cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Sødeste cmtoft

:heart:

Så blev det din dag og hvor er jeg bare glad og spændt på dine vegne.

Jeg ved I får den mest eventyrlige dag og ingen tvivl om, at du kommer til at stråle om kap med solen i din fantastiske kjole :cheerleader3:

Jeg har nydt hvert et sekund af vores mange timer sammen på BK - du har en ven i Holbæk, hvis du en dag skulle komme forbi :kiss:

Glæder glæder glæder mig til at se billeder og høre om det hele :cheerleader3:

Kærligst Camilla

Redigeret af Elva
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære CM

Hjertelig tillykke med dagen i dag, jeg håber du må få den mest fantastiske og eventyrlige dag.

Jeg vil idag tænke på dig og dit smukke bryllup...

Nyd dagen, lad det hele flyde og lev drømmen ud.

Mange knus Eva

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære sødeste cmtoft

:loveboard::loveboard::loveboard:

:7himmel: Stort stort tillykke med bryllupsdagen! :7himmel:

Så kom den store dag endelig, og jeg håber I får den mest fantastiske og uforglemmielige dag i jeres liv. Jeg er sikker på at alle dine projekter går op i en højere enhed, og håber du husker at læne dig tilbage og nyde det hele lidt i løbet af dagen.

Jeg har været rigtig glad for at følge dig og din planlægning herinde, og håber ikke at det hele slutter nu selvom planlægningen er ovre... Ellers må vi jo slå hovederne sammen når du er hjemme i Århus egnen :denmarkflag:

Jeg glæder mig ustyrligt til beretning!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh, kæmpe stort tillykke med jeres bryllup idag! Jeg håber det bliver alt I har drømt om og at vejret er fantastisk i Italien :thumbsupsmileyanim: Jeg glæder mig som et lille barn til at se dig i hele outfittet og opleve dagen i ord og billeder :cheerleader3: :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tanti auguri!! :)

Sjovt at se, kære Camilla, hvordan alle hilsnerne i din tråd er så personlige..

De afspejler DIG som menneske - og det hjertevarme og tydelige indtryk du gør på os alle :hug:

Ikke mindst derfor, ønsker jeg dig - og din ÆGTEMAND - en vidunderlig dag og en fantastisk fremtid sammen :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kaere darlings.

Tusind, TUSIND tak for alle jeres soede beskeder herinde :thanks:

Vores bryllupsdag var helt uforglemmelig, smuk og vidunderlig og dagen idag er indtil videre gaaet med at rydde op og at vaere sammen med familierne og vennerne. Nu er mine fantastiske veninder taget afsted, der er ro til at sidde i sofaen og proeve at finde rundt i alle tankerne og minderne fra de seneste dage med familie, venner og forberedelserne og ikke mindst vores store dag i gaar. Det hele er meget overvaeldene og stadig ikke til at forstaa - det er ren lykke, naar den er bedst :heart:

Vores gudtjeneste var saa smukt og speciel, aperitivoen var vanvittig hyggelig og det blev et brag af en bryllupsfest :loveboard:

I hoerer ikke meget mere fra mig i dag, men skal ikke snydes for et billede af os som rette aegtefolk ()()

post-46023-0-33520600-1308484916.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer