Gilmore

Bryllup 20. August 2011

165 posts in this topic

Panik Panik Panik

Jeg har lige siddet og læst en masse forfærdelige historier om andre brude der har købt deres brudekjole i Nicolai brudekjoler, hvor jeg har købt min.

Den blev bestilt først i februar, og fik afvide den ville komme hjem 10. juli. 40 dage før mit bryllup.

N sidder jeg her, med rigtig dårlige tanker i hovedet. Hvad fanden gør jeg hvis den ikke kommer til tiden, eller det ikke er den rigtige eller lign??

Jeg er jo ikke en str. 37 så kan jo ikke bare lige finde og nå at få en ny kjole hjem. Derudover, er det DEN kjole jeg vil have. Åh hvorfor bliver man dog sådan grebet af panik, når man hverken kan gøre fra eller til.. sad.gif boohoo.gif

:bearhug: :bearhug: :bearhug: :bearhug:

Det skal nok gå! Jeg har også hørt lidt historier om Nicolai, men der er jo helt sikkert nogle ANDRE brude, der ikke har haft spor problemer derinde, ellers ville butikken vel være gået nedenom og hjem for længst. :wink:

Der er nok tendens til at man husker den dårlige omtale, men jeg synes altså også at jeg har hørt positive historier. :) Og jeg har immervæk aldrig hørt om en brud, der kom nøgen ind i kirken, fordi hun ikke havde en kjole. :)

Dyb indånding og lav noget rart, så du forhåbentlig kan få lidt ro på!

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

0

Annonce ♥

Jeg har købt min i Nicolaj og fået fin service. Dn kjole jeg prøvede var skæv syet forneden og så bestilte de en ny hjem. den blev levret direkte til skrædderen og hænger der nu.

Katja

0

Annonce ♥

Fik aldrig fortalt hvad der var i pakkerne.

Det var mine slør og vores servietter.

Der udover er jeg her til morgen blevet ringet op af kirkekontoret, der fortalte, at de nu havde fundet ud af hvem der ville blive vores præst.

Leo Kamstrup, er der nogen af jer der tilfældigvis kender ham?

Det er ham der har konfirmeret Ole i sin tid, så Ole er jo rigtig glad for at det også bliver ham der skal vie os.

Så nu er der aftalt møde med præsten d. 16 august kl. 16, det er nu meget rart at det er på plads, men synes på den anden side også at det er lidt sent.

Fik også lige spurgt ham om man måtte kaste med ris foran kirken, og det må vi godt.

(Temlig lettet, da alle materialerne er købt ind til risposer, men nu kan jeg uden bekymringer komme igang med at få dem lavet)

0

Hmm hvor kan ting ændre sig mange gange.

Blev lige ringet op af kirkekontoret, de havde kigget på hvem der havde konfirmeret ole og fundet ud af at det ikke var Leo Kamstrup, men Peter Kongsgård.

Så de syntes da at vi skulle vies af den samme præst, så nu blev de en anden præst, og den aftale vi fik lavet med Leo er annulleret, og vi har fået en ny med Peter, d. 15/8 dog stadig kl. 16.

Han ville så gennemgå vielsesritualet med os, og så måtte vi gerne have vaægt min. 4 salmer, meneget gerne flere, så vi kunne vælge hvilke der passede bedst.

0

Annonce ♥

Aaahr, en flot kjole - lige min stil, I love it :cheerleader3: :cheerleader3: :cheerleader3:

Dejligt med jeres praest, trods lidt frem og tilbage om hvem der mon sa var den aegte praest :thumbsupsmileyanim:

Hehe ja, men det var lidt anderledes at kunne ringe hjem og fortælle Ole hvem det var der konfirmerede ham, han har nemlig på intet tidspunkt været i tvivl om at det var Leo :-)

0

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Superflot kjole! :thumbsupsmileyanim:

Af slørene kan jeg bedst lide de to nederste, men hvilket jeg synes er ALLERflottest afhænger nok af din kjole, som jeg ikke kan huske hvordan ser ud? :unsure:

128956282169630600.jpg3_sincerity_3159.jpg

Og på mig (desværre næsten ikke til at se det er samme kjole)

4.jpg

0

Fiiiiiiiin kjole!!! :cheerleader3: Og til den ville jeg vælge det nederste slør. :) Som metteholm siger, så sker der ret meget på de to øverste, så min tanke var at sløret i midten passer bedst til en enkel kjole, der går nogenlunde "lige ned", mens det nederste passer bedst til en kjole med A-form, som din :)

0

Tusinde tak for jeres meninger.

Det er lidt sjovt, at i begge to siger det slør som jeg selv oprindelig valgte, men blev vildt i tvivl om.

Hehe, så er der måske noget om det. :wink: Jeg synes sådan et slør med satinkant og de der "ind i hinanden"-folder er såååååååå fint!! Købte faktisk selv sådan et slør, til at starte med. Jeg endte dog med et andet, fordi jeg synes at langt slør passer bedre til min kjole :) Men til din kjole, tror jeg at sådan et her vil være rigtig fint. :)

0