Anne snart bruun

Bryllupskage

7 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er der nogen kan hjælpe eller kender nogen der kan hjælpe med en billigere bryllupskage? Budget er stramt, så der er ikke råd til en tur hos konditeren.

Bor lidt uden for Herning. :rolleyes:

Hilsen Anne snart Bruun

Får i gæster fra sønderjylland som evt kunne tage den med op?? For så kunne jeg da godt

0

Del dette indlæg

hvad med at lave den selv?

min mor lavede vores bryllupskage, fordi jeg ikke ville betale, hvad det kostede hos bageren. Det var en almindelig chokoladekage, da jeg ikke kan lide andre kager. du kan se den i min bryllupsberetning, der er et link i min signatur i bunden af min besked

106dobl.jpg

2q3p5za.jpg

derudover ville jeg evt. kontakte Heidi0601 herinde, hun kan en masse med bryllupskager..

0

Del dette indlæg

Hej :cheerleader3:

Vi skal giftes i Vildbjerg, lidt uden for Herning, til sommer...

Vores budget er også forholdsvis stramt og vores prioritet er samtidig ikke at få en kæmpe traditionel bryllupskage.

Vi kontaktede for nyligt Spjald bageri, som er leverandør til Vildbjerg bageri, og snakkede med bagermesteren om en fin 1 lags kage, pyntet som bryllupskage osv... bare helt nede på jorden, men selvfølgelig fin!!

Prisen for vores ønsker til ca. 65 bliver i alt omkring 2000kr for to plader bryllupskage, det synes jeg er en super pris!! Og kagen lyder super lækker :blush:

De mere traditionelle bryllupskager er selvfølgelige nok dyrere, men de virkelige meget pålidelige og fleksible at tale med - så giv det evt. et forsøg, deres akger derfra har i hvert fald altid været i orden :rolleyes:

Ellers er Brøndums bageri i Herning, nær Tjørring, også super lækkert, men nok også noget dyrere...

Håber at du finder noget godt?? Skriv da gerne hvor, hvis det lykkes ;)

Vh Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der nogen kan hjælpe eller kender nogen der kan hjælpe med en billigere bryllupskage? Budget er stramt, så der er ikke råd til en tur hos konditeren.

Bor lidt uden for Herning. :rolleyes:

Hilsen Anne snart Bruun

Får i gæster fra sønderjylland som evt kunne tage den med op?? For så kunne jeg da godt

Desvære ingen gæster fra sønderjylland, men tak

0

Del dette indlæg

Jeg vil godt lige slå et slag for en amatør i hvert fald...

Dette her er Heidi: Profil

Hun kommer fra Ikast og kan altså bare det med at lave kager... send hende en PM og hør hende ad om du ikke kan få lov at se nogle billeder af hendes smukke kager i det mindste... her er hendes bryllupskage i hvert fald: Klik Her

0

Del dette indlæg

Hvad med at høre i Kvickly i Herning centeret eller i Activ super i gågaden? Eller lilgger der ikke en bager på Sjællandsgade overfor Herningholmskolen??

Har også hørt at den bager i Sunds skulle lave godt brød.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer