Guest LeChrom

Brude i Aalborg..

11 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi var inde omkring rigtig mange muligheder i Aalborg og omegn, men det der passede bedst til vores budget var altså Skydepavillionen ude ved Aalborg Tårnet. Det er nogle fantastiske lokaler, flink personale og super lækker mad.

Vi havde Scheelsminde oppe at vende, fordi vi fik et tilbud om at overnatte der (hvilket vi også gjorde) men de var lige i overkanten af vores budget. Men hold nu op de laver altså en killer brunch derude og atmosfæren er super hyggelig, så det kan også kun anbefales!

Jeg har også fået at vide, at både Hotel Phønix og Prinsess Juliana skulle være helt i top til at afholde bryllupper, så der er jo nok at vælge imellem herinde i hjertet af Aalborg...

Held og lykke med at finde den helt rigtige location :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Hmm nogle blandede forslag er:

Dronninglund slot

Scheelsminde

Hotel hvide hus

Skydepavillonen

Svalegården Hasseris

Ellers er der jo masser af fine forsamlingshuse rundt omkring i Aalborg..

Hvilken slags søger I?

Redigeret af louisetina
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak for jeres hurtige svar..

Jamen lige nu søger jeg bare erfaringer fra folk, som har prøvet de forskellige steder.

Vi har meget kig på Prinses Juliane, men synes måske at man føler sig begrænset til at forlade stedet efter 7 timer, som de skriver at der er personale til. Men man kan jo nok betale sig fra resten.

Heldigvis er min forlovedes (DET skal jeg lige vende mig til.. haha) faster overtjener dernede, så vi må kunne få et godt tilbud.. :rolleyes:

Men har også luret lidt på Svalegården i Hasseris, det ser enormt hyggeligt ud! Men dem skal vi lige snakke med, for det tilbud de har på deres hjemmeside iht. menu, falder slet ikke i vores smag.

0

Del dette indlæg

Tak for jeres hurtige svar..

Jamen lige nu søger jeg bare erfaringer fra folk, som har prøvet de forskellige steder.

Vi har meget kig på Prinses Juliane, men synes måske at man føler sig begrænset til at forlade stedet efter 7 timer, som de skriver at der er personale til. Men man kan jo nok betale sig fra resten.

Heldigvis er min forlovedes (DET skal jeg lige vende mig til.. haha) faster overtjener dernede, så vi må kunne få et godt tilbud.. :rolleyes:

Men har også luret lidt på Svalegården i Hasseris, det ser enormt hyggeligt ud! Men dem skal vi lige snakke med, for det tilbud de har på deres hjemmeside iht. menu, falder slet ikke i vores smag.

Vi skal holde vores bryllup på svalegaarden. De er til at tale med, vi har blandt andet fået lavet vores helt egen menu. Altså ikke en af dem der står i deres brochure.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi skal også holde vores bryllup på Sohngaardholm Slot.. Det der betød virkelig meget for os, da vi valgte stedet var, at festen ikke stopper før den sidste gæst var gået, uden at det koster ekstra. Syntes at alle de steder vi ellers kigged ville den blive stoppet kl 1 eller noget, og nu er vi jo typen der godt kan blive ved til kl 6 om morgenen, så det betød rigtig meget for os.. Derudover har vi været til bryllup der før, og det hele var bare så perfekt, så kan klart anbefales :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Vi skal også holde vores bryllup på Sohngaardholm Slot.. Det der betød virkelig meget for os, da vi valgte stedet var, at festen ikke stopper før den sidste gæst var gået, uden at det koster ekstra. Syntes at alle de steder vi ellers kigged ville den blive stoppet kl 1 eller noget, og nu er vi jo typen der godt kan blive ved til kl 6 om morgenen, så det betød rigtig meget for os.. Derudover har vi været til bryllup der før, og det hele var bare så perfekt, så kan klart anbefales :rolleyes:

Må indrømme at jeg er blevet ret lun Sohngaardsholm slot.. SÅ lækkert sted altså! Og ja, vi har præcis samme tanker - synes mange steder har et max på 7 timer og derefter bliver det møg dyrt.. Og jeg har bare ikke lyst til at blive "smidt ud" fra mit eget bryllup :)

Hvor meget har I selv fået lov til at bestemme? Her tænker jeg pynt osv.?

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer