Maria Kristensen

Bryllupsmesse - Bella Centeret

14 indlæg i dette emne

Hej alle i søde zillaer,

Ville bare hører om nogen af jer har tænkt jer at tage til Bryllupsmessen i Bella Centeret næste weekend???

Hvis der er nogen der har været det før - er det så det værd??

Vi skal derud Lørdag når de åbner :)

Håber vi måske ses!!!

Kram Prinsessen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg var der sidste år og skal også afsted i år tror jeg.

Jeg synes det var meget godt, dog var det 1,5 år før brylluppet og dermed følte jeg det var liiiidt for tidligt at tage mange af beslutningerne, og i år er det 5 måneder før brylluppet og nu er det ved at være for sent mange af tingene hehe, men håber på at få snakket med nogle der kan noget med musikken.

Synes der er mange gode stande, og flotte modeshows, så synes bestemt det er et besøg værd

0

Del dette indlæg

Jeg regner med at skulle derud lørdag når de åbner.

Kunne godt tænke mig at kigge kjoler, det er hovedsageligt derfor jeg vil derud.

Så må jeg se om kæresten gider med eller ej.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kunne helt sikkert godt finde på det.. htb skal desværre arbejde begge dage (og jeg tror ærligt talt at han er glad for at slippe ;) ). Det kræver bare lige, at jeg kan finde en at følges med. Tror jeg prøver at lokke en veninde.

Nogen der kender billetprisen?

0

Del dette indlæg

Ole arbejder for DSB og kan kun se sine vagter 5 dage frem, og da han fik dem for weekenden, hed de 10-18 begge dage :cheerleader3:

Jeg har så forsøgt søster, svigerinde, veninder m.m. ingen kan tage med mig.

Til alt held har Ole søgt afspadsering og fået søndag godkendt.

Så vi kommer afsted alligevel :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal helt klart derud. Jeg har inviteret min mor og søster med.

Jeg skal bare ude kigge for skal først giftes 5. maj 2012, men vil da ikke gå glip af muligheden for at få alt det inspiration på en gang.

Jeg kender ikke nogen der har været derude, så er spændt på hvor godt det er :thumbsupsmileyanim:

Cille

0

Del dette indlæg

Jeg har været på bryllysmesse før og det er rigtig godt.

Vi (mig og kæresten) skal derud lørdag eftermiddag og det er primært bryllupsrejse vi skal ud og hører lidt om :thumbsupsmileyanim:

Men vi skal også se lidt efter bordpynt og ringe (inspiration :) )

Husk at tage en pose/ taske med da der plejer at være mange gode brochere og andet godt til at atge med hjem :cheerleader3:

God bryllupsmesse-weekend til alle.....

0

Del dette indlæg

Jeg skal også derud :thumbsupsmileyanim: Jeg var der også sidste år og synes det var rigtig godt faktisk. Fik købt mine brude sko på messen ekstremt billigt så det var super lækkert :) Der er i hvert fald masser af inspiration at hente - for ikke at tale om tonsvis af foldere man får med sig hjem ;-) God tur allesammen :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Htb og jeg skal derud. Søger inspiration til min kjole inden første kjoleprøvning her i februar og inspiration til gommens tøj, blomster og kage.

Vi har bestilt billetter over nettet (150 kr. for et par) og tager nok derud i morgen over middag - eventuelt først søndag.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer