Sign in to follow this  
Followers 0
Malouski

BILLIGE brudekjoler på nettet

4 posts in this topic

Hej

Håber ikke dette er en af de ulovlige sider, men det finder jeg vel ud af, hvis jeg bliver lukket/tråden slettet eller redigeret....

Men er der nogen af jer derude, der har erfaring med ovenstående hjemmesiden Tiffany Bridals

De sælger mærker som Pronovias og Maggie Sottero til virkelige spotpriser (300-400$), så mistænker det for at være for godt til at være sandt. Til de priser kan man jo næsten lave en Cher og skifte tøj 1 gang i timen på sin bryllupsdag...

Men er meget interesseret i at høre, om det er en svindlerside med kopikjoler eller det virkelig er gode amerikanske priser (uden told...) for fantastiske kjoler.

Edited by Malouski
0

Annonce ♥

jeg kan altså ikke helt finde ud af, om det er en af de der kinakopikjoleforretninger, eller hvad det er, men jeg må indrømme, at jeg fristes til at bestille en kjole, selvom økonomien ikke helt siger go for it,... måske man skulle gemme linket, til når vi ikke skal sparre samme mere...

0

Jeg er ret sikker på at det er en kinakjole butik og det man køber er en kopi. Om det så er et godt Kina firma ved jeg desværre ikke

0

Det er da lidt spændende det her, og er enig i at det jo nok lyder for godt til at være rigtigt... Men nu er det et par måneder siden tråden er oprettet, og Bryllupsklar har jo ikke censureret linket. Hvis man går ind på aboutus.org, whois.com, dandomain.dk ser det ud til at ejeren af domænet (www.tiffanybridals.com) er fra Denver i USA.. Jeg kan så godt nok ikke se et navn, men ved ikke om det er meget almindeligt på firmaers domæner?

Er der nogen der kender til siden www.tiffanybridals.com??

0

Annonce ♥