cmtoft

Romantisk sommerbryllup i Italien 18. juni 2011 - er gravid :-)

1,429 indlæg i dette emne

Kære Camilla,

må godt nok sige, du rykker for tiden, men nu er der jo heller ikke så længe til ()()

Når jeg læser om, hvordan I arrangerer brylluppet, får jeg bryllupsscenen fra Godfather ind på nethinden - det er også et kæmpebryllup med mange mennesker, god mad og gode vine :heart:

Må være meget underligt for dig, dansk pige, at se jeres vielse bekendtgjort på den måde? Men samtidig er det meget romantisk og med til at opbygge en lykkelig forventning om jeres skønne, romantiske og ikke mindst uforglemmelige dag :7himmel:

Kan du/I have en dejlig dernede i varmen - vi skrives ved :denmarkflag:

Hjertelig hilsen fra

Rikke Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Godmorgen! :toot: (Halvsover selv stadig, hehe, derfor båthorenet :wink:)

Ih, hvor du rykker nu!!! Skøøøn have og jeg ELSKER idéen med ønavne til bordene! Det er da den hyggeligste isbryder mellem gæsterne! "Nå, hvor er du så fra?" "Jeg er fra Koh Samui, hvad med dig?" "Jeg er fra Hawaii"... Det synes jeg er hyggeligt! Og så lægger det jo op til en masse drømme og positive tanker. Rigtig god ídé! :cheerleader3:

Og det hyggehjørne bliver da bare helt perfekt! :7himmel:

0

Del dette indlæg

Ihh hvor du er på speed i øjeblikket :griner:- Super fine billeder, hvor skal det nok blive en fantastisk dag :loveboard: Glæder mig ligesom Malouski til læse din beretning, den kan kun blive fantastisk og fuld af billeder :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

Ja, lidt paa speed, men synes godt nok ogsaa der manglede nogle helt basale ting som borde og stole :griner:-

Ihhh, ja, vi kommer nok alle til at kigge efter hinandens beretninger efter vores bryllupsdage :7himmel:

Godmorgen! :toot: (Halvsover selv stadig, hehe, derfor båthorenet :wink:)Ih, hvor du rykker nu!!! Skøøøn have og jeg ELSKER idéen med ønavne til bordene! Det er da den hyggeligste isbryder mellem gæsterne! "Nå, hvor er du så fra?" "Jeg er fra Koh Samui, hvad med dig?" "Jeg er fra Hawaii"... Det synes jeg er hyggeligt! Og så lægger det jo op til en masse drømme og positive tanker. Rigtig god ídé! :cheerleader3: Og det hyggehjørne bliver da bare helt perfekt! :7himmel:

Ha ha, saadan et baathorn havde jeg nu godt af imorges, hvor ogsaa var lidt halvsovende... :lol:

Gud ja, oe-navnene kan ligefrem give anledning til mere snak og droemmeri - det bliver bedre og bedre - I love it! :heart:

0

Del dette indlæg

Kære Camilla,

må godt nok sige, du rykker for tiden, men nu er der jo heller ikke så længe til ()()

Når jeg læser om, hvordan I arrangerer brylluppet, får jeg bryllupsscenen fra Godfather ind på nethinden - det er også et kæmpebryllup med mange mennesker, god mad og gode vine :heart:

Må være meget underligt for dig, dansk pige, at se jeres vielse bekendtgjort på den måde? Men samtidig er det meget romantisk og med til at opbygge en lykkelig forventning om jeres skønne, romantiske og ikke mindst uforglemmelige dag :7himmel:

Hjertelig hilsen fra

Rikke Marie

Kaere Rikke.

Ha ha, Godfather, jo, kan godt lidt se det for mig :loveflag: DVD'en skal maaske ligefrem saettes i igen engang foer brylluppet - er det ikke i 2'eren? :unsure:

Maaske var det lidt underligt, men egentlig meget hyggeligt, at have vores offentliggoerelse haengene der i et par uger. Jeg er glad for at jeg fik det foreviget :heart:

Jeg glaeder mig og er nervoes paa en gang - synes varmen er lige lovlig varm, men det er vist bare begyndende spaendthed over alt det, der skal foregaa og hele familien og vennerne fra DK, der kommer herned :cheerleader3:

I maa ogsaa hygge jer i den danske sommer - den skulle jo snart vaere der :biggrin:

Kh Camilla

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OMG - der er blomster over det hele

Idag var vi tidligt oppe for at hente kaempepotter til vores oliventraeer, der pryder udenfor hotellet. Vi tog saa omkring onklen, som er direttore i et stort gartneri, fordi vi gerne ville have bestilt hortensier til kirken, som vi kan genbruge i haven - jeg synes de giver fyld, enkelthed og elegance :loveflag:

Det endte faktisk med at vi fik 6 opstammede blaalilla hortensia med hjem :cheerleader3:

For at passe paa dem staar de nu i vores stue og koekken. De er ikke sprunget ret meget ud endnu, men vil goere det i loebet af den naeste uge til to. Saa skal vi passe og pleje dem godt og de holder til engang efter brylluppet :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3: Det er bare saa godt - vi fik ogsaa 4 store lavendelplanter til at saette lidt rundt omkring i haven og de vil ogsaa vaere i blomst til dagen. De staar saa udenfor ved vores braende, sammen med en masse lerpotter, vi fik med til alle planterne - special price for us og det var virklig soedt af onklen :loveflag:

Ja, og saa skal vi have pyntet hortensiasituationen med hvidt eller ivory tyl :7himmel:

Saa mangler vi bare at vores Mago(troldmand), som er ven af familien finder en masse lavendel til brodpynten. Han skal ogsaa finde 2 gode grene, som kan agere traeer for vores velkomstbord :)

Og saa lige den lille detalje at HTB endnu ikke har bestilt min buket og knaphulsblomsterne, men har lovet at ringe til den dyre blomstermand imorgen :sm:

Se lige her, hvad der staar i min stue og koekken :griner:-

post-46023-0-58441800-1306865857.jpg

post-46023-0-64995900-1306865878.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iiiiih hvor ser det skønt og fantastisk ud! Elsker hortensia og må indrømme at det ikke gør det dårligere at de er BLÅ :thumbsupsmileyanim:

Sikke en masse ting I har styr på efterhånden. Altså hvor jeg glæder mig til at læse beretningen. Men det er stadig lidt vemodigt ikke at skulle følge planlægningen :rolleyes:

Hvor er det dejligt at tingene kommer på plads min pige :hug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså hvor der sker meget herinde :)

Det er jo helt vildt så tæt på det er - nu kan du sige "i denne måned skal vi giftes" :cheerleader3:

Menuen er mouthwatering!!! og haven bliver helt fantastisk på jeres bryllupsdag med hortensia, lavendel og al den fine pynt :loveboard: Love it!!

0

Del dette indlæg

:thanks: :thanks: :thanks:

Ihhhhhhh, er I klar over, at I simpelthen er guld vaerd, naar en dansk brud staar hernede sydpaa og gerne vil "danske sit bryllup lidt op" :ilovebryllupsklar:

Idag har jeg reserveret tid til proeveopsaetning hos min dejlige frisoer. Det bliver paa tirsdag :) han var saa soed at snakke med i dag og har givet mig pris for baade min(e) proeveopsaetninger, opsaetning paa dagen og saa min mors og soesters opsaetning. 1200 kroner i alt og jeg stoler saa meget paa at han goer det godt :cheerleader3:

Saa har jeg ogsaa bestilt tid til tandrensning, som bliver paa onsdag :thumbsupsmileyanim:

Efter en meget daarlig klaret tandrensning i DK er mine taender desvaerre begyndt at faa pletter og det skal lige vaek, saa der er colgate-smil paa bryllupsdagen :biggrin:

HTB ringede til blomstermanden, der maaskeeeeeeeeeee kan naa at lave min buket paa dagen, men har en opgave ud af huset, saa vil vende tilbage :( Har nu sagt til HTB at jeg ikke vil hoere mere om det - han maa selv ligge og rode med om der saa endda ikke er en buket paa dagen (y) Bare lidt traels, naar han nu kunne have bestilt det med det samme, da han afbed sig tilbuddet for baade buket, knaphulsbuket, kirke og blomster til bordpynt. Bare aergerligt, sonnyboy - nytter ikke at sove i timen :toot:

Idag er det saadan et underligt vejr, som om det vil regne... I aften er der fest for skolens elever og nogle faa lokale - plejer at vaere meget hyggeligt og saa kan vi lige faa danset lidt vals forud for brylluppet :lol:

Maaske jeg lige faar ordnet de sidste tilstedevaerende pynteglas og saa tager mig en lur :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Camilla,

Hjertelig hilsen fra

Rikke Marie

Kaere Rikke.

Ha ha, Godfather, jo, kan godt lidt se det for mig :loveflag: DVD'en skal maaske ligefrem saettes i igen engang foer brylluppet - er det ikke i 2'eren? :unsure: Nej, brylluppet for Vito Corleones datter bliver holdt i 1´eren, det er faktisk åbningsscenen så vidt jeg husker :loveboard:

Maaske var det lidt underligt, men egentlig meget hyggeligt, at have vores offentliggoerelse haengene der i et par uger. Jeg er glad for at jeg fik det foreviget :heart:

Jeg glaeder mig og er nervoes paa en gang - synes varmen er lige lovlig varm, men det er vist bare begyndende spaendthed over alt det, der skal foregaa og hele familien og vennerne fra DK, der kommer herned :cheerleader3:Dine familiemedlemmer og venner får en oplevelse for livet - et bryllup italian style - romantisk og storslået

I maa ogsaa hygge jer i den danske sommer - den skulle jo snart vaere der :biggrin: Tak tak, den danske sommer kom lige på dagen, hvor der er forlænget weekendindledning - Kristi Himmelfartsdagsferien begynder jo ved arbejdstids ophør i dag - og varer indtil mandag :thumbsupsmileyanim::cheerleader3::heart:

Kh Camilla Også en kærlig hilsen herfra Sydjylland ned til dig og din store italienske familie - må solen skinne over jer i mange år :biggrin:

0

Del dette indlæg

Kan godt forstå, du ikke vil høre om den buket. Skal da ikke stresse på hans vegne også. Han skal dog nok få lavet en fantastisk dusk til dig :) bare utroligt med de mænd altså.. H2B her har ikke printet noget som helst til goodiebags endnu. Well, jeg kender da en, der i høj grad kommer til at hjælpe mig (eller måske helt overtage jobbet) de sidste dage med klippe/klistre!

0

Del dette indlæg

Ih hvor øv at din h2b ikke kan få bestilt din buket :shooter: Men sådan er mænd bare en gang imellem. Kan også få stress af Eilif, når han ikke er lige så hurtig som mig... arg :pokey: Men er sikker på du nok skal få en smuk buket til dit bryllup :loveboard:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt forstå, du ikke vil høre om den buket. Skal da ikke stresse på hans vegne også. Han skal dog nok få lavet en fantastisk dusk til dig :) bare utroligt med de mænd altså.. H2B her har ikke printet noget som helst til goodiebags endnu. Well, jeg kender da en, der i høj grad kommer til at hjælpe mig (eller måske helt overtage jobbet) de sidste dage med klippe/klistre!

Ak ja, jeg var saagar ogsaa saa aandssvagt zilla, at jeg ikke ville genprinte buketinspirationen... :oops:

Jeg havde netop ikke lyst til at taenke mere over de skide blomster, og der er ligesom nok andet, jeg skal taenke paa, men maaske jeg lige skulle genprinte buketten.... :blush:

Ih hvor øv at din h2b ikke kan få bestilt din buket :shooter: Men sådan er mænd bare en gang imellem. Kan også få stress af Eilif, når han ikke er lige så hurtig som mig... arg :pokey: Men er sikker på du nok skal få en smuk buket til dit bryllup :loveboard:

Tak :kiss:

Om jeg saa skal gaa med en enkelt stilk, som min mor sagde :loveflag:

Lær fra mig søde du - bestil den selv :tunge: Pjat - jeg er sikker på, du nok skal få den smukkeste brudebuket...det er jeg faktisk slet ikke i tvivl om :bunny_4:

Ha ha, ja, det kunne jeg selvfoelgelig, men hvor? Hende med kirkepynten tiltror jeg ikke at lave den saa flot... Next is ham den dyre... og saa en hel by, hvor den ene ser mere kitch ud end den anden!

Gaar en tur i skoven eller stjaeler fra en hotensia :toot:

0

Del dette indlæg

Ak ja, jeg var saagar ogsaa saa aandssvagt zilla, at jeg ikke ville genprinte buketinspirationen... :oops:

Jeg havde netop ikke lyst til at taenke mere over de skide blomster, og der er ligesom nok andet, jeg skal taenke paa, men maaske jeg lige skulle genprinte buketten.... :blush:

Haha jeg kender godt dem med at blive lidt trodsig-zilla, og bare være "næ det må du selv finde ud af, når du ikke kan høre", og så bagefter trække lidt i land og blive hjælpsom igen for tænk, hvis det han fandt på bare var (y) ... Jeg har nu også tilbudt at tage med ind i firmaet og printe siderne til goodiebags på søndag, så den arme mand ( :rolleyes: ) ikke skal gøre alt :blink:

0

Del dette indlæg

Haha jeg kender godt dem med at blive lidt trodsig-zilla, og bare være "næ det må du selv finde ud af, når du ikke kan høre", og så bagefter trække lidt i land og blive hjælpsom igen for tænk, hvis det han fandt på bare var (y) ... Jeg har nu også tilbudt at tage med ind i firmaet og printe siderne til goodiebags på søndag, så den arme mand ( :rolleyes: ) ikke skal gøre alt :blink:

Ak, I sidste ende ved vi jo ogsaa godt, at de goer deres bedste for at glaede deres smaa zillas :loveboard:

0

Del dette indlæg

The story about the bag

Ihhhhhh, der er sket noget helt uventet, da jeg idag var paa tur med en dame, som har vaeret elev paa sprogskolen i 3 uger. Jeg havde tilbudt hende at tage til skoparadis, saa det gjorde vi - jeg er jo altid til raadighed for den slags :thumbsupsmileyanim:

Vi fandt ikke sko, selvom jeg saa 2-3 par som godt ville have kunnet fungere som skiftesko... De kostede alligevel bare en tand for meget til at jeg ville koebe dem og saa var de ikke lige i oejet :blush: Men, men, alligevel paa de kanter tog vi en tur til en lille by ved siden af Rimini, hvor ingen af os har vaeret foer. Gik en tur og kiggede paa butikker og SAA.......

.....tadaaaa, stod der en fin, lille taske og skinnede ud til mig :cheerleader3: Og mig som ikke kan have deciderede selskabtasker :unsure: Men det er en clutch-agtig taske, som naesten har samme farve som mine sko. De er lidt mere guld, men har ogsaa et touch af taupe. Den er helt lille og fin, og saa har den et paent ikke for prangende blingspaende foran - det passer jo perfekt til mine sko :c166:

Jeg er lidt ked af det paa keepbag'ens vejne, men den er bare lidt for guld, og saa er der ikke noget at goere ved det :(

Og saa vil I sikkert gerne se den lille ny - I faar den lige sammen med mine sko :bunny_4:

post-46023-0-25933800-1307046912.jpg

Redigeret af cmtoft
0

Del dette indlæg

Åååh det er også en fin ny taske :loveboard:

Ja, kender alt til faktisk at være lidt øv til mode over keepbags'en efter alt det mas. Kan heller endnu ikke få mig selv til at sætte den til salg...

Men sikke en fin taske du har fundet. Ser perfekt ud til skoene :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer