ung mor

Ung mors lavbudgetbryllup - Så er det i MORGEN

315 indlæg i dette emne

2qlbpg6.jpg ( Dine sorte støvler )

Min kommende hustru blev vildt forelskede i dine sorte støvler. Har du nogen ide om de kan fåes her i landet evt. hvad de hedder ??? Kunne da godt finde på at overraske hende :toot:

Har linket til dem i #48 Bare tryk på de ord som er understreget

Hvad str bruger hun, for mener jeg har set dem et sted her i dk i hvide og vil da gerne undersøge det

Redigeret af ung mor
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg været igang med at planlægge lidt igen. Har hele tiden haft ideen om at jeg ville ha en fjerbuket i sort/hvid og noget bling bling - så har derfor nu købt buket holder (af lissi herindefra) hvori der er oasis som kan holde mine fjer, som jeg skal til at bestille, for skal da liiiiiiiige lave en lille prøve :biggrin:

2zr3ntd.jpg

Derudover skal der jo også lige lidt inspirationsbilleder til

x3vhp1.jpg2mey7tc.jpg

2hoidc5.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er helt vild med den sorte kjole!!

Kan jeg ikke passe min kjole fra USA kunne jeg godt finde på at skaffe noget magen til, da det vil passe til vores farvetema (sort-sølv-hvid) :cheerleader3:

Og din fjer-buket var ikke lige noget jeg havde hørt om før, så godt du lagde nogle inspirations billeder ind - de er vildt flotte!! :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg er helt vild med den sorte kjole!!

Kan jeg ikke passe min kjole fra USA kunne jeg godt finde på at skaffe noget magen til, da det vil passe til vores farvetema (sort-sølv-hvid) :cheerleader3:

Og din fjer-buket var ikke lige noget jeg havde hørt om før, så godt du lagde nogle inspirations billeder ind - de er vildt flotte!! :thumbsupsmileyanim:

Dejligt at høre at andre også kan lide min kjole- den bryder jo det traditionelle hvilket er det jeg søger og gerne vil have :thumbsupsmileyanim:

Må da lige lure din planlægningstråd nu hvor vi ca har sammen farvetema :-) måske man kunne finde nogen ideer og tyvstjæle lidt :ilovebryllupsklar: Ang min buket, så håber jeg at den bliver helt fantastisk - har alt hjemme til det, men vil gerne finde nogen længere fjer og noget bling bling der skal i hist og pist

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uh glæder mig til at følge din prøve..!! Skal osse selv lave enten fjer eller perlebuket :ilovebryllupsklar:

Uhhh perlebuket - har du nogen inspirationsbilleder`?? Er nysgerrrig :fløjt:

Har fået ideen via Lena's blog, syns den er SÅ fin.. Men fjer trækker godtnok osse lidt :loveboard: Men har en ide om at perlebuketten er lidt nemmere at lave..

post-40019-0-07642600-1301569830.jpg

post-40019-0-37513400-1301569841.jpg

0

Del dette indlæg

Og mht bling, så er denne her hjemmeside super god, satser på jeg skal bestille en del derfra :ilovebryllupsklar:Bling-Bling

Fed side - men hvordan er det med told osv osv.... Løber det ikke op? Jeg er bare en dør til sådan noget med udenlandske sider :shooter:

0

Del dette indlæg

Og mht bling, så er denne her hjemmeside super god, satser på jeg skal bestille en del derfra :ilovebryllupsklar:Bling-Bling

Fed side - men hvordan er det med told osv osv.... Løber det ikke op? Jeg er bare en dør til sådan noget med udenlandske sider :shooter:

Så vidt jeg kan se er det en engelsk side = ingen told :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det idag at jeg skal prøve min sort/hvide kjole igen - denne gang med skørt under. Jeg håber at det giver mig en ide om hvilken kjole det skal være til den store dag.

Leger også med tanken om evt at bruge dem begge :fløjt: men mon det er lidt frås ?

0

Del dette indlæg

Så er det idag at jeg skal prøve min sort/hvide kjole igen - denne gang med skørt under. Jeg håber at det giver mig en ide om hvilken kjole det skal være til den store dag.

Leger også med tanken om evt at bruge dem begge :fløjt: men mon det er lidt frås ?

Man kan vel godt have 2 kjoler den dag?

Vi havde snakket om at jeg skulle have en anden til at hoppe i senere på aftenen - bare fordi jeg kunne :rolleyes:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det super ud - og støvlerne er "lige i skabet" til!!

Mht. blondesmykker, synes jeg det i halsen bliver for meget.. Men armbåndet synes jeg er super til :thumbsupsmileyanim:

Tak skal du have - Dejligt med andres syn på sagen :ilovebryllupsklar:

Hvor er det altså gennemført med det sorte på kjolen + skoene + blonderne :super:

Ja jeg er også ellevild med det nu :cheerleader3:

Fedt med det sorte som detalje... Rock on \m/

Synes dog blonden om halsen er for voldsom, men om armen synes jeg det er såååå fint! :cheerleader3:

Tak for dit besyv - tror jeg holder mig til en simpel halskæde med passende øreringe til og så nøjes med blonde armbåndet :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er den blevet fiiin!! Hvordan lavede du den??

jeg købte jo sådan nogen buketholder hvori der er oasis (mener det hedder det) og så har jeg købt 4 forskellige slags fjer i sort og hvid og en enkelt pakke fra perlehøns, og så har jeg stukket det i skiftevis som jeg nnu ville ha den - meget simpelt og nemt :-)

0

Del dette indlæg

Piger - kan i ikke lige hjælpe mig? Er blevet i tvivl om jeg vil ha birdcage - synes måske ikke helt det passer til kjolen - og tanken om et slør fylder en del..

Men hvilket slagt slør passer til min kjole? Det er jo et havebryllup, så det skal ikke være gulvlangt..

Hvad siger i andre??

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer