girll

Make up billeder

14 indlæg i dette emne

Hej,

Jeg har allerede spurgt lidt herinde til hvordan man kan lægge en make up til sit bryllup, og jeg har fået noget inspiration og mere eller mindre en idé om hvordan det skal se ud..

Men jeg kunne godt tænke mig at se billeder af jer andre hvis i også har blå øjne og blond hår.. eller hvis I, i det hele taget har nogle billeder liggende af andre med blå øjne.. Det kunne nemlig være en stor hjælp for mig, da jeg ikke er 100 % sikker på hvad der vil passe til sådan en som mig :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har også blå øjne, dog er mit hår farvet mørk men er ellers rigtig blond.

Synes generelt man skal passe på med blå øjenskygge hvis du har blå øjne og lyst hår, det kan hurtigt blive for meget og ligne lidt barbie-agtig - bare min mening :) måske farver som lilla ville være godt, ellers er smokey eyes altid en vinder! måske lidt diskret når du er så skandinavisk af udseende.

0

Del dette indlæg

jeg har også blå øjne, dog er mit hår farvet mørk men er ellers rigtig blond.

Synes generelt man skal passe på med blå øjenskygge hvis du har blå øjne og lyst hår, det kan hurtigt blive for meget og ligne lidt barbie-agtig - bare min mening :) måske farver som lilla ville være godt, ellers er smokey eyes altid en vinder! måske lidt diskret når du er så skandinavisk af udseende.

Ja, det er også lidt det jeg tænkte.. jeg vil for alt i verden ikke se slutty ud til mit bryllup, og kunne netop godt tænke mig et naturligt look men også noget der er lidt anderledes end jeg plejer. jeg vil prøve med lidt lys lilla :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

fandt lidt forskelligt info på nettet:

- Lyse farver fremhæver øjnene, og mørke farver trækker øjnene tilbage. Så har du små øjne, som sidder dybt i hovedet, er det en god ide at bruge en lys farve for at få større øjne.

-Det er bedst at bruge en anden farve øjenskygge end din øjenfarve. Pernille har blå øjne. Pari har derfor valgt brune øjenskygger, som fremhæver Pernilles øjne, så de bliver endnu mere blå.

- Generelt gælder det, at ens øjenfarve vil blive fremhævet allerbedst hvis man bruger en øjenskygge i øjets komplementærfarve, altså den komplet modsatte farve. Det betyder at alle former for guld og kobber får blå øjne til at stråle.

- Blå øjne:

Få det blå i dine øjne til at stråle ved at vælge en jordfarve! Kobber, abrikos og chokolade er perfekte farver til blå øjne.

celeb-makeup-looks-blue-eyes-taylor-swift-03.jpg

0

Del dette indlæg

fandt lidt forskelligt info på nettet:

- Lyse farver fremhæver øjnene, og mørke farver trækker øjnene tilbage. Så har du små øjne, som sidder dybt i hovedet, er det en god ide at bruge en lys farve for at få større øjne.

-Det er bedst at bruge en anden farve øjenskygge end din øjenfarve. Pernille har blå øjne. Pari har derfor valgt brune øjenskygger, som fremhæver Pernilles øjne, så de bliver endnu mere blå.

- Generelt gælder det, at ens øjenfarve vil blive fremhævet allerbedst hvis man bruger en øjenskygge i øjets komplementærfarve, altså den komplet modsatte farve. Det betyder at alle former for guld og kobber får blå øjne til at stråle.

- Blå øjne:

Få det blå i dine øjne til at stråle ved at vælge en jordfarve! Kobber, abrikos og chokolade er perfekte farver til blå øjne.

celeb-makeup-looks-blue-eyes-taylor-swift-03.jpg

godt Tip.. Jeg har lige bestilt en hel del make up fra E.L.F cosmetics, så jeg vil prøve den slags farver og se hvordan det kommer til at se ud.. Jeg har ikke så store øjne, så jeg vil helt sikkert kun bruge de lyse farver..

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har meget blå øjne, og vil da gerne vise billeder af min make up, fra da jeg blev gift sommeren 09

2gy7pr5.jpg

og et billede lige efter make uppen var lagt.

2nw31pj.jpg

Flot.. :thumbsupsmileyanim: Jeg synes at der er piger med blond hår og blå øjne alle vegne, men når jeg leder efter et billede med make up, så synes jeg kun der dukker billeder op af brunetter.. så dejligt du lige kunne vise mig nogle billeder af din make up.. :)

0

Del dette indlæg

Jeg synes det også kommer meget an på hvilken type man er.

Jeg er også selv blond, med blå/grønne øjne. Jeg synes selv at det hurtigt kan blive lidt "tutte-nutte", hvis man bruger for lyse farver.

Der må godt komme lidt kant på.

Jeg havde selv en (ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men prøver) mørkegrå/lilla/brun farve fra Nilens Jord nr. 625, super flot!!! Også fordi man ikke lige kan difinere farven. Hele trikket i øjenskygge er at "blende" det, og sørge for at der ikke er kæmpe overgange mellem det lyse og det mørke. Det skal se ud som du har fået det på med en airbrush... Håber det giver mening.

Men husk: Hvis du har fokus på øjnene, skal der ikke også meget farve på læberne, bare en fin gloss med lidt shimmer er helt fin..

post-37723-1295360794.jpg

post-37723-1295360804.jpg

0

Del dette indlæg

Jeg er også selv blond, med blå/grønne øjne. Jeg synes selv at det hurtigt kan blive lidt "tutte-nutte", hvis man bruger for lyse farver.

Jeg havde selv en (ja ved ikke lige hvordan jeg skal forklare det, men prøver) mørkegrå/lilla/brun farve fra Nilens Jord nr. 625, super flot!!! Også fordi man ikke lige kan difinere farven. Hele trikket i øjenskygge er at "blende" det, og sørge for at der ikke er kæmpe overgange mellem det lyse og det mørke. Det skal se ud som du har fået det på med en airbrush... Håber det giver mening.

Men husk: Hvis du har fokus på øjnene, skal der ikke også meget farve på læberne, bare en fin gloss med lidt shimmer er helt fin..

post-37723-1295361468.jpg

post-37723-1295361477.jpg

0

Del dette indlæg

post-37723-1295361510.jpg

post-37723-1295361516.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

post-37723-1295361553.jpg

0

Del dette indlæg

Okay, ja det kan man nok også.. Jeg vil prøve at lægge en make up som denne.. Jeg tror at den næste uges tid må jeg prøve at lægge 4-5 forskellige slags make up.. :P så finder jeg ud af hvad der passer mig bedst.. Tak for billederne.. så kan jeg bedre se hvordan den skal lægges ..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer