Meggers

Børn efter bryllup?

36 posts in this topic

Vi er for gamle :) En mand på 40 der er steriliseret og mig på 47 i overgangsalderen... :cheerleader3: Jeg har en søn på 27 og manden har en datter på 4 1/2.

Jamen, med en søn på 27, er det så ik ved at være tid til børnebørn.... :denmarkflag:

Næ tak ikke endnu... Har rigeligt med den lille prinsesse hver anden weekend :bestwishes:

0

Annonce ♥

Herhjemme er det sjovt nok htb der er mest skruk, men jeg skal da helt sikkert have børn og vil gerne have 3 stykker.. Vi har økonomien til det, selvom htb er studerende, men han vil blive færdig samme tid som en evt fødsel hvis vi bliver gravide lige efter brylluppet!

Men jeg må indrømme at der er nogle ting jeg stadig ikke helt har lyst til at "miste" endnu, elsker at få en besked fredag morgen af tøserne om ikke vi skal drikke rødvin om aftenen, en tur i byen, en tur til udlandet eller bare en spontan tur i biografen - selvfølgelig er det ting man stadig kan efter børn, men ikke lige så spontant og man skal planlægge ret meget mere..

Men glæder mig til at få børn og se små blandinger af os rende rundt og lege. Forhåbentligt bliver de ikke ligesom mig da jeg var lille, for sådan nogle små monstre gider jeg sgu ikke.. hehe... :)

0

Herhjemme er det sjovt nok htb der er mest skruk, men jeg skal da helt sikkert have børn og vil gerne have 3 stykker.. Vi har økonomien til det, selvom htb er studerende, men han vil blive færdig samme tid som en evt fødsel hvis vi bliver gravide lige efter brylluppet!

Men jeg må indrømme at der er nogle ting jeg stadig ikke helt har lyst til at "miste" endnu, elsker at få en besked fredag morgen af tøserne om ikke vi skal drikke rødvin om aftenen, en tur i byen, en tur til udlandet eller bare en spontan tur i biografen - selvfølgelig er det ting man stadig kan efter børn, men ikke lige så spontant og man skal planlægge ret meget mere..

Men glæder mig til at få børn og se små blandinger af os rende rundt og lege. Forhåbentligt bliver de ikke ligesom mig da jeg var lille, for sådan nogle små monstre gider jeg sgu ikke.. hehe... :)

Ha ha ha fedt med selvironi :cheerleader3: jeg håber heller ikke min datter får samme temperament som jeg havde, indtil videre er vi sluppet men hun er også kun 11 mdr.

0

Ha ha ha fedt med selvironi :denmarkflag: jeg håber heller ikke min datter får samme temperament som jeg havde, indtil videre er vi sluppet men hun er også kun 11 mdr.

Hehe, ja så er det jo svært at vide endnu..

Min mor siger dog at jeg var hys allerede fra helt lille, jeg hadede fremmede (= alle andre ned min mor og storesøster) og især mænd var et no-go! Da jeg blev lidt ældre var det dog kun når jeg blev sur jeg var slem, ellers var jeg vist ret ok.. hehe... Tror egentligt også problemet med at få børn ligesom mig er at jeg virkelig ikke er ret tålmodig :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jeg jeg håbede jeg skulle være brud med stor mave - vi var nemlig meget langt i prjekt barn da min mand friede. Utallie fertilitetsbehandlinger medførte ingen baby. Så nu venter vi på en skøn lille guldklump fra Colombia :)

Jeg håber I alle, der ønsker det, snart bære jeres børn under :cheerleader3: eller som mit i :denmarkflag: 'et

Åhhh søde, er så glad for at se din besvarelse, og ved jo alt om, hvad i har gennemgået... Håber 2011 bliver året for jer, hvor i skal til Colombia og hente jeres guldklump.

0

Jamen vi startede jo på vores babyprojekt ½ måned efter at vi var blevet gift... Det var ellers først meningen, at vi skulle starte i sommeren 2011, når jeg havde overstået min uddannelse, men vi bestemte os, kort tid efter brylluppet, for at starte før, fordi man jo hører, at nogle har svært ved at blive gravide og nogle der mister.... Der gik da heller ikke mere end 1½ måned fra vi droppede præventionen til vi stod med en positiv test i hånden, det havde passet perfekt med en barnedåb på vores bryllupsdag d. 7. august, desværre viste en scanning for to uger siden, at fostrene (tvillinger) var døde, og jeg fik foretaget en udskrabning :) vi arbejder nu ufortrødent videre på vores babyprojekt og håber, at der er en guldklump til os kort tid efter vores bryllupsdag, men har det også OK med at der går ½ års tid inden vi bliver gravide - så kan jeg også nå at have et lille lærervikariat...

0

Ingen baby projekt hos os :-)

Jeg har to dejlige tøser og kæresten har en dejlig datter og søn. Så 4 store børn er nok :-)

Vi er også begge steriliseret så det ville blive et stort arbejde. Men vi nyder at være kærester uden børn hver anden weekend :thumbsupsmileyanim:

Men jeg er "kun"33 og ind i mellem bliver man jo lidt skruk, men så får vi en kattekilling og så går det fint. Vi har nu 3 katte :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Jamen vi startede jo på vores babyprojekt ½ måned efter at vi var blevet gift... Det var ellers først meningen, at vi skulle starte i sommeren 2011, når jeg havde overstået min uddannelse, men vi bestemte os, kort tid efter brylluppet, for at starte før, fordi man jo hører, at nogle har svært ved at blive gravide og nogle der mister.... Der gik da heller ikke mere end 1½ måned fra vi droppede præventionen til vi stod med en positiv test i hånden, det havde passet perfekt med en barnedåb på vores bryllupsdag d. 7. august, desværre viste en scanning for to uger siden, at fostrene (tvillinger) var døde, og jeg fik foretaget en udskrabning :thumbsupsmileyanim: vi arbejder nu ufortrødent videre på vores babyprojekt og håber, at der er en guldklump til os kort tid efter vores bryllupsdag, men har det også OK med at der går ½ års tid inden vi bliver gravide - så kan jeg også nå at have et lille lærervikariat...

Det gør mig virkelig ondt, Anita. Jeg læste din tråd på Bryllupsklar, og jeg tænker tit på dig. Jeg håber, at det lykkes for jer næste gang.

Kh Camilla

0