Sign in to follow this  
Followers 0
LouiseogThomas

Brudebuketten

9 posts in this topic

Hej piger

Kom til at snakke med min mor om hvornår jeg får min brudebuket og hvordan på selve dagen??

Det er jo min kommende mand som skal bestille den og hente den på dagen, men hvordan får jeg den uden at han ser mig i kirken??

Han skal jo sove hos sine forældre natten til selve dagen og vi ses ikke før i kirken og der må han jo ikke se mig...

Er der nogen regler for hvordan man gør dette, eller ligger han den bare i våbenhuset inden han går ind og så tager jeg den når jeg ankommer som den sidste???

Hvad gør I??

0

Annonce ♥

Hos os sker det sådan at min kommende henter buketten om formiddagen (han overnatter på kroen hvor vi skal holde brylluppet)derefter henter han min søn, der skal føre mig op, og bringer ham samt buketten til mig - uden at komme ind selvfølgelig :rolleyes:

Vi havde også talt om at han skulle lægge buketten i våbenhuset, men jeg vil gerne lige prøve at holde den foran spejlet derhjemme :cheerleader3:

Mange hilsner

Connie

0

Min veninde fik den bragt hjem til sig, inden hun blev hentet til kirken (noget interfloraagtigt), hvor der også var brystbuket med til hendes far.

Jeg regner med, at det bliver det samme i mit tilfælde, da vi ikke skal vies i kirke, og jeg ikke rigtig har mulighed for at få den på andre måder.

0

Min buket (første bryllup) lå i våbenhuset, hvor der var dejlig koldt.

Edited by Fønix
0

Annonce ♥

Vi har ikke helt aftalt det endnu. Men tror måske at h2b og hans forlover henter min buket og brystbuketterne og så bringer forloveren min buket og min fars brystbuket over til mig og ham. Men det er også muligt jeg først får den i våbenhuset, men tror mest på det første, da min far jo skal have sin brystbuket, jeg skal i hvert fald ikke stå i våbenhuset og fumle med at sætte hans brystbuket inden vi skal træde ind i kirken :griner:-

0

Manden fik sin og forloverens blomnster leveret hjem til os... Min søns blomst og min buket leverede hun hos min mor kl. 14 (1 time før vi skulle vies).... så kunne make uppen rettes til efter tårerne :rolleyes:

0

Manden hentede blomsterne om formiddagen og jeg fik så min brudebuket i våbenhuset i kirken.

Kordegnen (tror jeg det var) hjalp så min far med at få hans brystbuket sat på, så jeg ikke skulle stå og fumle med det...

0

Jeg tror at hjemme hos os bliver det sådan at jeg først ser den i våbenhuset.

Jeg skal nemlig overnatte et stykke fra hvor buketten skal hentes (sammen med de andre blomster)

Også for at der ikek bliver for meget køren frem og tilbage gør vi det sådan...

Marianne

0

Annonce ♥

Tænk på, om alle gæsterne ser buketten når de går ind i kirken, hvis den ligger i våbenhuset :/

0