Gilmore

Bryllup 20. August 2011

165 posts in this topic

Annonce ♥

Håret:

Her kommer lige et par billeder af hvordan jeg godt kunne tænke mig at mit hår skulle sidde.

hE5r.jpg141220071213352.jpg

Synes desværre ikke rigtig jeg er faldet over billeder der minder om det, så hvis i falder over nogle, må i meget gerne sætte dem ind.

Synes nemlig jeg mangler lidt inspiration til pynt (spænder, diadem, eller lign)

Edited by Gilmore
0

Annonce ♥

Annonce ♥

Prøve på håropsætning

Jeg var søndag så heldig at min søster ville prøve at sætte den frisure jeg nu engang gerne ville have.

Jeg vil meget gerne hører jeres 100% ærlige meninger.

HrVicki005.jpgHrVicki008.jpgHrVicki007.jpgHrVicki009-1.jpg

0

Annonce ♥

Borddekoration

Vil da lige smide et par billeder ind af hvordan jeg regner med vores bord skal se ud.

Nogle af billederne er vidst tyvstjålet herinde fra :badgirl:

post-28050-1191504316.jpg

nr_118n.jpg

post-7399-1144749246.jpg

Lys.jpg

post-22121-1159050067.jpg

Så er det meningen at vi skal have disse servietter (dobbelt doven tjener) Men med en hvid kant i bunden.

Servietter.jpg

0

Laekker bordpyntsinspiration :loveboard:

Jeg kan riiiigtig godt lige din frisure, men de to smaa loese kroeller vil jeg gerne have placeret mere traditionel omkring ansiget - ellers synes jeg det er vildt fedt at den sidder saa hoejt - isaer naar sloeret er sat under knolden :cheerleader3:

Jeg er selv lidt inspireret af dette, som ogsaa sidder hoejt, men knolden er saa lidt mere "spredt ud" :wink:

post-46023-0-62666400-1306940936.jpg

0

Tak for jeres kommentarer.

Jeg kan ikke selv finde ud af hvad jeg synes om frisuren, så den skal laves lidt om, men det kigger vi på i dagene op til.

Jeg har normalt altid en tot hængende ned i siden, dog fra panden af og ikke fra nakken.

Jeg forestiller mig, at det bliver mere ala det her, men stadig med sløret nedenunder.

SteffenKonfirmation156.jpg

0

Annonce ♥

Har lige kikket din tråd igennem første gang - Tillykke tillykke tillykke!

Jeg er fuldstændigt bjergtaget af dine smukke sko og halssmykket - begge dele er helt skønne :):cheerleader3:

Jeg synes det er super at du har valgt at have "højt" hår - det forlænger ansigtet og jeg tror det ville virke for tungt hvis det frisuren havde meget fylde for neden! Er sikker på du bliver smadder smuk på dagen!

0

Aihhhhh, de er godt nok ogsaa virkelig fine - men jeg er ogsaa blevet en sucker for sloer :cheerleader3:

Det var lige det jeg mente med haartotterne - at de skal ned fra tindingerne :thumbsupsmileyanim:

0

Har lige kikket din tråd igennem første gang - Tillykke tillykke tillykke!

Jeg er fuldstændigt bjergtaget af dine smukke sko og halssmykket - begge dele er helt skønne :):cheerleader3:

Jeg synes det er super at du har valgt at have "højt" hår - det forlænger ansigtet og jeg tror det ville virke for tungt hvis det frisuren havde meget fylde for neden! Er sikker på du bliver smadder smuk på dagen!

Mange tak skal du have.

Jeg har faktisk fundet nye smykker, som jeg slet ikke har vist endnu, må hellere få lavet et update biggrin.gif

0

Annonce ♥

Aihhhhh, de er godt nok ogsaa virkelig fine - men jeg er ogsaa blevet en sucker for sloer :cheerleader3:

Det var lige det jeg mente med haartotterne - at de skal ned fra tindingerne :thumbsupsmileyanim:

Jeg har længe gået og overvejet, om jeg egentlig var tilfreds med mit slør, og da jeg så så disse, var jeg helt solgt

Men hensyn til totterne, tror jeg at min søster syntes jeg skulle prøve noget andet biggrin.gif

0

Smykker

Jeg har nu skiftet mening nogle gange, men er 99% sikker på at det bliver disse smykker.

Øreringe

Pilgrim.jpg

Halskæde

DSC03945.jpg

Armbånd, det er desværre ikke så godt et billede, da det ser ud som om det er kobberfarvet nogle steder, det er det dog ikke.

DSC03947.jpg

0

Noget lånt

Jeg har nu langt om længe fundet frem til hvad det jeg skal låne af en lykkelig gift kvinde skal være.

Jeg låner den ring min mor fik af min far da hun havde født mig. Den bliver så syet ind i skørtet på kjolen på selve dagen af min brudepige.

På den måde er kommer det også til at give mening med de sting der ifølge traditionen skal syes i kjolen på dagen.

0

Panik Panik Panik

Jeg har lige siddet og læst en masse forfærdelige historier om andre brude der har købt deres brudekjole i Nicolai brudekjoler, hvor jeg har købt min.

Den blev bestilt først i februar, og fik afvide den ville komme hjem 10. juli. 40 dage før mit bryllup.

N sidder jeg her, med rigtig dårlige tanker i hovedet. Hvad fanden gør jeg hvis den ikke kommer til tiden, eller det ikke er den rigtige eller lign??

Jeg er jo ikke en str. 37 så kan jo ikke bare lige finde og nå at få en ny kjole hjem. Derudover, er det DEN kjole jeg vil have. Åh hvorfor bliver man dog sådan grebet af panik, når man hverken kan gøre fra eller til.. sad.gif boohoo.gif

Edited by Gilmore
0