Sidsel R

D & S's ikke så påskede PåskeBryllup - 23-04-2011

199 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Ja hvor blev den måned dog af. Jeg synes simpelthen at den er forsvundet ud i den blå luft om en uge er der "milepæl" igen og jeg synes bare ikke at jeg har nået andet end kedeligt skolearbejde. Forhåbentligt er jeg snart færdig med det så jeg kan gå fuldstændigt bryllups-amok! :cheerleader3::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu må jeg hellere se at få opdateret lidt igen. Jeg har forsøgt at begrave mig i skolearbejdet for at komme lidt foran inden brylluppet, MEN det er dog blevet til lidt planlægning alligevel. :)

Jeg har fået min make up hjem så nu mangler jeg bare at prøve at lægge det på den måde jeg gerne vil have det. Sommerfuglene er også kommet hjem. De er bare flotte. Jeg kan slet ikke beslutte mig for hvilke jeg helst vil have så det må blive besluttet når prøveopdækningen bliver lavet om forhåbentligt ikke så forfærdeligt længe. :cheerleader3:

CD-lommerne er begyndt på, men de er stadig langt fra færdige. Det skal de nu nok blive. forhåbentligt snart. Jeg mangler kun lige en lille smule skolearbejde endnu og så er det bryllupsamok tid. :thumbsupsmileyanim:

Min buket er også kommet på plads. Vi havde ellers været lidt i tvivl om hvor vi skulle få den lavet henne og om det blev for dyrt med en "rigtig" brudebuket. I sidste uge var min søn så i gæstedagpleje hos et dagpleje par og jeg står så og snakker med dagplejefaren om at min søn nu var lidt træt fordi vi dagen før havde besøgt svigerforældrene og øvet brudevalsen og klokken var blevet mange. Det hører dagplejemoren så og nærmest springer frem og siger "jeg hørte noget om bryllup, skal jeg lave din buket?" Det viser sig så at hun er uddannet blomsterdekoratør og faktisk er rigtig dygtig og hun vil meget gerne lave min buket. Det gør så at det faktisk bliver billigere end forventet med buket og knaphulsblomster og så bliver de endda lavet af en blomsterdekoratør i stedet for en "alm" kædeblomsterhandler som interflora. :thumbsupsmileyanim::thumbsupsmileyanim: (Jeg har bestemt ikke noget imod interflora, jeg synes bare det måske bliver lidt mere personligt på denne måde :cheerleader3: ) Så endnu et punkt på listen er nu blevet streget og endda helt uventet.

i torsdags ringede de så fra vielseskontoret at de havde modtaget vores prøvelsesattest, men de ville høre om vi ville flytte tidspunktet en time frem fra kl 12 til kl 11 fordi det nu var en anden giftefoged end hende jeg havde aftalt tiden med. :shooter: hende jeg snakkede med hun nærmest pressede mig til at det skulle vi :shooter: Jeg ville dog ikke sige hverken ja eller nej før jeg havde snakket med h2b da vi lige netop havde aftalt kl 12 for at det ikke skulle blive for tidligt og vi endda havde kontaktet giftefogeden personligt for at sikre os at det var okay. Vi bliver så enige om at jeg skal ringe fredag eller igår mandag og lige fortælle hvad vi har fundet ud af. Da jeg ringer igår for så at sige at vi helst ikke vil flytte tidspunktet da det passer dårligt er det heldigvis en anden jeg snakker med der godt kan forstå at vi ikke vil flytte tidspunktet og siger at når vi har aftalt det er det bare sådan det er og vi skal nok blive viet der. :loveboard: pyha. Jeg troede lige jeg skulle til at blive zilla sur. men intet problem heldigvis :thumbsupsmileyanim:

og til sidst så har vi :loveboard:en slags milepæl i dag :loveboard: Der er 1 måned, 1 uge og 1 dag til dagen!!!!! :cheerleader3: og oven i det har jeg fødselsdag i morgen :balloon:

Nååh jo og så er jeg begyndt at overveje kraftigt at bestille nogle favourboxe hjem også så de også kan komme på bordet. Det er jo påskelørdag vi skal giftes og jeg har fået den gode idé fra Synneborre at putte et lille påskeæg i dem. Så påsken også kommet med et sted. Jeg skal bare lige have besluttet mig for farven på boxene. :)

Det var vidst det. Det blev også til en del og jeg skal nok få lagt billeder ind når jeg lige har overstået det sidste skole arbejde. :)

Redigeret af Sidsel R
0

Del dette indlæg

Sikke en masse :)

Dejligt med make up'en, saa nu glaeder jeg mig til at se, hvad du finder ud af - jeg skal ogsaa selv laegge min brudemakeup :cheerleader3:

:denmarkflag:Tillykke med milepaelen og saa tillykke med dage imorgen :denmarkflag:

Jeg glæder mig også selv til at se hvordan det bliver på mig. Jeg vil prøve at lave noget ala det i

video. Jeg synes det er så flot. :cheerleader3: Jeg er ret spændt på om jeg kan få det lige så godt. :)

og tak for lykønskningen :)

Redigeret af Sidsel R
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt du har fundet en der kan lave buketten til god pris! :) Men jeg vil lige påpege, at der altså i det du kalder "alm" blomsterhandler også ér blomsterdekoratører. Man kan blive blomsterbinder (tager 16 uger) eller du kan blive blomsterhandler/dekoratør, som er en retning efter HG og kræver to år i lære. :)

Men vigtigere - hvad vil du så have af brudebuket?? :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

:denmarkflag: Tillykke med fødselsdagen :denmarkflag:

:balloons: Tillykke med milepælen :balloons:

Mange tak. :)

Fedt du har fundet en der kan lave buketten til god pris! :) Men jeg vil lige påpege, at der altså i det du kalder "alm" blomsterhandler også ér blomsterdekoratører. Man kan blive blomsterbinder (tager 16 uger) eller du kan blive blomsterhandler/dekoratør, som er en retning efter HG og kræver to år i lære. :)

Men vigtigere - hvad vil du så have af brudebuket?? :cheerleader3:

Det er hermed rettet. :) Jeg vil ikke træde nogen over tæerne, men det er så også blevet tydeligt at jeg INTET ved om blomsterhandler faget. ;)

nå men buket bliver noget i retning af det billede. Dog uden hvide og blå roser, men en anden lille blå blomst i stedet. måske forglemmigej hvis hun kan få det så tidligt. og så skal der heller ikke være det græslignende noget på. Jeg er helt vild med formen. og faktisk da vi snakkede med hende havde jeg taget en masse inspirationsbilleder med og jeg var kommet lidt før end H2B og havde udpeget den som en af yndlings. traditionen siger jo bare at det er manden der skal bestemme brudebuketten så da han kom fik han lov at se inspirationsbillederne også og gæt hvilken buket han også pegede på. :cheerleader3::cheerleader3: han er blevet opdraget godt. :thumbsupsmileyanim: han sagde endda det samme jeg havde sagt med at der ikke skulle være hvide roser. Så han fik lov at bestemme buketten uden protester fra mig. :) Jeg glæder mig så meget til at se den i virkeligheden.

post-43915-0-73513300-1300264172.jpg

Redigeret af Sidsel R
0

Del dette indlæg

Sikke en masse :)

Dejligt med make up'en, saa nu glaeder jeg mig til at se, hvad du finder ud af - jeg skal ogsaa selv laegge min brudemakeup :cheerleader3:

:denmarkflag: Tillykke med milepaelen og saa tillykke med dage imorgen :denmarkflag:

Jeg glæder mig også selv til at se hvordan det bliver på mig. Jeg vil prøve at lave noget ala det i

video. Jeg synes det er så flot. :cheerleader3: Jeg er ret spændt på om jeg kan få det lige så godt. :)

og tak for lykønskningen :)

Endnu en god tutorial - ja det er spaendende om det kan blive lige saa flot, som man forestiller sig, men det kraever jo nok bare lidt oevelse :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en god tutorial - ja det er spaendende om det kan blive lige saa flot, som man forestiller sig, men det kraever jo nok bare lidt oevelse :blush:

Ja det kræver noget øvelse, men det er faktisk ikke så svært igen når man har det rigtige "værktøj" Jeg har været lidt glad for at se make up tutorials på youtube det sidste års tid og har efter hånden fået fat i grundprincipperne. I fredags var jeg også inde ved MAC pigerne i Magasin og fik lagt gratis make up og sugede nogle flere tricks til mig. plus at jeg her på det sidste er begyndt at gå med meget mere make up på øjnene bare for at øve mig. Ellers plejer jeg kun at have mascara på til hverdag. Jeg synes dog at det make up i denne tutorial er rigtig godt fordi det er lidt mørkt i kanten men ikke for mørkt. Jeg synes næsten altid at det jeg får lavet er for mørkt. :P

Hvad har du i tankerne til din make up?

Flot og meget speciel buket! :thumbsupsmileyanim: Jeg skulle mene forglemmigej er til at få fat i til den tid - jeg har da et par til at stå uden for lige nu. :)

Og TILLYKKE MED FØDSELSDAGEN!!! :denmarkflag:

Ja den er nemlig speciel og det kan jeg faktisk godt lide. :) Jeg ville gerne have med røde roser og egentlig gerne i dråbeform, men dråbeformen passer bare ikke til røde roser og så var det her et rigtig flot alternativ, ja måske endda endnu bedre. :)

Og tark. :blush:

Tillykke med fødselsdagen

:denmarkflag:

Tark :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det kræver noget øvelse, men det er faktisk ikke så svært igen når man har det rigtige "værktøj" Jeg har været lidt glad for at se make up tutorials på youtube det sidste års tid og har efter hånden fået fat i grundprincipperne. I fredags var jeg også inde ved MAC pigerne i Magasin og fik lagt gratis make up og sugede nogle flere tricks til mig. plus at jeg her på det sidste er begyndt at gå med meget mere make up på øjnene bare for at øve mig. Ellers plejer jeg kun at have mascara på til hverdag. Jeg synes dog at det make up i denne tutorial er rigtig godt fordi det er lidt mørkt i kanten men ikke for mørkt. Jeg synes næsten altid at det jeg får lavet er for mørkt. :P

Jeg har ogsaa vaeret hos MAC, men det var i lufthavnen i London(f..., det er billigt!) og hun var bare dygtig til at fanbge det, jeg selv har proevet - mit farvevalg! Og saa natuligvis pensler og den slags uundvaerlige ting. JEg gaar ogsaa med mere oejenmake up og hoerer HTB om det er for meget eller for lidt, godt eller skidt. Han er ikke til meget make up og jeg er heller ikke vant til at goere meget ud af oejenskygge, mest en enkelt neutral farve og saa mascara.

Det bliver lidt a la de to her, bare med mine make up farver og min skoenne lip gloss. Jeg er naermest gennemsigtigt bleg nu, saa skal igang med lidt selvbruner, for jeg bliver jo sommerbrun til den tid, og saa oeve, oeve, oeve :cheerleader3:

post-46023-0-63138900-1300272669.jpg

post-46023-0-35364300-1300272679.jpg

post-46023-0-80563600-1300272848.jpg

0

Del dette indlæg

Tillykke!! :denmarkflag::bestwishes:

Også tillykke fra mig med din fødselsdag :)

:denmarkflag::denmarkflag::denmarkflag:

Tark til jer begge. :blush:

Jeg har ogsaa vaeret hos MAC, men det var i lufthavnen i London(f..., det er billigt!) og hun var bare dygtig til at fanbge det, jeg selv har proevet - mit farvevalg! Og saa natuligvis pensler og den slags uundvaerlige ting. JEg gaar ogsaa med mere oejenmake up og hoerer HTB om det er for meget eller for lidt, godt eller skidt. Han er ikke til meget make up og jeg er heller ikke vant til at goere meget ud af oejenskygge, mest en enkelt neutral farve og saa mascara.

Det bliver lidt a la de to her, bare med mine make up farver og min skoenne lip gloss. Jeg er naermest gennemsigtigt bleg nu, saa skal igang med lidt selvbruner, for jeg bliver jo sommerbrun til den tid, og saa oeve, oeve, oeve :cheerleader3:

Den der med at høre h2b virker ikke herhjemme. viste ham et billede af arabisk make up som jo oftest er lidt "over the top" og hans kommentar var: det ser da flot ud. :tunge: Så jeg har vidst lidt frie tøjler. ;) - dog var han ikke vild med den blush de havde puttet på mig inde ved MAC. Den var bronze og til en rødhåret, bleg/rødlig pige er bronze blush altså ikke sagen. Jeg har dog også fundet en anden blush der vidst er lidt bedre. ;)

Det er også en rigtig flot make up, neutral og så alligevel ikke. Det virker til at godt kompromis til at det ikke må være for meget men heller ikke for lidt. :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med fødselsdagen! :denmarkflag:

:blush: Tak.

Ihh hvor er det dejligt med alle de lykønskninger, det varmer bare sådan.

Det har bare været en rigtig hyggelig dag der startede med at H2B stod tidligt op og lavede morgenmad og kom ind sammen med Bettemand og sang fødselsdagssang :loveboard: Derefter tog de afsted og jeg havde fri så jeg gik i gang med at bage kage som jeg regner med at mine klassekammerater skal have glæde af i morgen. ;) Her til aften har svigerforældrene så passet bettemand så vi kunne komme ud og spise og en tur i biografen så en helt perfekt fødselsdag efter min mening. :) lidt af det hele. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak skal du have. :)

Vi havde en rigtig dejlig dag så det var rigtig hyggeligt. :)

Yay posten kom lilge i det jeg var på vej ud af døren for at få kørt bettemand i dagpleje. Hun havde min nye mobil med. Yay. :cheerleader3:

Desværre har jeg ikke rigtigt tid til at lege alt for meget med den inden jeg skal i skole, men så kan lege med den når jeg kommer hjem. :):thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

haha så har du da helt sikkert "ny mobil" på hjernen indtil du får lejlighed til at lege rundt med den. :-p Hvilken mobil har du fået??

Ja selvfølgelig. :thumbsupsmileyanim: Men det må man også gerne når man får en ny og den gamle var hærget. :rolleyes:

Det er en nokia x3-02 med både touch og tastatur. er ikke helt klar til kun touch endnu. ;)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer