Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Åååh det spiller for tiden. Borgerrepræsentanten, vi har fundet til at vie os, og vi har nu fået hotellets nye program for år 2011, så vi kan få sammensat menuen.

Vi har faktisk alt for at vi kan få lavet et program for dagen og lavet de endelige detaljerede invitationer.

Vi lavede et overslag på gæstelisten. Vi bliver 27 om aftenen til middagen på hotellet og ca. 120 til receptionen på båden, hvis alle takker ja.

Har kigget på kjoler... looooove it!! Jeg vil jo ikke havde det der store skrud, synes ikke, det passer til det arrangement, vi skal have. Jeg forestiller mig en knækort kjole, meget enkel, måske et slør. Har forelsket mig helt i denne her:

post-45668-1290878955.jpg

Synes, det vil være sødt til en udendørs vielse i juli :-)

Eeeej men hvor er der længe til... glæder mig så meget!!

Ønsker lige jer alle derude en dejlig weekend i den smukke bryllupshvide sne ;-)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Rigtig sød kjole. Og som du selv siger, så er det nok ikke så praktisk med en kæmpe kjole til jeres bryllup ;) Men jeg tror den vil blive rigtig fin til dit bryllup. Jeg tror nok at jeg ville vælge et slør til, da jeg ellers syntes kjolen bliver for sommeragtig. Men jeg tror den vil blive sssåååå flot med et slør til :cheerleader3: Og hvor dejligt at alting så småt falder på plads, det giver bare så meget overskud :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Helt enig i det med slør. Oprindeligt havde jeg helt afskrevet det, men da jeg så denne kjole, og hvor sødt det så ud med sløret, blev jeg omvendt.

Jeg har fundet dette: post-45668-1290885817.jpg

Og så måske med et hårbånd som dette:

post-45668-1290885928.jpg

Og så med håret oppe i noget halvpjusk, så det passer med den afslappede stil.post-45668-1290886109.jpg

Iiiiih :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Først og fremmest velkommen til :thumbsupsmileyanim:

Jeg glæder mig til at følge din planlægning, det er bare så dejligt med en til der skal giftes i juli :cheerleader3:

Det er en super fin kjole du har kigget på ;)

Hilsen Charlotte

---------------------------------------------------------------

5178921e1d4fb9c9.gif

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fra i dag af er det så gået løs med ekstra aftenarbejde indtil jul. Er lige kommet hjem. Tror sørme, det blive hårdt, men I need dollars, dollars, dollars are what I neeeed, hey hey :loveboard: ... Indtjeningen her kommer i hvert fald til at kunne betale min frisør/makeup-dame :)

Er ellers gået i gang med invitationenerne. Er ikke så meget til klippe-klistre (selvom det godt nok er nogle flotte kreationer, jeg har set andre lave herinde!!), så laver dem i publisher.. der kan man da nemt rette, når noget går galt og ender ikke med lim i håret ;-)

Har hygget med det hele weekenden. Så skønt. Verdens bedste tidsfordriv.

Men tid til at få sovet. 62 timers arbejdsuge i vente... daaamn må holde fokus og tænke på min lækre bryllupsmakeup, når det begynder at føles hårdt.

0

Del dette indlæg

Fra i dag af er det så gået løs med ekstra aftenarbejde indtil jul. Er lige kommet hjem. Tror sørme, det blive hårdt, men I need dollars, dollars, dollars are what I neeeed, hey hey :) ... Indtjeningen her kommer i hvert fald til at kunne betale min frisør/makeup-dame :)

Er ellers gået i gang med invitationenerne. Er ikke så meget til klippe-klistre (selvom det godt nok er nogle flotte kreationer, jeg har set andre lave herinde!!), så laver dem i publisher.. der kan man da nemt rette, når noget går galt og ender ikke med lim i håret ;-)

Har hygget med det hele weekenden. Så skønt. Verdens bedste tidsfordriv.

Men tid til at få sovet. 62 timers arbejdsuge i vente... daaamn må holde fokus og tænke på min lækre bryllupsmakeup, når det begynder at føles hårdt.

Kender det godt, arbejder selv omkring 50 timer om ugen, men har bare haft det så skidt de sidste par dage, så det skal der lige kompenseres for :)

Bryllup er en fantastisk motivation :loveboard:

Du må sove godt :)

0

Del dette indlæg

Så jeg begyndt at drømme om brylluppet om natten. Havde forventet det, men altid spændende, hvilken vinkel underbevidstheden vælger...

Here goes:

Bryllupsfesten var i fuld gang i en eller anden stue. Kunne måske ligne mine forældres hus, men ikke helt. Og der var en masse med, som heller ikke er inviterede. Omkring kl 22 gik det op for mig, at jeg havde glemt at købe noget kinky lingerie til bryllupsnatten... :bestwishes:

Jeg havde taget det meget afslappet indtil da. Sådan lidt en tilgang, der ikke er uvant for mig: yes yes, jeg finder ud af det hen ad vejen. Men pludselig gik det op for mig, at jeg var ret meget på røven, for hvor skulle jeg da lige pludselig opdrive undertøj.. og det skullle jo være inden bryllupsvalsen, altså inden kl. 24!!

Jeg blev altså nødt til lige at smutte fra festen og køre i Føtex, hvor jeg også kom i tanke om, at jeg da skulle købe en gave til min mand. Men jeg havde glemt mine penge. Så jeg huggede en karaoke/jukebox - formet som stor bærbar PC - og løb som bare helvede ud af butikken :)

(Jeg vil altså lige slå fast, at jeg ikke har kleptomaniske tendenser, så forestiller mig, hvilket pres jeg har været under i drømmen :denmarkflag: )

Tilbage til festen havde jeg stadig ikke løst undertøjsproblemet, så jeg så ingen anden mulighed end at lave et diasshow, hvor jeg spurgte folk, om de ville komme igen næste uge til bryllup. Jeg kunne jo ikke sige, at det var fordi, jeg manglede frækt undertøj, så jeg sagde, at jeg godt kunne tænke mig at tage på venindebesøg...

The end.

Vågnede og var meget glad for at have lang tid til at finde det helt rigtige undertøj.. og morgengave :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så jeg begyndt at drømme om brylluppet om natten. Havde forventet det, men altid spændende, hvilken vinkel underbevidstheden vælger...

Here goes:

Bryllupsfesten var i fuld gang i en eller anden stue. Kunne måske ligne mine forældres hus, men ikke helt. Og der var en masse med, som heller ikke er inviterede. Omkring kl 22 gik det op for mig, at jeg havde glemt at købe noget kinky lingerie til bryllupsnatten... :a1093:

Jeg havde taget det meget afslappet indtil da. Sådan lidt en tilgang, der ikke er uvant for mig: yes yes, jeg finder ud af det hen ad vejen. Men pludselig gik det op for mig, at jeg var ret meget på røven, for hvor skulle jeg da lige pludselig opdrive undertøj.. og det skullle jo være inden bryllupsvalsen, altså inden kl. 24!!

Jeg blev altså nødt til lige at smutte fra festen og køre i Føtex, hvor jeg også kom i tanke om, at jeg da skulle købe en gave til min mand. Men jeg havde glemt mine penge. Så jeg huggede en karaoke/jukebox - formet som stor bærbar PC - og løb som bare helvede ud af butikken :cheerleader3:

(Jeg vil altså lige slå fast, at jeg ikke har kleptomaniske tendenser, så forestiller mig, hvilket pres jeg har været under i drømmen :bestwishes: )

Tilbage til festen havde jeg stadig ikke løst undertøjsproblemet, så jeg så ingen anden mulighed end at lave et diasshow, hvor jeg spurgte folk, om de ville komme igen næste uge til bryllup. Jeg kunne jo ikke sige, at det var fordi, jeg manglede frækt undertøj, så jeg sagde, at jeg godt kunne tænke mig at tage på venindebesøg...

The end.

Vågnede og var meget glad for at have lang tid til at finde det helt rigtige undertøj.. og morgengave :denmarkflag:

Hahaha. Hvor er det bare en herlig drøm! :)

0

Del dette indlæg

Åååh jeg har fået tvivl om kjole. Havde oprindeligt bestemt mig for denne post-45668-1292233870.jpg

Men efter jeg så denne (tak miss Lena) i en anden tråd herinde, SKAL jeg bare prøve den først

post-45668-1292233949.jpg

Den kan bare gå begge veje.. enten er den fantastisk.. men hvis den er bare lidt for kort, kan jeg risikere at ligne en forvokset baby.

Bliver dog først engang i det nye år, jeg kommer ud og prøver kjole. Skal lige være færdig med alt det ekstra julearbejde og have tid.

Den det er jo skønt med god forberedningstid - god tid til at beslutte sig og finde det helt rigtige.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åååh som man skifter mening hen ad vejen...

Jeg havde før helt bestemt mig på en løs/tilfældig håropsætning. Men nu kan jeg næsten ikke forestille mig andet end lignende:

post-45668-1292671534.jpg

post-45668-1292671558.jpg

post-45668-1292672816.jpg

Og der er over 7 måneder til endnu... kan jo nå at skifte mening mange gange...

Nå, men meget afhænger jo af kjolen. Så vi må se. Men hvor er det skønt at drømme.

Vi skal ud og købe julegaver i dag, og se på ringe for første gang. Så trodser sneen og glæder mig ustyrligt!

Mangler også bare en uges mere aftenarbejde oveni mit normale dagarbejde. Så har jeg også fået lidt ekstra penge til kjole osv.

Hmmm men endnu en tanke: En af mine... ja ok ikke veninder, men bekendte og med-elever blev gift sidste år og fik sat hår og lagt makeup af en af hendes veninder, der er ved at uddanne sig til frisør/stylist. Synes skam hun var pæn, og hun er billig. 1200 for hår, makeup, negle og 2 x spraytan forinden. Så jeg har fået hendes tlf.nr. og min bekendte har orienteret hende, så nu regner hun sikkert med, at jeg ringer til hende snart og "booker" hende.

Men jeg er kommet i tvivl. På trods af prisen har jeg denne ene gang i mit liv virkelig lyst til at gå ud og spendere det, det koster, for at ligne en gudinde på min bryllupsdag - og hyre en professionel, der har prøvet det 1000 gange før. Vil faktisk gerne give det ekstra for den tryghed.

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå dine tanker omkring hår/makeup. Men hvis du synes hun gør et godt stykke arbejde så synes jeg da du skal vælge hende. bare fordi noget har gjort det i mange år og tager flere penge for det, tror jeg ikke altid det er enbetydende med de er bedre. men du skal gøre det som du har det bedst med, og så er jeg sikker på venindens veninde forstår :thumbsupsmileyanim:

har forresten prøvet lilly-kjolen du har kig på. den gjorde ikke rigtig noget godt for mig hehe, jeg lignede en lille heks, men modellen på billedet bærer den ret flot så synes da bestemt du skal prøve den :cheerleader3: (se bort fra de sorte strømpebukser hehe)

post-39268-1292706759.jpg

0

Del dette indlæg

Ooooh, så fantastisk at være ude og prøve ringe i dag. Bare sådan noget jeg har drømt om siden, jeg var ikke så gammel og bare stod med næsen trykket flad mod ruden og drømte om vielsesringe, og hvornår mon dagen kom...

Er faldet for den helt simple og klassiske model med rødguld, glat, 6 mm:

post-45668-1292706947.jpg

Før i tiden havde jeg altid tænkt, at det skulle være noget med en masse skinnende sten og nok hvidguld, men nu kan jeg slet ikke forestille mig andet end denne enkle model.

Min kæreste har aldrig gået med ring før, så syntes det var en underlig oplevelse at have noget på fingeren.. Well get used to it, hon' ;-) Ej, men ja det må da være sært.. vi kvinder er jo vant til at have hvad som helst på, og det der med komfort hører et sted i fortiden med fodformede børnesko til. Men jeg syntes faktisk, at hvor var de ringe fantastisk lækre.. så bløde... kælede med fingeren. Er helt faldet for den ene. Prøvede den 3 gange, inden vi endelig gik fra butikken Skal nok ud andre steder og kigge også, Men hvor er det skønt at vide, at den venter der på os... :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer