Guest phpedersen

2005 brude søges....

98 indlæg i dette emne

Hejsa

Jeg skal først giftes den 30. juli 2005 og derfor kunne det være sjovt at følge andre (evt. maile lidt sammen) som først skal giftes næste år. Hvor langt er I nået og hvilke tanker gør I jer?

Vi har bestilt lokale, kirke og fotograf. Og er på nuværende tidspunkt igang med at finde musikken.

Glæder mig til at høre fra jer. Jeg ved der ligger en liste over dem som først skal giftes næste år, men jeg har altså ikke kunne finde den.

Knus Pia

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia

Jeg skal skal giftes den 3 september 05 og jeg glæder mig som et lille barn.

Når jeg sidder her og læser alle de forskellige indlæg kan jeg slet ikke vente med at komme igang med planlægningen og jeg tror jeg ender med at blive den værste bridzilla taz

Vi har bestilt stedet, kirken og musikken. Fotografen ved jeg hvem skal være jeg har bare ikke lige fået ringet endnu.

:heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Hejsa.

Først, tillykke med bryllupet til næste år. :mellow:

Vi skal også først giftes næste år, den 14. maj 2005. GP

Kirken er på plads, men det er også det eneste. Jeg syntes det er rigtig svært at finde "stedet!!!" hvod vi skal holde vores bryllup. Troede faktisk at det var fundet, til jeg fandt ud af at det allerede var booket!! :) De fleste af vores gæster kommer fra Jylland og Belgien, så det skal være et sted hvor man kan overnatte.

Jeg gør mig rigtig mange tanker om den forestående begivenhed, faktisk drømmer jeg om det om natten. :thanks: Jeg har købt en notesbog, som jeg vil skrive lidt i. Både fordi det kunne være sjovt at læse i den om nogle år eller 30, men også for at gøre planlægningen nemmere. Så man ikke glemmer noget, og kan skrive gode ideer ned. Det kan anbefales. :lol:

Jeg har tænkt mig at blive hængende herinde, da jeg er ved at blive afhængig af dette forum. :mellow: Der er stadig laaaang tid til næste forår/sommer, så der er god tid til at chatte sammen.. :yeah:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.........

Tja...... så er jeg vist ogsaå ved at være afhængig af dette site.

Jeg hører også til de heldige, der skal giftes til næste år.

Jeg er bange for, at jeg når at drive mine omgivelser til vanvid, det er jo svært ikke at tænke på den store dag........HVER DAG.

Vi er egentlig nået temmlig langt i forberedelserne. Har bestilt kirke, fotograf, ( en god ven som er uddannet fotograf), musikken er også på plads, lokalerne, tjenerne, opvaskerne, maden, vinen, min kjole ( skal syes af en veninde..........og hun er tilfældigvis også frisør, og makeup- artist). Så alt i alt, er de store ting på plads.

Det er bare så fedt, at gå og planlægge dagen, men kors hvor er der dog lang tid til den 20. august 2005.

Held og lykke med forberedelserne, og husk...........

Forventningens glæde er den bedste.

Knus

Trisse :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Jeg er bange for, at jeg når at drive mine omgivelser til vanvid, det er jo svært ikke at tænke på den store dag........HVER DAG.

Puha min kæreste tror allerede at jeg er blevet fuldstændig vanvittig taz

I perioder går jeg fuldstændig i selvsving så jeg er nødt til at holde mig væk fra internettet for at falde lidt ned igen.... Uuuhhhh hvor er der længe til september næste år (jeg er overbevist om at kæresten har det lige sådan måske mere fordi han håber på at jeg så bliver normal igen ;) )

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal giftes 21 maj 2005.

Indtil videre har vi bestilt kirke, feststed og musik..

Og så har jeg så småt været igang med at lave indbydelserne, så de er nemme at lave helt færdige til når de engang om LANG tid skal sendes ud.

Ellers bruger jeg bare tiden på at få en masse gode ideer herinde, og det er absolut det rette sted at få gode ideer !

Det er nogle kreative tøser der er herinde :heppe:

0

Del dette indlæg

hejsa!

Ja jeg hører også til 2005'erne. Vi skal velsignes 14/5-2005..!

Og jeg har også tænkt mig at holde ved herinde indtil da..!!

Det er en hyggelig hjemmeside og man får mange gode ideer.!!

Så vi skrives nok ved nogle gange det næste års tid.. :thanks:

Vi har bestilt lokaler, som ligger 1 time fra hvor vi bor. For at gøre det lidt lettere for fam Fyn og Fam. Sjælland når de skal hjem, men vi har dilemma ang. kirke, skal det være i nærheden af feststedet, i haven ved feststedet (ligger lige ved kongeåen i Vejen). Eller en kirke i Vejen området??

Vi vil gerne have det ude, men hvad nu hvis det bliver dårlig vejr?

Vi vil gerne have en kirke, hvor præsten kender os, men hvordan det? Der er jo så mange regler ang kirke og tilhørsforhold..!

Så der er nok at gøre endnu..

Mvh

Redigeret af fam.skytte
0

Del dette indlæg

Hej med dig... :)

Jeg skal giftes med min pragtfulde forlovede 2. juli 2005...

Jeg er nået så langt, at jeg:

1) ER blevet afhængig af at komme herinde....alle andre end lige jer bliver bims i bøtten, når jeg snakker bryllup hele tiden GP

2)HAR købt kjole - i USA for 1/2 år siden, købt Diadem (i Holstebro forrige uge) og bestilt mit slør fra Gallway i Irland...

3) HAR checket med udenbys gæster, så de sætter kryds i kalenderen - heldigvis ved jeg allerede, at de vigtige gæster kommer... ;)

og

4) HAR bestilt teltet og bordene og servicet...

Vi holder brylluppet hjemme i et stort telt i haven og skal vies om eftermiddagen på plænen under vores yndlingspiletræ.... :thanks:

Så jeg har ret godt fod på det - og alle herinde kommer med de dejligste råd - og man må godt sukke og komme med det, man selv synes er dumme spørgsmål, og man får masser af hjælp og vejledning...

Jeg skal ihvertfald nok hænge på indtil den store dag - og bagefter skal I da se alle billederne :lol:

Så Knus til dig...

Demeter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Pia.

Tillykke med brylluppet til næste år.

Jeg selv skal giftes 6 aug 2005 og vi har nu mange ting på plads, men det skyldes at vi venter barn her til november, så det er jo meget rart at have de vigtigeste ting på plads.

Du er altid meget velkommen til at maile til mig hvis du har tid og lyst på majken@vapnet.dk.

Vi selv har følgende på plads:

dato :griner:-

Kirke -HAHA-

Feststed

Musik :band2:

Toasmaster

Limousine

Fotograf

Brudepiger

Kage (i hvert fald hvem der skal lave den)

Frisør

Indbydelser (har selv lavet dem - 1½ time pr kort)

Gæsteliste

Evt ønsker

Overnatning -HAHA-

Men så er det også det. Grunden til at vi har planlagt så meget er som sagt barnet til november, så der skal være barnedåb til feb, mine bedsteforældre har guldbryllup i maj og så kommer vores bryllup i aug, så der er nok at se til det næste år.

Hilsen

Majken

0

Del dette indlæg

Hejsa

Vi skal giftes den 16. september 2005 ... vi har feststed (dermed mad og overnatning + bordpynt) og musik på plads .. lige som makeup og frisør er bestilt ... vi er så godt som færdige med udkast til invitationerne og menu-, kirke hæfter mv.

Grunden til vi er så langt er at vi havde planlagt brylluppet til i år den 17. sept. men pga af firma og uddannelse blev vi enige om at ændre dette et års tid.... så nu kan jeg nusse med detaljerne i stedet.

Selvom det er svært at vente så lææænge

knus Lene

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sikke mange der skal giftes 14.05.05 :griner:-

Det er også den dag vi har valgt at blive gift og vi har allerede booket kirken, feststedet og fotografen og tro det eller ej, så er kjolen også i hus. Købte den i fredags - kunne slet ikke alde være, da jeg vidste at det bare skulle være den og da det var den eneste de havde og de ikke lavede flere, måtte jeg bare have den.

Du er velkommen til at maile mig hvis du skulle have lyst:)

0

Del dette indlæg

HJÆLP

- I giver mig da total stress

Jeg skal også giftes i 2005, men vi har da intet planlagt endnu så´n da. Men vi mangler da stadig dato, kirke, lokale, kjole, kage... og puha

Men mon ikke vi når det hele, her er i hvert fald mange gode råd og tips til en vidunderlig dag

-Kristina

0

Del dette indlæg

Hejsa igen!

Dejligt at se jeg ikke den eneste der har været ude og prøve kjoler - jeg har også fundet min en Rembo Styling kjole. Hvordan er jeres (Demeter og Gantzel21)?

Knus Pia

Min er fra Lilly og er en empirekjole med v-udskæring og korte blondeærmer. Skal have et langt slør på og en smukt diadem. Du kan evt. se billeder af den her

http://bryllupsklar.dk/forum/index.php?...=ST&f=42&t=6418

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Jeg skal også giftes til næste år; 20. august 2005 :griner:-

Og det er bare det vildeste. :heppe: :heppe: :heppe:

Min kæreste og jeg blev ringforlovet skærtorsdag i år, mod at jeg holdte op med at snakke om bryllup indtil efter jeg er fyldt 30 (25. april 2005), meeen det holdt ikke helt. Han overgav sig og nu glæder han sig lige så meget som jeg -HAHA-

Vi har følgende på plads:

Kirken

Forsamlingshuset

Invitationer (har fundet ud af hvordan de skal se ud, men mangler at lave dem!!!)

Musikken efter brudevalsen!!!

Ellers har vi i teori styr på det meste men mangler at lave det i praksis.

Jeg elsker at lave en masse selv, så jeg har vildt mange ideer i hovedet (folk omkring mig synes jeg er lidt tosset -HAHA- Jeg synes bare det er fest ikke at være som de andre!!! ;) )

Knus Karina

som også allerede er vildt afhængig af dette forum

PS. har også lavet en hjemmeside; www.123hjemmeside.dk/carstenogkarina

0

Del dette indlæg

Hej alle jer 2005´ere :mellow:

Jeg slutter mig til kredsen af bridezillas som skal giftes til næste år...11. juni!

Vi skal vies af borgmesteren i Pandrup kommune (hvor vi også skal holde festen). Vi satser på at kunne holde ceremonien i en gårdhave på feststedet, men er gået i gang med at udtænke en plan B i tilfælde af dårligt vejr...det kedelige "sommervejr" her i juni måned har gjort os lidt nervøse for at planlægge udendørs bryllup taz ÆV altså at man ikke selv kan have indflydelse på vejret!!!

Udover at datoen er sat har vi booket feststedet og musikken. Jeg er dagligt (såån næsten da) inde på denne hjemmeside for at få stillet min lyst til at sludre om bryllup og for at få gode ideer som skrives ned i min notesbog eller føres direkte over i en mappe på computeren jeg har oprettet.

Ser frem til at "snakke" mere med alle jer som først skal giftes til næste år.

Var det en ide sidst på året eller først til næste år, at arrangere et brudemøde i stil med det der var arrangeret i maj i år? Jeg ligger gerne hus til...selvom det måske er lidt upraktisk når jeg bor i Aalborg!

Knus fra Rikke

0

Del dette indlæg

HJÆLP

- I giver mig da total stress

Jeg skal også giftes i 2005, men vi har da intet planlagt endnu så´n da. Men vi mangler da stadig dato, kirke, lokale, kjole, kage... og puha

Men mon ikke vi når det hele, her er i hvert fald mange gode råd og tips til en vidunderlig dag

-Kristina

Hej Kristina!

Dejligt at høre, at der er en som er på ligeså "bar bund" som mig. *S*

Jeg skal også giftes og holde barnedåb samtidig i 2005, men jeg ikke nået så langt endnu...

Skal snart have bestilt tid i kirken......

Mon ikke vi når det alligevel - ellers må vi støtte hinanden. :griner:-

Mange hilsner

Johnna

P.S Har du nogle ideer om hvor I vil giftes henne og hvad tid på året det skal være?

0

Del dette indlæg

Jeg skal da også i 2005 den 25/6. vi har booket kirke og feststed, både på fyn og i jylland, fordi vi blev enige om at vi hellere ville holde vores bryllup der vor vi har hjemme sammen, så vi skal have afbestilt kirke og feststed på fyn.

OG så har jeg set den kjole jeg vil have eller noget i stil med, det er en Brinkmann

er der nopgen af jer der ved hvilket prisleje det er?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer