TeddyPigen

♥ S&L's ♥ Store dag ♥ 6. August 2011 ♥

211 indlæg i dette emne

ARGH... %¤%"#/¤&/(... Hvorfor lige mig/os???

Tja, så kom det. Det som har været ventet i noget tid nu. Problemet har længe lagt og ulmet, men nu kom det frem. En sorg men også en lettelse.

Ja, sagen drejer sig om min mor.

Hun har lige siden vi fortalte at vi skulle giftes, prøvet at gøre tingene sure for os. Har snakket med hende omkring det, men alt praller af på hende.

Kort sagt, er min mor måske ik helt som andre mennesker. Hun er god til at gøre ting til store problemer, hun kan ik tilsidesætte sig selv, hun han ik se tingene fra andre end sin egen side, og sidst men ik mindst, så er hun god til at finde på ting og historier. Mere orker jeg nu ik at skrive om hende, kunne blive ved. Hun er aldrig blevet helt voksen, men hun er jo min mor og en dejlig hjælp i hverdagen, og så er hun god med vores datter. Elsker jo hende for de gode ting der af og til er.

Men har længe vidst, at hun ik ønskede at komme til vores bryllup hvis min fars kone og denne søn kom. Og igår faldt hammeren så, da jeg konfronterede hende med festen. Hun har nu difinitivt sagt: "HVIS DE KOMMER, KOMMER JEG IKKE".

Jeg ønsker ik at bede min fars kone og dennes søn om at blive væk, for at tilfredsstille min mor. Jeg ved godt, at rygterne kommer til at gå her i byen omkring at jeg har valgt min mor fra tilfordel for dem. Sådan er sagen IKKE. Jeg har valgt alle til, og så har folk kunne vælge os fra, hvis de ik ønsker at dele dagen med os. Og sådan er det. Det er den måde vi har fundet det lettest.

Jeg er rigtig ked af det og det er H2B også. Jeg er rigtig ærgelig over, at hun ik ønsker at dele dagen med os. Men jeg ved simpelthen ik, hvordan jeg nu skal kunne stille hende tilfreds.

Har en søster som bor hjemme, og ik er meget selvstændig i hendes væremåde, så hende har min mor også truffet valget for, så hende ser vi desværre heller ik på dagen. Synes at det er ærgeligt at det skal ende sådan, men jeg/vi kan INTET gøre.

Har grædt flere gange siden igår, og prøvede også igår at appellerer til min mor om, at vi virkelig gerne ville se hende og min søster, og at både hun og jeg ville fortryde at hun ik ville dele denne dag på et senere tidspunkt. Men alt praller af på hende. Er SÅ ked af det lige nu.

Mange ting har jeg lavet om i forhold til festen for hendes skyld, og før jul lavede vi nogle klausuler for det hele, for at hun kunne holde dette ud. Alt dette benægter hun nu.

Er kommet dertil, at jeg ik orker at bruge min tid på det. Vi BLIVER gift, med eller uden hende på denne dag. Vi elsker hinanden og det er det rette for os. Men har dd. talt om at aflyse det hele, og tage det tab der kommer ud af det. Men NEJ.

Jeg ved dog, at jeg vil komme til at huske dette i mange år, og bærer nag over det. Men intet kan jeg stille op. Dette er hendes valg, og sådan er det. Jeg må bare leve uden et brude billede hvor jeg kan se min mor og jeg sammen på den dag. men F... det gør ondt.

Nå, skulle bare af med det. Håber at I forstår.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved overhovedet ikke hvad jeg kan sige andet end

:bearhug::hug::kiss::bearhug::hug::kiss::bearhug::hug::kiss:

Men samtidig vil jeg også sige, at jeg syntes du gør det rigtige. Som du selv siger så har du valgt at vælge alle til, og så er det din mor der vælger fra. Rigtig øv at hun ikke på denne jeres store dag kunne lade sin egene behov gå i baggrunden for jer. :kiss:

Men som sagt syntes jeg du gør det rigtige. Det svære, men rigtige :bearhug::hug::kiss:

0

Del dette indlæg

Ej for fanden, hvor er din mor dog barnlig! Og din søster også...! Det er sgu hårdt at elske nogen, man ikke kan stole på.

Der er jo ikke så meget vi kan sige, eller du kan gøre for at ændre det, men du skal da lige vide at jeg også synes, du gør det rigtige. Jeg håber, at det stille og rolig trækker lidt i baggrunden, så du kan nyde de næste måneder og jeres store dag.

0

Del dette indlæg

Øv at din mor er så egoistisk. Jeg synes du siger det rigtig flot når du siger at I har valgt alle til og så er det de andre (din mor) som har valgt jer fra.

Hold fast i den tanke!

Håber I finder en god løsning, om ikke andet, så en acceptabel løsning! :bestwishes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare synd for dig og din htb. Det er bestemt ikke sjovt at have sådan et forhold til ens mor. Men når det er sagt, så er det nok for det bedste at hun ikke kommer med til brylluppet. Hun lyder som om hun måske ville kunne gøre dig endnu mere ked af det på din store dag, og det må ikke ske!

Hvis du har et godt forhold til din fars kone og deres barn, så er det selvfølgelig dem der skal med til brylluppet.

Måske du kan aftale en dag med din mor og din søster lige efter brylluppet, hvor i ser på billeder sammen og du fortæller om dagen? Så kan du måske føle at du alligevel har delt dagen en smule med hende?

Jeg håber du finder på en løsning så du får den bedste dag! I hvert fald, knus herfra :bearhug:

0

Del dette indlæg

Takker tøser. Dejligt med lidt forståelse. Og kram.

Jeg har truffet valgt:

Gider ik bruge mere tid på hende, ang. brylluppet. Vil hun ik os, så må vi leve uden hende. Og uanset hvad, så får vi en rigtig dejlig og god fest. Og jeg får jo H2B som mand. Så kan dagen næsten ik blive bedre.

Men som der også bliver nævnt, så forstår jeg ik den slags mennesker. Men jeg er nok bare af en helt anden statur.

Jeg har heldigvis nogle super godt kollager til at opmundre og støtte mig, så den næste måned skal nok gå hurtigt.

Desværre kan jeg mærke, at min stress er blusset lidt op igen, var ellers ved at føle mig oven på. Men det er der vist intet at sige til, jeg må bare leve med det den næste måned. Og derefter kan det jo ik laves om.

Så kort kan siges: VI BLIVER GIFT OG HOLDER FEST UDEN MIN MOR!!!!

0

Del dette indlæg

Og så lige et lille smil i denne svære tid. Lørdag aften, efter at H2B og jeg havde talt det lidt igennem, slutter jeg samtalen med at sige: "Sådan noget øv, men mest af alt, fordi min tale var færdig, og nu skal den laves om". Er færdig af grin bagefter og det samme er H2B. -HAHA--HAHA--HAHA-

Jeg må bare på den igen, og få skrevet lidt om på den.

Har overvejet, at jeg gerne vil takke min kusine, som har hjulpet med kjole, skal være barnepigen på dagen, min brudepige, gavekoordinator, og ja, hun er bare alt i alt min praktiske gris, en dejlig og kærlig hjælpende hånd, som altid er der for en.

Men hvad mener I??? Er det iorden at takke hende i talen?

0

Del dette indlæg

Synes bestemt ik, at hun gør tingene nemmere for mig

Og ja, igen til sagen om min mor.

Inden nyhederne falder, så bliver jeg lige endnu engang nød til at pointerer, at hun er god til historier og mærkelige påfund. Og at hun flere gange de sidste 2 mdr. har snakket om, at min far (ham der er angivet på min dåbsattest) ikke er min far.

Igår afhentede min mor så vores datter direkte fra børnehave, da vi skulle til fødselsdag hos en veninde til mig som også er kollega med H2B. H2B kommer så vej af den butik jeg er ansat i, for at hente mig. Vi tager kort lige ud for at handle noget, og imens vi står inden i den butik fortæller han så, at han tømte postkassen og at der lå en kuvert med mit navn på. Det samme tænker jeg: Mor!

Vi haster hjem, for at bliver helt fra mig selv. Jeg flår kuverten op, og deri ligger et brev med beskeden om, at jeg ik ønsker hende med til festen, og at jeg hellere vil se nogle som ik er min familie den dag. At hun har gjort meget for mig i mit liv, men at jeg ik er taknemmelig. Og at jeg ikke er velkommen i hendes hjem mere, men at Lars og Laura altid er velkommen.

Med det samme bliver jeg sur og ked af det. For alt dette er ik sandheden. Jeg har MANGE gange hjulpet hende, været den voksne af os, læst papirer for hende osv. Men min mor er meget godt til at tage drastiske beslutninger, hvis tingene ik lige kører som hun ønsker det. Og det er så sket endnu engang. H2B rasker og vil hente vores datter som er hos hende, da han ik mener at hun skal passe vores datter, hvis jeg ik er velkommen i min mors hjem. Jeg forsøger så at ringe til hende, men hun svarer ik. Jeg ringer til min onkel, for at hører om han vil ringe til hende og bede hende tage telefonen som en voksen ville gører. Men hun svarer heller ik ham.

H2B og jeg tager cyklerne, trods tiden ik er til det. Da vi bliver hentet om godt 1 time for at komme til fødselsdag. På turen derover bliver vi enige om, at H2B går derop først, og at jeg afventer et kort øjeblik inden jeg træder frem. Kan hører, at H2B siger noget til hende, og så spænder jeg op af trapperne i opgangen.

Skal siges, at vores plan pt. var at afhente vores datter og bringe hende videre til en anden som vi har aftalt pasning med.

Jeg tager så en snak med min mor i hendes køkken, mens jeg beder H2B tage vores datter og min søster og væk derfra. Vi snakker tingene lidt igennem - eller ret og sagt jeg snakker og mor siger ja og nej og andre smålyde.

Jeg forklarer hende, at H2B og min datter ik ønsker at komme der, hvis jeg ik er velkommen, så hun ved konsikvensen af hendes beslutning.

Efter godt en ½ time, når vi til at snakke om hendes fravalg vedr. brylluppet. Jeg kan godt se, at hun måske ik ønsker at bringe tid sammen med min far, men forsøger virkelig også at forklarer hende, at alt dette i hvert fald ik gør tingene nemmere, hverken for hende eller jeg.

Hun siger så, at hun gerne vil tænke over, om hun alligvel skulle ha lyst til at komme. Dette forklarer jeg hende, desværre ik er muligt, da jeg skal give besked til lokation inden for de næste dage, og at jeg derfor ik kan bruge alt dette til noget.

Vi snakker kort om evt. bordplan, og jeg garanterer hende, at hun kan sidde ved bord med H2B's mor og hendes mand. Og min mor siger så, at hvis dette er iorden med min søster, som så skal sidde ved samme bord, så vil hun gerne møde op den dag.

Min søster er helt med på den, efter en meget kort snak med hende. Og dette bringes videre til min mor. Vi snakker kort om, at jeg ik kan vælge nogle fra, som er "min" familie, på papir i hvert fald, og at dette må hun accepterer.

Jeg beder hende også overveje, om det er for min skyld eller fordi hun gerne vil, at hun nu har sagt ja til at komme. Dette vil hun ik ind på, men efter nogle minutters samtale, siger hun så alligevel, at hun da gerne vil se os og være sammen med os på den dag, for den kommer jo aldrig igen. FLOT MOR! GODT SET! Gud, det var hun længe om.

Jeg roser hende, og takker hende for den beslutning hun har taget, og at vi da er super glade for at hun vil deltage. Og det samme gør H2B.

Vi kører derfra uden vores datter, og har valgte at give mor den chance. Jeg er ik helt 100% med min mavefornemmelse, da jeg ved at mor kan vende i et sekund. Men føler bare at jeg bliver nød til det.

Vi nådede lige hjem 15 min før vi blev afhentet og blive også kun lige klar dertil. Jeg sad og savnede Laura så inderligt hele aftenen, så det næsten ik er til at holde ud. Jeg savner hende også nu, men H2B er taget på job og jeg gør unden for de næste par timer, så dagene kommer til at gå. Regner med at blive genforenet omkring kl. 14, og dette glæder jeg mig sindsygt til. Jeg har virkelig ondt af hende, og af at hun skal stå imellem det hele i hendes bette liv. Dog forsøgere vi at tale om sådanne ting, når hun er i andre rum, eller gør det på den sober måde. Ønsker jo ik hende noget ondt.

Men nu er vi så der. Jeg ved ik om mor ændre mening, men TROR MÅSKE at hun godt kan følge mig LIDT, og at hun også blev såret over det hun havde gjort. Hun kneb i hvert fald også en tårer igår. Jeg har nu sat kryds med hende og min søster, og så må jeg tage den derfra, jeg kan kun tage en dag af gangen.

Jeg håber, at den næste måned kommer til at gå hurtigt og problemfrit, og ellers må vi tage tingene når de kommer. Jeg vil bare gerne ha det bryllup overstået nu. Og som det ser ud, bliver det MED min mor og søster.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Milepæl - 1 måned til + opdatering i massevis (og billeder)

Ja, så er der præcis 1 måned til at vi skal giftes. Jeg gentager:

1 måned til

Forstår det slet ik. Jeg har været hårdt ramt fra flere sider de seneste par måneder, så jeg har slet ik fået opdateret og smidt billeder herind, så I har vist nogle tilgode, så her kommer lidt på de næste par indlæg.

Men inden billeder må jeg hellere opdaterer på andre fronte...

Stress

Ja, jeg synes lige at det gik meget bedre, men men men, så kom alle problemerne med min mor og så gik det den forkerte vej igen. Tror desværre først, at jeg kommer over det i løbet af efteråret, når bryllup, rejse osv. er overstået. Jeg er god i bedring i den forstand, at jeg har nemmere ved at overskue hverdagen, men skal dog stadig tage tingene i mit tempo, da jeg ik kan overskue det ellers. Jeg er blevet en smugle gladere, har så haft nogle ØV-dage de seneste 14 dage, men ellers er det i bedring.

PA

Ja, det har vi ik været på endnu, men tror bestemt at det snart står for døren. H2B og hans søster har haft mange samtaler pr. telefon, og vi har skulle finde barnepige til d. 16/7, altså om godt 1 ½ uge. Da det er den eneste weekend jeg har fri før bylluppet, så er jeg ret sikker på, at det er det der skal ske der.

Mor tager vores datter fra lørdag morgen til engang søndag.

Lige nu føler jeg mig ik klar, men det er nok mit stress som bremser den glæde/spænding. Men er ret sikker på, at når jeg først står i det, så er jeg/vi klar.

Blomster

Har tidligere haft mailet med hende som skal lave min buket, og har i dag sendt hende en ny mail med vores bestilling.

1 stk. brudebuket

1 stk. brudepigebuiket

3 stk. brystbuketter

Så nu håber jeg, at hun kan presse os ind. Jeg afventer mail fra hende.

Negle

Min kollega har givet mig en side på en som laver nogle, og hende har jeg skrevet til og afventer svar.

Make-up

Har en aftale i hus, dog skal jeg ringe i næste uge hvor hun er tilbage fra ferie og aftale tid til prøve make-up.

Kan se på klokken at jeg desværre ik kan nå at ligge billeder ind nu, så dem må I ha tilgode til i aften. Så skal jeg nok sørge for at få dem lagt ind. Skal nemlig på arbejde nu.

Redigeret af TeddyPigen
0

Del dette indlæg

Nå, så må vi hellere til anden del af updaten. Nu er alt i ro her hjemme, så tiden er lige til det.

Negle

Jeg har hørt fra hende som skal lave dem, og jeg har en aftale med hende torsdag d. 4/8 kl. til. Så får jeg lavet nogle fine negle.

Valsen

Tja, den er der blevet øvet lidt på, men H2B giver nemt op. Dog uden grund, for han kan faktisk godt. Her til aften fik vi danset en god del, dog sluttede det hele ldit brædt, da jeg blev sparket over min venstre storetå, og nu mangler det halve af neglen. Av av. Den er knækket helt inden med huden.

Er lidt trist over det, da jeg har kæmpet med nedgroet negle derpå, og den nu efter godt et halvt år endelig var ved at være lidt med. Så nu må jeg blive gift med kun en pæn storetå-negl. Og herre gud så, hvem skal også se på dem, dagen bliver super lige meget hvordan den ser ud. Trist og lidt humoristisk allivevel.

Overvejede lidt kort, om jeg skulle skrive talen lidt om, og få denne hændelse ind som et humoristisk indsalg. :griner:-

Min afdøde svigerfar

H2B har tidligere talt om, at han gerne ville have at hans far skulle være en del af dagen og festen, men var bange for, at et billede ville såre en mindre del af familien. Så jeg har truffet en beslutning.

Jeg har invisteret i en nøglering (se billedet nedeunder), og den skal sættes på min taske.

Billedet af bamserne bliver skiftet ud med et billede af min svigerfar. Synes at det er en god og harmløs måde at have ham med på. Selv om jeg aldrig har kendt ham, så har han en betydning for mig, da han er en god del af H2B. Jeg hører tit for, at H2B ligner hans far som 2 dråber vand. Og korrekt, for de billeder jeg har set af ham, er præcis med H2B.

Her er rammen....

DSC07489.jpg

Brudepigens smykke®

Har længe tænkt over, hvad vores prinsesse skulle have på af smykke den dag. Men for godt 2 mdr. siden fik hun en ring med et hjerte på, så det var en god start.

I dåbsgave fik hun en sølvkæde med et hjerte, og den er et godt match dertil. Så det blev sættet til hende.

Så for godt en uge siden, ville hun have huller i ørenen, og det fik hun så. Og jeg var ik sen om at smutte forbi guldsmeden i min pause dagen efter, for at købe disse øreringe til hende. Hun bliver så fin.

DSC07487.jpg

Sixpence

Har søgt en sixpence fra 1941, årsagen til året 1941 er, at det er året svigerfar er født. Havde tænkt på mønten længe, men kom så på, at den skulle være derfra som en anerkendelse af ham. Senere er jeg jo så kommet på det med rammen.

Men langt om længe har jeg fået den mønt jeg skulle have fra 1941.

DSC07488.jpg

Gæsterne

Dagen for tilmelding er overstået, og den sidste ringede dagen efter fristen og undksyldte megete. Efter meget tumult i familien (specielt min mor), så er alle svar i hus. Vi bliver 32 i alt og har fået 1 afbud, det synes vi er meget fint. Vi glæder os til at dele dagen med dem alle sammen.

Redigeret af TeddyPigen
0

Del dette indlæg

Så til en af de ting, som alle venter på... Ringene. Her er de så.

Ja, som jeg tidligere har lovet, så skulle der nok komme billede af vores ringe.

Og her er de så.

DSC07364.jpg

Titan og i min er der 7 diamanter. Det er bare ringene for os. Ik noget specielt, men i vores arbejde hver især, må det også gerne være lidt praktisk, og det må man jo så sige, at de også er. Men dem faldt vi for allerede sidste sommer.

0

Del dette indlæg

Brudens smykker

Ja, så må jeg hellere vise mine smykker frem som jeg skal have på den dag.

Har længe kigget og ledt og har bare ik fundet noget. I en pause var jeg over i butikken overfor den jeg arbejder i, og der faldt jeg så får dette.

650001_M.jpg

650003_M.jpg

Har ik kunne få et matchende armbånd, men jeg bruger det armbånd jeg går med til hverdag. Et fladt sølv armbånd som jeg fik for godt 1 år siden i mor's dags gave af min datter. Det er en ting som betyder noget for mig, jeg går med det altid, så dette vil jeg helst ik være foruden den dag.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Milepæl - 10 dage til

Ja, så nåede vi så langt. Og der er kun

10 dage tilbage

Forstår det slet ik. Synes at tiden flyver afsted.

Stressen puster stadig til mig i ny og næ. Kan hele tiden mærke at den ligger og lurer på mig, med nogle dage puster den og andre dage ikke.

Her ik været for god til at få ordnet alle disse bryllupsting, så er lidt bagefter. Men har taget en stor tørn i går og i dag. Så nu er jjeg næsten med igen. Her heller ik været for god til at update herinde eller på egen hjemmeside, men det må jeg se om jeg kan gøre lidt op for i morgen. Skal nemlig først møde på job kl. 13, så har lidt tid om formiddagen til det.

Så i morgen tøser kommer der update og billeder....

God aften til jer alle.

0

Del dette indlæg

Så må jeg hellere lave lidt update. Dagen er jo ved at komme tættere på, og det kan sagtens mærkes.

Make-up

Igår fik jeg lagt prøve make-up. Det tog godt en time, og vi prøvede lidt af, så da jeg kom derfra følte jeg mig godt malet i hele hovedet. Men er ret sikker på, at det nok skal blive godt. Det bliver holdt i brune og en duset-grøn farve. Og med en lip-gloss i en gammelrosa farve. Det er det som passede bedst til mig. Jeg har i samarbejde med hende som skal lægge det besluttet, at jeg skal have briller på på selve dagen. Jeg var ellers kommet dertil, at jeg ville være uden briller. Men som jeg altid selv har holdt lidt på, så gør brillerne noget for mit ansigt og mine øjne. Så det bliver et bryllup med briller, og det er jeg da heller ik ked af.

Kjolen

D. 13/7, altså for godt 14 dage siden var vi ude og hente vores tøj. Kjolen blev prøvet og den sad helt perfekt. Ihhh, hvor jeg glæder mig til at komme i den igen. Kan næsten ik vente nu. Den hænger og glor på mig i soveværelset, men der er jo også kun 9 dage til nu.

Blomsterne

Ja, de er bestilt og betalt. Dejligt at kunne krydse den ting af også.

Valget blev på den som jeg havde forelsket mig i tilbage i foråret. Dog med mindre ændringer, men den bliver så flot. Vores datter for også et buket i samme stil.

Kagen

Bestilt og betalt. Desværre kunne de ik lave det som jeg havde i tankerne, men efter en god snak med den kære bager, så tror jeg at jeg fandt frem til noget jeg kunne bruge. Så håber, at den kommer til at leve op til mine forventninger, som er noget høje.

Negle

Er også på plads, i hvert fald aftalen dertil. Jeg skal op til hende der skal lave dem torsdag d. 4/8 kl. 19. Så håber, at jeg kan holde dem pæne. Skal ha sat nogle tipper på og ha lavet fransk. Mine egne negle er enlig lange nok, men de er super bløde, så de kan knække fra et til anden, så jeg tør simpelthen ik satse på at de vil være pæne på dagen, derfor faldt valget på denne løsning.

Tekstil-tusser og dug

Jeg har tidligere købt nogle tekstil-tusser, men har ik kunne få den ønsket dug, så i dag skal jeg ned i Stof2000 for at hente noget stof til dette brug.

Jeg har lavet en seddel med teksten:

Til børn og barnlige sjæle

Hjælp os med at skabe minder,

dugen blir' en sikker vinder.

Er du eller er du lille,

der er ingen tid at spilde.

Tegn blot lidt på dette klæde,

den vil skabe megen glæde.

På forhånd tak det vil vi sige,

til hver dreng og hver en pige.

Hr. & Fru. Feldskov

Som verset siger, så er det meningen, at alle gerne må tegne på denne dug, som vi så får som et ekstra minde. Glæder mig til at se resultatet. Ved H2B's fætters kobberbryllup malede vi alle på et billede, og det var meget sjovt, så håber også at dette bliver en succes.

Morgengave

Vi har talt meget frem og tilbage omkring denne ting. Men har besluttet os til, at give hinanden en gave.

Jeg har længe ønsket mig en halskæde fra Ole Lynggard, og den har jeg på fornemmelsen at jeg får, han har spurgt meget ind til den i den seneste uge.

Jeg vil i dag et smut forbi guldsmeden og købe et armbånd til H2B. Vi kiggede engang på nogle, men er så bare aldrig kommet videre derfra. Har set på et i noget grå flet med en bred lås i noget sølv, synes at det var så skønt, så det tror jeg det bliver, hvis de stadig ligger inde med det. Og så har jeg overvejet at få graveret i det, men tror jeg venter og gør det bagefter, hvis nu det ik helt er det han selv tænker.

Her er et billede af den jeg håber på at få

1.jpg

Hår

Jeg er helt klar med mine ideer endnu. Jeg har nogle extensions liggende som var meningen jeg skulle have i, men det tror jeg at vi dropper. Jeg skal op til min far og hans kone på søndag og så skal vi prøve at lave lidt hår. Håber at vi finder den rette løsning for mig, desværre er jeg bange for, at vi er gået lidt forbi hinanden med hvad jeg vil ha, men mon ik vi roder bod på det. Jeg må printe nogle billeder, og tage den derfra.

Redigeret af TeddyPigen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Menukort, bordkort m.m.

I aften tager vi ud og får afleveret alt til feststedet. Så skal vi ik tænke på det mere, har knoklet de sidste to dage med at få det hele klart. Og det tror jeg, at det er nu.

Her er lige nogle billeder

Menukort med velkommen- og velbekommensang

DSC07543.jpg

DSC07544.jpg

DSC07545.jpg

DSC07546.jpg

DSC07542.jpg

Bordkort i holdere

DSC07539.jpg

Bordkort til bruden, gommen og brudepigen

DSC07541.jpg

Gæstebogen

DSC07547.jpg

DSC07548.jpg

0

Del dette indlæg

Nøglen til mit hjerte (+billede)

Jeg har købt en smuk nøgle som H2B skal have når jeg skal holde min tale på vores dag.

Her er så et billede af den

DSC07549.jpg

Ingen ved, at jeg har gjort dette, så har ingen at dele det med, så derfor måtte jeg ud med det herinde.

Synes at det var en sjov lille ting, og glæder mig til at se hvad H2B siger til det. Kan næsten ik vente.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja, sidder her alene. H2B er på job og vores datter er hos hendes mormor, og mig selv, tja, jeg skal på job om lidt.

Tankerne har ellers været fjern i dag, men kom pludselig til at tænke på fest og bryllup.

I dag er der kun......

1 uge til at vi blive gift

Jeg forstår det ik. Kan ik overskue det lige nu, men vi at vi nok skal blive klar. Jeg glæder mig i hvert fald super meget til det.

Kan ik forklare den følelse jeg sidder med lige nu, men ved at alt bliver godt.

God weekend til jer alle. I morgen går turen op for at få sat prøve hår, glæder mig til at se resultatet.

0

Del dette indlæg

Jeg er helt forpustet af skær dine opdateringer - sikke meget du har nået

Jo, tak. Men her er skisme også blevet knokler de seneste dage. Men lige nu er der lidt tid til at sidde og slappe og nyde tankerne omkring det kommende bryllup, som vi begge glæder os meget til.

0

Del dette indlæg

Ja, så er dagen nær. Så nær rom den næsten kan komme. I morgen så sker det. Vi glæder os rigtig meget. Tror vi har styr på det hele, så her den sidste aften hygger vi med min skønne kusine. Glæder os rigtig meget, og kan næsten ik vente. Kan slet ik forstå at dagen allerede er kommet.

Stort tillykke med at brudepar som skal giftes i morgen, håber at alle må få den dejligste dag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer