Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

IIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHHHHHHHHHH, det er traels, det kan jeg virkelig godt forstaa :pokey:

Saa er det bare jeg taenker: sloeret er jo i tyl, som er gennemsigtigt, er det ikke? Ikke saa hele farven er koncentreret, ligesom sjalet er... saa jeg taenker, om forskellen ikke ophaeves af den grund?

Jeg kan godt forstaa det driller dig og tror dit sloer skal ses sammen med hele kjolen... :unsure:

Og saa er jeg lidt misundelig! Jeg kan kun proeve lingeri og sko med haarkam indtil videre - vil ogsaa snart have mine sloer at lege med :tunge:

Jo, det tænkte jeg nemlig også.. at det måske ikke gjorde så meget, og det gør det heller ikke, når sløret er bredt ud. Men lige så snart det samles lidt, kan man tydeligt se en forskel, og jeg kan jo ikke gå og brede det ud hele dagen :angry:

Altså jeg er helt freaked out lige nu. Overvejer igen at skifte kjolen ud.. har lige budt på Charites 3 m lange slør.. også i ivory - med hensigten, at hvis jeg køber en anden ivory kjole, så kan jeg da i mindste give den max gas med slørlængden. Fuck, der her bryllupsforberedelseshalløj har virkelig ikke været en god forretning for mig :blink:

Puh.. de her weekender er ikke gode for mig. Har for meget tid til at tænke og komme helt ud og hænge. Bliver helt godt at komme på job i morgen.

Det kan jeg godt se... forestiller mig, hvordan du har hyret en assistent, som zilla-kommanderes til at brede ud hele dagen lang :sm:

Efter at have set det marked for upassende sloer herinde i dag, saa er jeg meget lykkelig over at have helt styr paa mit :o Jeg kan skisme godt forstaa, du er desperados. Tanker lige om et hvidt sloer ikke vil vaere mere hensigtsmaessigt?

Vi maa haabe paa noget serioest foraar til dig! Her har vi haft 24 grader de sidste dage, saa livet rykker ligesom udenfor og saa har jeg ikke lavet saa meget bryllupsrelateret, udover lige at tale bryllup med min mor i en times tid - hun laver 100 risposer :loveflag:

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt se... forestiller mig, hvordan du har hyret en assistent, som zilla-kommanderes til at brede ud hele dagen lang :sm:

Efter at have set det marked for upassende sloer herinde i dag, saa er jeg meget lykkelig over at have helt styr paa mit :o Jeg kan skisme godt forstaa, du er desperados. Tanker lige om et hvidt sloer ikke vil vaere mere hensigtsmaessigt?

Vi maa haabe paa noget serioest foraar til dig! Her har vi haft 24 grader de sidste dage, saa livet rykker ligesom udenfor og saa har jeg ikke lavet saa meget bryllupsrelateret, udover lige at tale bryllup med min mor i en times tid - hun laver 100 risposer :loveflag:

HAHAHA ja en assistent!! Dét vil jeg da have. Uanset hvad :griner:-

Njaaa hvid, ved ikke - så er jeg lidt tilbage i, hvad jeg syntes om sjalet og tasken sammen, og det var bestemt heller ikke lykken.

Ved da ikke, hvad det er for en underlig farve kjole, jeg har købt mig :huh:

Åh forår. Det var forår her i går. Gik for første gang i år tur med hunden uden jakke.

Haha risposer... jeg har sat min veninde i gang. Jeg lavede også omkring 100 poser til hendes bryllup - det er vist kun rimeligt, hun returnerer tjenesten :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja der findes jo 1000 forskellige hvide nuancer. derfor jeg har valgt ikke at matche for meget. men øv når du nu gerne vil matche 100%. :hug:

Jeg er helt misundelig. Det må være skønt bare at kunne give slip på den mani. Tænker nogle gange "jamen så fuck det, så kører jeg off-match", men holder kun et par sekunder før jeg næsten får ondt i maven ved tanken... :shooter:

0

Del dette indlæg

ja der findes jo 1000 forskellige hvide nuancer. derfor jeg har valgt ikke at matche for meget. men øv når du nu gerne vil matche 100%. :hug:

Jeg er helt misundelig. Det må være skønt bare at kunne give slip på den mani. Tænker nogle gange "jamen så fuck det, så kører jeg off-match", men holder kun et par sekunder før jeg næsten får ondt i maven ved tanken... :shooter:

har heller ikke prøvet alt mit sammen enu, det gør jeg først i morgen... så kan være jeg også er lidt i tvivl der hehe. men har heldigvis sort taske og sorte sko så det skal ikke matche kjolen :)

0

Del dette indlæg

har heller ikke prøvet alt mit sammen enu, det gør jeg først i morgen... så kan være jeg også er lidt i tvivl der hehe. men har heldigvis sort taske og sorte sko så det skal ikke matche kjolen :)

Uuh ja dine cool Manolos :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

:bearhug: Altså, jeg kan godt forstå, du er frustreret over alt det farve-bøvl :bearhug: Som jeg har skrevet tidligere, så synes jeg bestemt ikke at alt behøver at være samme nuance, men når du nu føler det, ja så er der jo ikke andet for end at finde nyt tilbehør, eller skifte kjolen ud :blink:

Jeg synes dog stadig, din kjole er noget af det smukkeste...hvornår kan du komme til at prøve den igen?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug: Altså, jeg kan godt forstå, du er frustreret over alt det farve-bøvl :bearhug: Som jeg har skrevet tidligere, så synes jeg bestemt ikke at alt behøver at være samme nuance, men når du nu føler det, ja så er der jo ikke andet for end at finde nyt tilbehør, eller skifte kjolen ud :blink:

Jeg synes dog stadig, din kjole er noget af det smukkeste...hvornår kan du komme til at prøve den igen?

Den kommer hjem om en måneds tid.

Jeg overvejer dog at bestille en Kinakjole, så jeg har en plan B klar. Bare for at give lidt ro... så må jeg holde et større udsalg bagefter :wink:

0

Del dette indlæg

Tit med slør er det jo sådan at du ikke ser en mindre farveforskel - da kjolens farve vil skinne igennem - sådan er det i hvert fald med almindelige tylslør. Det eneste jeg synes ikke går er helt hvid til ivory/råhvid (det er vel egentlig flere navne for samme farve, der så igen alligevel kan fås i flere nuancer alt efter stoftype, producent etc)

Prøv at lægge dit slør i et lag udover sjalet

Redigeret af Miss-Lena
0

Del dette indlæg

Åh hvor er jeg glad for at jeg så det her.. jeg ville have det præcis som dig og nu skal jeg da være meget obs på hvilken hvid de fremtidige køb har. Samt jeg læste eller hørte vidst et eller andet med ikke at vælge hvide duge, fordi kjolen kunne komme til at se beskidt ud hvis den var en mere knækket hvid. Godt råd.

Men der vil jo være mange ting der skal matche, sko og taske tænker jeg på. Har heldigvis styr på at kjole og slør passer... men hvad med evt sjal/bolero... uha får helt stress ved tanken om hvordan man sikrer sig den rigtige nuance :pokey:

0

Del dette indlæg

Åh hvor er jeg glad for at jeg så det her.. jeg ville have det præcis som dig og nu skal jeg da være meget obs på hvilken hvid de fremtidige køb har. Samt jeg læste eller hørte vidst et eller andet med ikke at vælge hvide duge, fordi kjolen kunne komme til at se beskidt ud hvis den var en mere knækket hvid. Godt råd.

Men der vil jo være mange ting der skal matche, sko og taske tænker jeg på. Har heldigvis styr på at kjole og slør passer... men hvad med evt sjal/bolero... uha får helt stress ved tanken om hvordan man sikrer sig den rigtige nuance :pokey:

Hvide duge? HVIDE DUGE!!??

Eeeej fuck fuck fuck... det har jeg da heller ikke med i overvejelserne. Vi holder jo festen senere på hotel. Jeg er da ikke helt overbevist om, at de har 4753990 nuancer af hvid, som brude kan vælge imellem. God damn it :blink: Tror sgu snart, jeg får et mavesår af farvestress...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

Jeg tror du ender paa psyk, hvis der ikke snart kommer ro paa de mange, mange hvide toners samspil :blink:

Saa var der ogsaa en der var blevet raadet til ikke at have hvide blomster i buketten, for saa ville hun jo se beskidt ud... serioest, der kan gaa zilla i det, hvis ikke vi liiiige klapper hesten og slapper af med duge og buketter og hvad har vi... :hug:

0

Del dette indlæg

-HAHA-

Jeg tror du ender paa psyk, hvis der ikke snart kommer ro paa de mange, mange hvide toners samspil :blink:

Saa var der ogsaa en der var blevet raadet til ikke at have hvide blomster i buketten, for saa ville hun jo se beskidt ud... serioest, der kan gaa zilla i det, hvis ikke vi liiiige klapper hesten og slapper af med duge og buketter og hvad har vi... :hug:

Hahaha du har så ret. Jeg lyver ikken, når jeg siger, at jeg max fik 2 timers søvn i nat, fordi alt det med slør, kjoler og hvid/ivory myldrede i mit hoved. Og så hjalp hunden jo heller ikke til med al sin klagen over ikke at kunne komme ud til naboens tæve i løbetid...

0

Del dette indlæg

I CANNOT BELIEVE IT! SÅ ER DER TASKER!!

Først grunden til forsinkelsen, som alle nok regnede med - tolderbesigtelse:

post-45668-0-19837300-1302010761.jpg

Har gennemtjekket begge tasker, og de er så fine! De smukkeste tasker i verden :cheerleader3: Helt perfekt guld og den yndigste lavendel indeni. Værd at vente på.

post-45668-0-98455000-1302010860.jpg

post-45668-0-55981000-1302010876.jpg

post-45668-0-35302900-1302010886.jpg

Det er helt uvirkeligt, at nu er de her bare. Og meget, meget smukkere, end jeg regnede med.

Igen en stor reklame for keepbags v. Dana Cooper. Hun laver de smukkeste tasker, og jeg har aldrig før fået så enestående service ved en internethandel. Hendes butik kan ses her

Redigeret af Malouski
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Suk hvor er den smuk!! Puh er godtnok faldet for en af hendes ivory tasker med blonde :loveboard: Kunne være jeg skulle bestille den og så bare krydse fingre for ingen told..

Det synes jeg, du skulle! Hendes arbejde er virkelig upåklageligt. Og så er de tasker så unikke, og man kan få dem, lige i de farver, man vil have.

Mht told gik den allerførste taske, jeg bestilte hos hende, jo lige igennem tolden og var hos mig 3-4 dage efter, hun sendte den.

0

Del dette indlæg

Fåååååårk, de er flotte!!!!!

Det er da helt vildt og ser jo ud til at passe perfekt til mine sko!

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg kan SLET ikke faa armene ned - hun faar en saerlig plads i paradis :loveboard:

0

Del dette indlæg

:cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Jeg kan SLET ikke faa armene ned - hun faar en saerlig plads i paradis :loveboard:

Ja, det er vanvittigt, så flotte de er. Det ser heller ikke ud til, at tolderne overhovedet har åbnet de små pakker, hvor taskerne er pakket ind. Det er de for sirlige til :)

Jeg kan sende nogle flere og større billeder på mail til dig, hvis du har lyst - og sender en mailadr. :)

0

Del dette indlæg

Ja, det er vanvittigt, så flotte de er. Det ser heller ikke ud til, at tolderne overhovedet har åbnet de små pakker, hvor taskerne er pakket ind. Det er de for sirlige til :)

Jeg kan sende nogle flere og større billeder på mail til dig, hvis du har lyst - og sender en mailadr. :)

Do it - sender straks en PM :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer