Malouski

Emotion on the ocean

1,808 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så skete det endelig... "hello, my name is Crazy"

Bum, bum, bum.. har slet ikke kunnet få mig til at opdatere her, for selvom jeg endelig har fået ro lidt mere ro i sindet mht det kjolestress, jeg er bukket under for de sidste par uger, er jeg ganske rød i kinderne over min handling :blush:

Ok, here goes:

Jeg har i dag bestilt ikke mindre end to kjoler fra Kina :fløjt:

Den ene magen til min nuværende :blush:

post-45668-0-94014600-1302113567.jpg

Bare i ivory og efter mål, så den er større over røven. Hvorfor jeg i min rablende iver ikke bare bestilte en større kjole dengang er beyond me :blink: Jeg kunne godt lukke kjolen, omend den var ganske stram over hofterne. Str. 36 er der altså alligevel et par cm ned til. Måske er det i virkeligheden det, der har trigget mig - angsten for at stå og se propfed ud på min bryllupsdag. Derudover har farven bugget mig, og det har irriteret mig, at den ikke bare var ivory, der egentlig går bedre til mig.

Den 2. kjole:

post-45668-0-72559200-1302113511.jpg

Jeg har bare været forelsket i den, siden jeg stemte på den i Godivakonkurrencen :heart:

3500 for begge kjoler inkl. forsendelse. Stadig billigere end hvad jeg evt. skulle give hos skrædderen for lige at få fikset underdelen, hvis jeg ikke kommer af med de cm, jeg skal, for at få plads bagdelen. Og så må jeg jo prøve at sælge det, jeg ikke skal bruge...

Jeg kan godt selv se det. Det her er ikke rationelt.

Men udover det glæder jeg mig heeelt vildt til at få mine nye kjoler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Hahaha! Love it! :thumbsupsmileyanim: Du kunne da ha' gjort noget der var meget værre! :wink:

Kjole nr 2 er godt nok skøn.. Bliver spændende når de kommer!

Jeg synes det er et skidegodt køb! :griner:-

Taak :griner:-

Hahaha det er bare næsten umuligt at forklare hvorfor, når der spørges nærmere ind til det. Jeg gjorde det altså bare fordi.. ok!?!

Sløret kom i øvrigt i dag. Iih det er godt nok også fint :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hahaha! Love it! :thumbsupsmileyanim: Du kunne da ha' gjort noget der var meget værre! :wink:

Kjole nr 2 er godt nok skøn.. Bliver spændende når de kommer!

Jeg synes det er et skidegodt køb! :griner:-

Taak :griner:-

Hahaha det er bare næsten umuligt at forklare hvorfor, når der spørges nærmere ind til det. Jeg gjorde det altså bare fordi.. ok!?!

Sløret kom i øvrigt i dag. Iih det er godt nok også fint :loveboard:

Og "fordi" er en glimrende begrundelse.. :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre! :) Jeg beklager hvis der er lidt fnuller eller noget i, men det kan godt være lidt svært at styre 2,5 x 3 meter tyl. :pokey:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WHAT! du e rjo crazy :thumbsupsmileyanim: haha glæder mig til at høre om dem når de kommer hjem. hvis kjole nr 2 er bare halvt så lækker som originalen så er den bare SÅ lækker at have på... kunne næsten ikke komme af den igen da jeg prøvede den, den er skøn! men hvad så med din smukke kjole du allerede har købt, kan du komme af med den igen hvis du vælger en af de her to??

0

Del dette indlæg

ER DER EN PSYKOLOG TILSTEDE?!!! :griner:-

TILLYKKE med dine nye kjolekøb - de er begge vanvittigt flotte og jeg GLÆDER mig til at se dem, når du får dem hjem :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Ej, jeg glæder mig godt nok også :cheerleader3:

Haha ja, det er næsten lige til den lukkede, men nu kan jeg da komme videre i min planlægning, fagprøve, kommende eksamen osv. uden kjolespøgelser :rolleyes:

0

Del dette indlæg

WHAT! du e rjo crazy :thumbsupsmileyanim: haha glæder mig til at høre om dem når de kommer hjem. hvis kjole nr 2 er bare halvt så lækker som originalen så er den bare SÅ lækker at have på... kunne næsten ikke komme af den igen da jeg prøvede den, den er skøn! men hvad så med din smukke kjole du allerede har købt, kan du komme af med den igen hvis du vælger en af de her to??

Dunno :fløjt:

Jeg må jo bare prøve, har faktisk ikke tænkt så langsigtet :rolleyes:

Haha måske skal jeg bare have et slags brudekjolegalleri herhjemme som en lille dyr hobby...

Ja jeg så godt billede af dig i den i den der tråd med kjoler, det ikke blev, og det var nok der, jeg for alvor begyndte at mærke "must have"!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha... Man kan godt blive glad for at købe smukke kjoler. Næste punkt er en flot festkjole i en lækker farve. Jeg har pt en brun, beige og lysegul ;)

-HAHA-

Lena, det er ikke pænt at friste en i forvejen ustabil og let påvirkelig kvinde!

BTW har jeg også set og forelsket mig i dine skønne tylbrudekjoler.... eeeej om man bare kunne blive gift 1 uge i træk og have ny kjole, nyt look hver dag *suk*

0

Del dette indlæg

:oops:

Men hvor fedt at du tog springet!! Er meget meget spændt på at se de færdige kjoleR...

Håber du bliver glad for beslutningen, og ellers kender du jo et sted hvor de kan sælges :ilovebryllupsklar:

:bearhug:

Jeg kan love dig for, at jeg også er spændt.

0

Del dette indlæg

-HAHA-

I knew it

Det sgu iorden og hvor bliver det fedt at foelge, hvad du saa ender med - om det paa dagen bliver aelle baelle ni ti :lol: eller om du bare falder for en af dem, naar du faar dem paa :7himmel:

Uanset hvad, saa bliver du smuk, for de kjoler kan virkelig ikke goere andet en godt for dig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

-HAHA-

I knew it

Det sgu iorden og hvor bliver det fedt at foelge, hvad du saa ender med - om det paa dagen bliver aelle baelle ni ti :lol: eller om du bare falder for en af dem, naar du faar dem paa :7himmel:

Uanset hvad, saa bliver du smuk, for de kjoler kan virkelig ikke goere andet en godt for dig :bearhug:

Åååhr det var sødt sagt :kiss:

:griner:- ja, jeg har også tænkt på, om gad vide om jeg selv på dagen står og er i tvivl om, hvilken jeg skal vælge :blink:

0

Del dette indlæg

Haha, hvor er du kær! Men fedt, at du gjorde det, hvis det kan give dig ro i sindet! Og det er måske ikke det mest rationelle i verden, men omvendt så synes jeg ikke, at det er så galt igen til den pris (og hey, jeg var lige ved at købe en ny kjole til 10.000, så som du sagde i min tråd: Hvis du føler dig som lidt for meget detaljezilla, så bare kig på mig, så går det over igen. :tunge:). Det er jo for filan vigtigt, at man føler sig SMUK på dagen! :bearhug: Og det BLIVER du! Og jeg er spændt på at se, hvilken kjole, du vælger. :cheerleader3:

TILLYKKE med dine nye kjolekøb - de er begge vanvittigt flotte og jeg GLÆDER mig til at se dem, når du får dem hjem :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

Hehe, jeg er kommende, men jeg er vist ikke bedre selv! :griner:-

0

Del dette indlæg

QUOTE tidl indlæg:

"Lena, det er ikke pænt at friste en i forvejen ustabil og let påvirkelig kvinde!

BTW har jeg også set og forelsket mig i dine skønne tylbrudekjoler.... eeeej om man bare kunne blive gift 1 uge i træk og have ny kjole, nyt look hver dag *suk*"

DÉT tilslutter jeg mig!! Bryllup i en hel uge og en ny kjole hver dag. Weeeeee! :cheerleader3:

Så skal jeg nemlig ud og forelske mig i 4 kjoler mere - sikke et "luksusproblem" det ville være!

PS. Ved ikke lige hvorfor den alm. Quote-funktion ikke virkede som den skulle. Bear with me - jeg er også kjole-ustabil!

Redigeret af Sommersøster
0

Del dette indlæg

Haha, hvor er du kær! Men fedt, at du gjorde det, hvis det kan give dig ro i sindet! Og det er måske ikke det mest rationelle i verden, men omvendt så synes jeg ikke, at det er så galt igen til den pris (og hey, jeg var lige ved at købe en ny kjole til 10.000, så som du sagde i min tråd: Hvis du føler dig som lidt for meget detaljezilla, så bare kig på mig, så går det over igen. :tunge:). Det er jo for filan vigtigt, at man føler sig SMUK på dagen! :bearhug: Og det BLIVER du! Og jeg er spændt på at se, hvilken kjole, du vælger. :cheerleader3:

Hehe, jeg er kommende, men jeg er vist ikke bedre selv! :griner:-

Puha, ja... jeg føler mig stadig lidt skør, men glæder mig samtidig afsindigt til at få mine nye kjoler :cheerleader3:

Og NU kan jeg komme videre med min fagprøve og goodie bags. Sad jo helt fast i min kjoleuro.

Well.. jeg er uddannet indenfor ernæring og sundhed - men det hjælper ikke særlig meget, når den der Snickers overtaler mig hver gang...

0

Del dette indlæg

Uha... Man kan godt blive glad for at købe smukke kjoler. Næste punkt er en flot festkjole i en lækker farve. Jeg har pt en brun, beige og lysegul ;)

Eiii lysegul.. gid jeg skulle til stor bryllups fest et eller andet fint sted :rolleyes: anyone??

Synes det er fedt du bare har bestilt to kjoler mere. Så får vi vel lov at se dem begge på :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer