Gilmore

Bryllup 20. August 2011

165 posts in this topic

:cheerleader3:Invitationerne er sendt:cheerleader3:

Vi var i går i postkassen med halvdelen af vores invitationer, den anden haldel gik vi rundt med. Det var bare så hyggeligt at gå rundt med vores invitationer. Tog også lige et par biller af os ved postkassen :griner:- Folk kiggede godt nok efter os, da vi stod der og tog billeder af hinanden mens vi puttede breve i postkassen :biggrin:

DSC03660-Kopi.jpgDSC03654-Kopi.jpg

Men i vores rus over at de nu var færdige, pakkede vi dem og glemte blærerækken :boohoo:

Jeg har heller ikke fået taget billede af en 100% færdig invitation, men skal nok komme med billede senere.

28/3:

Så fik vi lavet en ekstra invitation, så vi kunne få billede af en færdig en af slagsen.

DSC03667-Kopi.jpg

Edited by Gilmore
0

Annonce ♥

Jamen, jamen, jamen - hvor er det flot det hele min skønne.

Er så stolt af at jeg skal være din brudepige & selvfølgelig vores lille prinsesse <3

Glæder mig sådan til at gøre din/Jeres dag helt uforglemmelig.

Prinsesse Vicki - du er & bliver så Gude smuk <3

0

Skoene:

I skal da lige se hvad jeg har i tankerne med hensyn til skoene.

Kan slet ikke bestemme mig om farven, sidder med 3 ideer

• Alm. hvide
  • Bordeux (vores farve tema)
  • Blå (vil gerne at something blue ikke er strømpebånd)

Jeg har dog samtidig 2 krav til skoene:
  • Lukket rund tå
  • Max 6 cm. hæl (ca. 2,5 inches)

Billeder af sko jeg er lidt lune på, de røde og blå har dog slet slet ikke den "form" jeg går efter, de har bare farvenbiggrin.gif

29620-b.jpg29622-b.jpgBrudesko_Resika__4b44963b1551b.jpgDavina_Bordeaux_Velvet.jpgDSC03626.jpgYSL-pumps006.jpgZPH124_MAIN.jpg

Tror at hvis denne var med lidt kortere hæl, og med lukket snude ville være skoen. Men farven ved jeg fog ikke med.

29622-b.jpg

Så tøser, jeg mangler lidt hjælp, for mit hoved ved slet ikke hvad det synes længerehelp.gif

Edited by Gilmore
0

Annonce ♥

Ringene:

Så kom vores ringe hjem. Vi har valgt at vi begge skal have vores drømme ring, og da vi har ufattelig forskellig smag, er valget faldet på 2 forskellige.

DSC03639 - Kopi.JPG

Ej hvor jeg altså bare glæder mig til at få den på.

0

sikke en fin tyldrøm! Synes dog næsten det er synd at sætte de tyl-ærmer på. synes det virker som om du bliver lidt længere og slanker i overkroppen når de ikke er på :)

super flotte sko du har kgi på!

og ringene og invitationerne er bare perfekte :cheerleader3:

0

Annonce ♥

Mange tak for de fine ord.

Det ligger ikke 100 % fast med tylærmerne, men har aldrig før gået med bare arme, så det er et meget stor skridt, føles lidt som at gå med bar mås biggrin.gif

Jeg har valgt at prøve mig lidt frem med nogle strop trøjer her i løbet af foråret, og så se om jeg kan vænne mig til det.

0

I skal da lige se mine seneste indkøbshopping.gif

Toastmasterklokke

36001.jpg

Vejskilt, Vi har valgt layout A venstrevendt og med teksten: Bryllup Vicki & Ole 250m

ADK108B.jpg

Dørskilt til færgen og hotellet. Vi har valgt layout D

ADK113c.jpg

0

Noget af det allerførste jeg forelskede mig i da jeg havde oprettet min profil herinde, var disse sukkerknalder som Miss-Lena lavede (tak for inspiration biggrin.gif er lige kommet til at låne dine billeder whistling.gif)

post-36326-1251892812.jpgpost-36326-1251892820.jpg

Her til aften har jeg så fået købt disse små sukker hjerter. Glæder mig til de kommer hjem, så projekt sugar love kan gå igang cheerleader3.gif

KGrHqNmEE2EDIs0cQBNi0wHm0cg_1.jpg

0

Annonce ♥

Jeg har hele tiden fået afvide, at jeg intet må vide om Oles tøj, men han har alligevel besluttet at vi i dag tager ud og kigger på jakkesæt (eller hvad det nu bliver)

Han vil nemlig gerne have min mening alligevel thumbsupsmileyanim.gif

Men han køber ikke noget idag, så det bliver stadig en hemmelighed.. Men for pokker hvor jeg glæder mig

0

Jeg fik købt mine sko i går cheerleader3.gif

2230500483.jpg

Lige nu sidder jeg og forsøger at udvide dem lidt. Har nemlig dumme fødder. 39 i længden, 40 i bredten angry.gif

Men ekspedienten solgte mig noget stretch væske jeg skulle gennembløde et par tykke sokker i, og så sidde i min 1 time med skoene på, det skulle kunne gøre tricket. Spændende.

Så den næste time kan jeg "desværre" kun sidde på BK 7himmel.gif

Edited by Gilmore
0

Lyder spændende både med mandens tøj og sko.. Undskyld men jeg får sådan nogle sjove billeder at et par drivvåde tennissokker i et par fine højhæles sko.. :griner:- Husk masser af billeder.. :D

0

Annonce ♥

Så fik jeg lige læst din tråd igennem, og må sige at jeg er vild med de ting du har postet d. 29 marts...

Særlig de der skilte (vi skal være på landet, så kunne være hyggeligt hvis folk kunne blive guided på den måde)

Hvor er tingene fra? Calligrafen?

Og sikke en fin kjole du har fundet :loveboard:

Synes dog de tyldutter på armene gør intet godt... Bare min mening :balloons:

0

Lyder spændende både med mandens tøj og sko.. Undskyld men jeg får sådan nogle sjove billeder at et par drivvåde tennissokker i et par fine højhæles sko.. :griner:- Husk masser af billeder.. :D

Jamen så skal du da lige få et billede eller to biggrin.gif

Måske heller ikke lige den heldigste farvekombi, men det var lige de tykkeste strømper jeg kunne finde.

DSC03675.jpgDSC03668.jpg

0

Så fik jeg lige læst din tråd igennem, og må sige at jeg er vild med de ting du har postet d. 29 marts...

Særlig de der skilte (vi skal være på landet, så kunne være hyggeligt hvis folk kunne blive guided på den måde)

Hvor er tingene fra? Calligrafen?

Og sikke en fin kjole du har fundet :loveboard:

Synes dog de tyldutter på armene gør intet godt... Bare min mening :balloons:

Tak, ja det er fra Calligrafen. Mener det koster 150 incl. laminering.

Jeg ved ikke med de der ærmer, må se når jeg engang skal til kjoleprøvning hvad det bliver.

0

Har da helt glemt at fortælle jer at vi skal til bryllupskage arrangement hos H.C. Andersens Konditori i morgen aften. Glæder mig helt vildt til at skulle lave noget mere bryllups relateret sammen.

Vi har kigget lidt på topfigurer, og har faktisk også købt en, men da den kom hjem, var den bare slet ikke som forventet, gommens ansigt er helt forvredet.nr_669n.jpg

Så nu har vi istedet valgt en lidt utraditionel topfigur. (Desværre ikke så tydelig, håber den snart kommer så jeg kan vise jer den rigtigt)

BoSRfCBGkKGrHqYH-EEuZZsGuutBLm8Tw5j1_1.jpg

Grunden til dette valg, er at en af de første gaver jeg fik af Ole netop var en af disse søde bamser.

0

Annonce ♥

Ej, nogle fantastiske billeder og farvekombinationen er da fantastisk :thumbsupsmileyanim: Er ret vild med skoene :heart:...

Og sikke en fin topfigur du har købt er personligt ikke så meget for de der "mennesker" men synes bamserne er helt fantastiske..

0