Bente S

Catering

8 indlæg i dette emne

Hej!

Nogen der kender et godt catering firma/Mad ud af huset i nærheden af Ringsted, Sorø eller Næstved???? og naturligvis rimelig i pris :thumbsupsmileyanim:

Vi kigger her og der, men har ikke fundet nogle brugbare løsninger endnu.....

mvh

Bente

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad med Kokken & Jomfruen (Link her)

De har vist et køkken i Slagelse. Min svoger fik leveret mad fra dem (dog bare køkkenet i Århus) til hans 40 års fødselsdag, og det var vildt lækkert. Og priserne plejer også, at være overkommelige.

Men du kan jo kigge forbi deres hjemmeside, og de kan tilbyde noget af det du/I har i tankerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Mad fra K&M kan være ok og man får meget for pengene. Det er dog hvad jeg vil kalde "plain mad" som kan være fin nok til en fødselsdagsfest o.l. og bryllupsfester hvor "der skal skæres ind til benet økonomisk". De fleste vil nok stile lidt højere madmæssigt i relation til deres bryllupsfest.

Prøv at tage fat i Kok Amok (Slagelse). Priserne kender jeg ikke detaljeret men maden er helt i top.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej!

Har været inde og kigge på Kok Amok og det lyder lovende....godt at høre der er gode erfaringer derfra :thumbsupsmileyanim:

vi skal også have en snak med den lokale slagter og høre, hvad han kan tilbyde.

Vi har også lidt kig på Kokken og Tyren i Ringsted, der har vi altid fået super god mad og betjening, men det er så også det eneste sted, vi kender med mad ud af huset, som er afprøvet, så godt at få nogle foreslag, TAK :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Der er det særlige ved Kok Amok at det ikke er standardmenuer men individuelt sammensatte løsninger de laver. Talte med moderen til sønnen der driver det for et par år siden i forbindelse med et spillejob og der fik jeg den klare fornemmelse at de går ekstremt højt op i kvalitet og det individuelle; dvs. at folk selv bestemmer menuen og at de ikke er bange for at prøve noget nyt. Maden har også altid været tip top de gange jeg har oplevet dem.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer