Lene79

Ideer til hvor vi kan holde vores bryllup på fyn? Kerteminde, Nyborg, Kølstrup, Odense områdeet m.m.

9 posts in this topic

Annonce ♥

Jeg vil hellere spørge; Går I efter et egentligt feststed hvor I køber en samlet løsning (menu m.v.) eller egentlige lokaler hvor I så får mad udefra. Der er nemlig rigtig mange og gode muligheder på den strækning og man er nok nødt til at lægge sig fast på formen for at undgå at det bliver for forvirrende.

0

Annonce ♥

Altså jeg ved godt det ikke er i nærheden af Nyborg, men tættere på Odense. I byen Strib ligger der kursuscenter brogården. Jeg var engang til 60 års fødselsdag og det var bare super hyggeligt lokaler, god mad og servies og der er overnatnings muligheder, dog aner jeg ingen ting om prisen :loveboard:

0

Hej, Vi leder også efter et sted at holde vores fest omkring Kerteminde, Nyborg, Hindsholm. Vi vil helst finde et udlejningslokale el lign, og så selv stå for maden eller finde en caterer - det er umiddelbart langt billigere end de kuvertpriser man får på restauranter mm.

Vi har bare en drøm om at det skal være ved vandet. Er der nogle bud? Vi bliver ca 60 pers.

MVH Anna

0

Prøv eventuelt at kigge her her.

Nu er det nok nærmere Odense end Nyborg men du kunne prøve Ellinge Forsamlingshus. Der er nemlig en del forsamlingshuse som også har catering og som prismæssigt er nede på 400 kr. kuverten eller lignende hvorved det ikek er meget dyrere end en catering/kok løsning.

Jeg kan heller ikke huske i hvilken forbindelse det var og om man kan leje det men ved bare at jeg har spillet i Nyborg Slotsmølle før. Du kunne jo prøve at høre om ma kan leje det for det er meget hyggeligt .-

0

Annonce ♥