Malouski

Emotion on the ocean

1,808 posts in this topic

Annonce ♥

Synes det er fedt du bare har bestilt to kjoler mere. Så får vi vel lov at se dem begge på :cheerleader3:

Hvornår regner du med at de nye kjoler ankommer? Sidder jo her og holder vejret i spænding på dine vegne :biggrin::cheerleader3:

Puuuuh, jeg holder også vejret og tjekker min mail konstant for opdateringer fra firmaet (hvad jeg jo nok ikke bør regne med :wink: )

Ifølge deres hjemmeside er det 30-40 dage til fremstilling, og så sender de... så alt efter, om jeg skal have problemer med tolden i en måned igen, håber jeg, de er her om 1½ måned.

Damn jeg glæder mig! Er så spændt! Og der skal nok komme billeder :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Hi hi... :ilovebryllupsklar: Jeg så godt, at du lige luftede frustrationerne "ovre ved siden af".

Haha ja man skulle næsten tro, at det var med fuldt overlæg - også selvom bryllupsklar var kørende.

Sssshh med skumfidushistorien herinde :blush:

Edited by Malouski
0

Hi hi... :ilovebryllupsklar: Jeg så godt, at du lige luftede frustrationerne "ovre ved siden af".

Haha ja man skulle næsten tro, at det var med fuldt overlæg - også selvom bryllupsklar var kørende.

Min mund er lukket med syv segl! :wink:

0

Nu fik I mig lokket tilbage på babyklar for at se hvad jeg havde misset.. Hø hø, det var hele turen værd :griner:-

Edited by louisetina
0

Annonce ♥

Nu fik I mig lokket tilbage på babyklar for at se hvad jeg havde misset.. Hø hø, det var hele turen værd :griner:-

:griner:-

0

Iiiih hvor er jeg træt af den fotografbeslutning.

Fik anbefalet en af Paw, som også havde tid på vores bryllupsdag. Fredag i sidste uge skrev han, at han ville vende tilbage mandag med et tilbud. Nu næsten en uge efter er der stadig intet tilbud. Har rykket ham, og han skrev, at han ville finde ud af noget dagen efter, og der skete stadig ikke noget.

Det er bare for useriøst til min smag og bestemt ikke god reklame.

Så nu er jeg igen ude i at søge efter ny fotograf.

Det er noget, der gerne meget snart må komme på plads, da jeg går og undgår hende, vi har booket til opgaven og som jeg gerne vil udenom. Men jeg bliver jo nødt til at beholde hende, hvis vi ikke når at finde en anden - men jeg synes det er meget ubehageligt, hvis hun spørger ind til noget bryllupsrelateret, for har jo ikke lyst til at lyve, men kan heller ikke sige, at jeg leder efter et alternativt, hvis jeg nu alligevel ikke finder en anden.

Kender I nogen, I kan anbefale i København og omegn, så sig endelig til!

0

Annonce ♥

Vi har jo booket ham her og indtil videre har al kommunikation været upåklagelig. Han virker super prof og er rigtig venlig og serviceminded. Prisen er også mere end fair synes jeg :thumbsupsmileyanim: Vi har jo så af gode grunde ikke set hans billeder endnu - andet end dem der er på hjemmesiden... :)

0

Vi har jo booket ham her og indtil videre har al kommunikation været upåklagelig. Han virker super prof og er rigtig venlig og serviceminded. Prisen er også mere end fair synes jeg :thumbsupsmileyanim: Vi har jo så af gode grunde ikke set hans billeder endnu - andet end dem der er på hjemmesiden... :)

Det er faktisk rigtig flotte billeder. Han er da værd at have med i overvejelserne.

0

Kom lige i tanker om min venindes lillebror - her

Ved ikke hvor meget han goer i bryllupsfotos, men han er dygtig og du kan eventuelt sige, at jeg har anbefalet dig at hoere ham.... eller noget :)

0

Ved ikke hvor meget han goer i bryllupsfotos, men han er dygtig og du kan eventuelt sige, at jeg har anbefalet dig at hoere ham.... eller noget :)

Hold da op, det er i hvert fald flotte billeder, der ligger på hans forside.

0

Annonce ♥

Hold da op, det er i hvert fald flotte billeder, der ligger på hans forside.

Ja, han er dygtig... han har vist taget nogle bryllupper foer, uden at vaere stensikker i min sag.

Ellers er der min svoger. Elsker bare hans stil saa meget, men han bor ligesom i England og koster jo at faa ham floejet ind :(

0

Så nu er jeg igen ude i at søge efter ny fotograf.

Det er noget, der gerne meget snart må komme på plads, da jeg går og undgår hende, vi har booket til opgaven og som jeg gerne vil udenom. Men jeg bliver jo nødt til at beholde hende, hvis vi ikke når at finde en anden - men jeg synes det er meget ubehageligt, hvis hun spørger ind til noget bryllupsrelateret, for har jo ikke lyst til at lyve, men kan heller ikke sige, at jeg leder efter et alternativt, hvis jeg nu alligevel ikke finder en anden.

Min første reaktion var umiddelbart at det var dårlig stil (man hører jo altid om brudepar der bliver brændt af - aldrig om det modsatte). Men her taler vi tilsyneladende ikke om en decideret fotograf jf. at du vel næppe ville tale med denne om andet end bryllupsrelaterede ting (fotoopgaven). Så jeg formoder der i højere grad er tale om en veninde. Syntes dog uanset hvad at du skal tone rent flag overfor hende (I skal såmænd nok finde en fotograf).

Den fotograf Elva omtaler (Mørkøv Foto) har jeg mødt ude til et bryllup. Han er stille og rolig og virker meget kompetent men jeg har ikke set resultatet. Herudover kan I overveje Christian Zahle eller Helle Æbeltoft (Cofoto). Fotograferne.com går I heller ikke galt i byen med.

0

Min første reaktion var umiddelbart at det var dårlig stil (man hører jo altid om brudepar der bliver brændt af - aldrig om det modsatte). Men her taler vi tilsyneladende ikke om en decideret fotograf jf. at du vel næppe ville tale med denne om andet end bryllupsrelaterede ting (fotoopgaven). Så jeg formoder der i højere grad er tale om en veninde. Syntes dog uanset hvad at du skal tone rent flag overfor hende (I skal såmænd nok finde en fotograf).

Den fotograf Elva omtaler (Mørkøv Foto) har jeg mødt ude til et bryllup. Han er stille og rolig og virker meget kompetent men jeg har ikke set resultatet. Herudover kan I overveje Christian Zahle eller Helle Æbeltoft (Cofoto). Fotograferne.com går I heller ikke galt i byen med.

Jeg søgte nu ikke en personlig vurdering af mine årsager til at finde en anden fotograf, ej heller mening om hvorvidt og hvornår den omtalte person skal orienteres.

Jeg har grunde, der ikke skal udpensles i forum.

Jeg søgte blot anbefalinger, hvilket jeg takker for :)

0

Annonce ♥

Min htb er bryllups fotograf. Han har birk-foto.dk Vi bor godt nok i Næstved, men han har før kørt langt til bryllupper :wink:

Tak for tip :)

Kiggede lige på hans hjemmeside, det ser også godt ud. Kan godt lide de pakker, han har.

Har fået positiv tilbagemelding fra en af dem, jeg kontaktede i aftes, så hører lige med H2B, om han ikke også bare siger ok, så vi kan komme videre.

Puh, nogle gange er det altså nemmere bare at kunne beslutte ting selv :)

0

Så er jeg lige p.t. fotografløs. Har givet hende mit bekendtskab besked om, at vi ikke skal bruge hende, men vælger en professionel. Det blev heldigvis vel modtaget.

Har fået 2 tilbud fra dem, jeg har kontaktet. Fårk det er nice billeder, de laver!

Gaaaah det er sgu tricky business det her. Først at finde ud af om fotografen overhovedet kan, er der ordentlig kemi, pris, halv- eller heldags... (hvor er den der smiley, hvor hovedet sprænger i luften?!)

Er godt det snart er påskeferie!! Og der skal (SKAL!) jeg i gang med eksamensopgave i stedet for at bruge alle mine bytes på bryllupsfiler...

0

Godt at høre, hun tog det pænt :)

Spændende hvem du vælger :cheerleader3:

WOW, ham der cmtoft's venindes lillebror tager godt nok nogle fede billeder!!! :o

Yes!! Og han er ledig på dagen! Er en af de to, jeg skal finde ud af, hvem jeg vælger :)

0