louisetina

Shoe-off

19 indlæg i dette emne

Har fået snævret sko-feltet ned til 2 forskellige par og kunne godt bruge lidt input inden det store valg træffes.. Prøvede at spørge htb, men han kunne ikke se forskel på billederne! :)

Så here goes:

I venstre ringhjørne er et par hvide sko fra en engelsk brudeskoforhandler, der normalt står til 79 £ men er sat ned til 49 £

I højre ringhjørne et par sølv sko fra ebay til 30 £

post-40019-1298311108.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Eeeej det er jo de sko, som jeg også har kigget meget på (ok... må nok tilføje at det er to par blandt de første 50 par jeg har overvejet...). Men synes, de er mægtig fine begge to. Men tror, jeg er mest til dem til venstre.

0

Del dette indlæg

Uh, jeg er ikke til den helt store hjælp - meget fine begge to!

Kan godt lide at venstre ringhjørne er åben på begge sider af foden, men jeg kan bedst lidt den asymmetriske front på højre ringhjørne kandidaten.

Hælhøjden og -drøjden er forskellig ser det ud til. Hvilken er du mest til?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

ej puha, den er godtnok svær!

Jeg er vild med hælen på begge sko, og "snuderne" er også rigtig søde på hver deres måde. Jeg tror dog, at sølv kunne være rigtig flot til din kjole, hvis de ikk ebliver for mørke? (Men altså, kan du ikke bare købe begge to?:))

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Personligt vil jeg jo helst have hvide sko (hvornår har man ellers chancen for det? Sølvsko kan man altid købe - men omvendt altid bruge!). Og jeg synes også at dem til venstre ser mest behagelige ud.

Men hvis jeg kun skal kigge på udseende, så er jeg til højre ringhjørne. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes begge par er rigtig fine, men hælder nok mest til dem til venstre.

Jeg har selv haft kigget på dem til højre på et tidspunkt - dog i råhvid. Er dog endt med et par andre i rød, som jeg synes ser rigtig fint ud under kjolen (som ingen ser) :-)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer