cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Og saa fra den anden side - begge frisurer vil selvfoelgelig vaere mere finpudsede og perfekte paa dagen, med det ikke alt for ordnede look velbevaret :thumbsupsmileyanim:

post-46023-0-64369700-1307471239.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Hvor dejligt, at din svigermor fandt en kjole, hun kunne passe og så godt ud i :thumbsupsmileyanim:

Rigtig flotte opsætninger. Personligt er jeg mest til nr. 1... kan ikke huske, skal du have slør, BC eller "bare" den blomst, du har I på første billede? :blush: (ulempen ved ikke at have været på BK igennem hele planlægningen)

Men ligegyldig hvad kommer du jo til at se fantastisk skøn ud, er jeg sikker på :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg flasher lige min kjole, nu vi er igang :cheerleader3:

Sloeret skal sidde ret hoejt. Vi skal giftes klokken 15:30 og det skal saa af foer vi gaar til bords om aftenen ved syv-tiden.

- kjoleflash slut -

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altsåååå jeg er jo mest til 1'eren, da jeg jo selv får lidt ala sådan nogle vintage-swing-bølger i håret(hvad skal jeg dog kalde dem?).

Frisure 2 er lidt for konfirmand-agtig i mine øjne. Men du ser jo også frisk og ung ud, hi hi :wink:

Rigtig flot makeup, synes sagtens den kan klare mere lilla uden at blive for meget, så go for it næste gang.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...og apropos slør! Jeg skulle jo også have haft mit af, men det var sat så godt fast, at jeg simpelthen ikke kunne få det af :griner:- Det var først da min mor hjalp mig i dansekjolen, at hun fik flået det (+ halvdelen af frisuren :biggrin: ) ud! Så jeg bar ufrivilligt slør det meste af festen :griner:-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh altså hvor er du smuk smuk smuk! Jeg er klart mest til nr 1... Den minder meget om den Eva Longoris frisure som mange herinde er inspireret af, og som er fab!

Og hvor dejligt med lille sneak peak af kjolen, den er nu altså bare fantastisk :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer