv kommer jeg til at tænke på i sommers, hvor jeg flyttede ind i hans lejlighed og skulle finde nogle ting under sengen, jeg kigger så i en skoæske hvor min kærestes gamle ting og sager ligger i. BLANDT ANDET HANS GAMLE RING! http://bryllupsklar.dk/forum/style_images/...icons/icon8.gif Nøøøj, hvor blev jeg ked af det, da jeg læste ''Din Xxxxx'' puha.. Er der nogen der har været ude for noget lignende? Hvordan kom i over det?

På forhånd tak :blush:

0

Annonce ♥

altså jeg har også stadig en forlovelsesring, som jeg havde med en ex, men der ligger slet ikke nogle følelser i den ring mere. Jeg synes du skal fortælle din tilkommende om dine tanker og følelser omkring den gamle ring. så han kan forsikre dig, at der ikke er nogen følelsesmæssig grund til, at han har beholdt den.

Min ligger bare i mit smykkeskrin, og havde egentlig glemt alt om den, indtil den trillede ud, da jeg rodede i skrinnet for at finde en bestemt kæde. Men min ex og jeg var ikke så gamle og særlig seriøse, da vi købte forlovelsesringe, og de havde slet ikke den betydning for os, som der egentlig ligger i ordet forlovelse. Det kan være han har det på samme måde med den gamle ring

grunden til jeg ikke har solgt min gamle ring er, at den er for lidt værd, men vil da ikke bare smide guld ud. overvejer om den skulle smeltes os...

0

Jeg syntes du skal glemme at den lå der under sengen.... Det er har din HtB mmed garanti gjort. Han er nok lige så glemsom som jeg var.... da jeg skulle flytte sammen med min mand, der ryddede jeg op i mine smykkeskrin... og ups der lå min gamle vielsesring i sølv... Den røg direkte ned til affaldet... ville ikke engang overveje at bruge tid på om den kunne sælges... nope ud med den...

Glem den ring og glæd dig til at i to skal giftes... meget snart :blush::)

0

Tillykke med brylluppet og velkommen til herinde! :blush:

Jeg er enig med de andre, din kæreste har sikkert glemt alt om den ring. :) Men snak med ham, så det ikke pludselig bliver noget, du går og har det dårligt med. :thumbsupsmileyanim:

0

Annonce ♥

Også enig med de øvrige. Uanset at han nu er i et forhold med dig og har startet en ny periode af sit liv, så ændrer det jo ikke ved at han har en fortid, herunder en fortid sammen med vedkommende og den smider man jo bare ikke væk. Det er jo den der har gjort ham som det han er (hvor har jeg hørt det fra) og den som du har valgt.

0

Hej med jer,

Jeg er helt ny herinde, da jeg først i dag har fundet denne side, hvilket jeg er glad for:)

Min kæreste gennem 2 år og jeg skal giftes nytårsaften, hvilket jeg glæder mig utrolig meget til.

MEN! Neeej, hver gang jeg tænker på ringe osv kommer jeg til at tænke på i sommers, hvor jeg flyttede ind i hans lejlighed og skulle finde nogle ting under sengen, jeg kigger så i en skoæske hvor min kærestes gamle ting og sager ligger i. BLANDT ANDET HANS GAMLE RING! http://bryllupsklar.dk/forum/style_images/...icons/icon8.gif Nøøøj, hvor blev jeg ked af det, da jeg læste ''Din Xxxxx'' puha.. Er der nogen der har været ude for noget lignende? Hvordan kom i over det?

På forhånd tak :thumbsupsmileyanim:

Jeg har ikke fundet en ring, men kan dog alligevel sætte mig lidt ind i hvad du mener.. Tag en snak med ham, og kom videre derefter. :blush:

Tillykke med det kommende bryllup, den dag havde jeg også i tankerne :)

0

Jeg kan sagtens sætte mig ind i, hvad du tænker og føler..jeg har været ude for noget af det samme for nogle år siden med min mand og jeg blev SÅÅÅÅ ked af det og bagefter super vred, da han foreslog, at den kunne vi jo bruge, når og hvis det blev vores tur...altså i spøg, men det var SLET ikke sjovt i mine øjne. :)

Han kunne bare stille sig i døren og aflevere nøglerne, kunne han. :thumbsupsmileyanim: Men nu betyder det altså ikke noget..Synes måske bare, det er lidt underligt at han gemmer den. På den anden side er han en mega fedte-røv, så hvis han kunne bruge den til noget andet engang, gør han nok det..Bare det ikke bliver til mig eller mine børn :blush:

0

Jeg har en kasse i kælderen med min 'fortid'. Det er gamle kærestebreve, dagbøger, smykker jeg fik af kærester, billeder osv.

Selvom det liv er forbi, så kan jeg ikke nænne at smide det ud, for det er ret underholdende engang hver 5. år at sidde og kigge på og mindes.

For minderne er jo gode - men det er fortid!

Jeg har jo også et barn med en anden end min mand, lige som han har to børn fra tidligere forhold, og dem skal vi se på og forholde os til hver dag.

Men som sagt - fortid er fortid og mine minder er MINE minder (og har manden nogle han gemmer et sted så er det HANS minder som jeg ikke vil blande mig i).

Hvis det går dig meget på så snak med ham. Enten har han glemt alt om den og vil smide den ud for din skyld, eller også er han lige som mig der godt kan lide at have en fortid :blush:

0

Annonce ♥

Synes Stikan skriver det så klogt... Din (snart)mand er et produkt af hans fortid og den bør han ikke kassere/glemme alt om fordi livet fortsætter i en anden fase.

0

Det er den ligger og roder inde under sengen siger næsten alt. Den ring betyder ikke noget for ham mere og han har sikkert glemt den. Jeg har faktisk prøvet noget der minder lidt.

Kort tid før vores bryllup fandt jeg en pose med min mands gamle kærestebreve i - og må indrømme jeg blev lidt nysgerrig, så jeg rodee lidt i posen og så der lå to nøgenbilleder af en anden kvinde.

Brevene gjorde mig ikke noget, jeg har også gemt mine gamle breve, men nøgenbillederne nagede mig lidt. Så til sidst sagde jeg at jeg havde set dem og hvis de ikke var vigtige for ham ville jeg have det rigtig godt med han smed dem væk. Han havde tydeligvis INGEN anelse om hvad jeg talte om og tilbød at smide hele posen ud. Jeg syntes dog ikke at han skal skille sig af med brevene.

Det at han tilbød at smide det hele væk var fint for mig, jeg har ikke haft noget behov for at tjekke om billederne er fjernet fra posen.

Så sig til ham at du fandt den og har det lidt sært med det, men på den anden side godt ved at ex-forlovelsen er en del af hans fortid.

KH fru R

Edited by Frk R
0

Jeg tror også han har glemt alt om det.. Mænd plejer ikke at hænge sig i den slags ting ligesom vi kvinder gør. Sig til ham at du fandt den og at det går dig lidt på at han har den så skiller han sig nok af med den med det samme og du får det bedre!

0