Malouski

Svedlugt i kjolen!!

8 posts in this topic

Kære med-zillaer

Jeg har hentet min ovenud fantastiske brudekjole i dag og kunne naturligvis ikke vente med at få den på herhjemme.

Jeg bemærkede til min rædsel en skarp lugt af sved i armhulerne på den - hvad jeg slet ikke havde lagt mærke til under prøvningen. Sikkert en anden før mig med en uheldig svedlugtdag, der havde prøvet kjolen før mig...

Men hvad gør jeg?? Skal kjolen til rens?... for vi ved jo alle, hvordan svedlugt blandet med parfume bliver... kattetisagtigt!! Er bare bange for at aflevere mit nye kæreste eje til et renseri, har hørt alt for mange rædselshistorier om brudekjoler, der er blevet maltrakteret.

Eller er det noget den senere opdampning hos skrædderen kan tage?

Håber der er nogen derude med nogle råd... kan slet ikke klare tanken om at skulle lugte skarpt af en andens sved på min bryllupsdag :)

0

Annonce ♥

Jeg ville ringe til butikken og høre hvad de anbefaler.

0

Synes at du skal kontakte butikken og få en snak med dem.

0

Jeg ville nok bede butikken om at fikse det... Du har jo ikke købt en brugt kjole

0

Annonce ♥

Ja, godt råd med at kontakte butikken. Det er helt sikkert det, jeg gør i første omgang.

Med hvor er det F*CKING belastende, at det ikke bare er i orden :)

0

Jeg ville nok bede butikken om at fikse det... Du har jo ikke købt en brugt kjole

Helt enig her...

0

Jeg har ringet til butikken i dag, og de lød oprigtigt kede af det, og jeg skulle bare komme ind til dem med kjolen, så ville de ordne det. Så afsted igen :cheerleader3:

Puha, så ellers i panikken lige for mig, hvordan jeg skulle i gang med husråd om eddike og Rodalon... :)

0

Jeg har ringet til butikken i dag, og de lød oprigtigt kede af det, og jeg skulle bare komme ind til dem med kjolen, så ville de ordne det. Så afsted igen :cheerleader3:

Puha, så ellers i panikken lige for mig, hvordan jeg skulle i gang med husråd om eddike og Rodalon... :)

Ej hvor godt at du kan aflevere den igen... Selvfølgelig er det da irreterende at skulle derind igen, men det er da dejligt at butikken tager ansvaret for det :)

0

Annonce ♥