sofie b

Mandens tøj

51 indlæg i dette emne

Hvad skal jeres mænd have på??

Er I med til at bestemme eller er det lige så hemmeligt som kjolen?

Og sidst men ikke mindst, hvor køber man det og hvor meget regner I med at bruge på hans tøj?

Jeg spørger fordi vi har kigget lidt på nettet og når h2b finder noget han kan lide, fornemmer jeg lidt det har noget med prisen at gøre. Han finder sæt til mellem 1000 og 2000 og det er da ikke grimt, men det er virkelig heller ikke noget særligt synes jeg. Jeg synes da det er fint hvis hans tøj ikke er så stinkende dyrt som en brudekjole ofte er :rolleyes: Men jeg vil da også gerne se ham i noget jeg synes er lidt pænt og som ikke mindst er pænere end hvad de andre mænd muligvis dukker op i.

Jeg har kigget lidt på lilly.dk og synes de har nogle nydelige sæt herretøj. Men de løber hurtigt op i et prisleje som jeg føler h2b synes er i overkanten for tøj- mænd :biggrin:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi var i Sten Golman forleden og købe tøjet. gav 8.500 for det hele. lidt over budget, men man kan også mærke det er god kvalitet. jeg var med til at købe det, men han holder det hemmeligt for alle andre. billeder kan ses i min tråd. Vi fik virkelig god service, så kan klart anbefale det!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi holder et mere uhøjtidligt bryllup, så HTB skal gerne ende med at ligne noget i stil med det på billedet. Det er tøj som han hver for sig sagtens kan bruge til hverdag også.

Hva med at tjekke dba.dk eller noget lignende, der er tit nogle flotte bryllupssæt, der kun er brugt den ene gang.

post-42282-0-95661600-1301335452.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kommende mand har hele tiden vidst, at han skulle have et Tiger Jakkesæt - så kan han også bruge det bagefter. Vi var så heldige at finde et på udsalg, og så har han fået syet en vest i samme stof. Så skal der bare handles skjorte m.v. Det er ikke hemmeligt, hverken for mig eller andre.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi var et smut inde i byen i sidste uge for at se hvad vi kunne finde.

Vi havde tidligere set et brunt sæt som er virkeligt flot og som jeg syntes ville være rigtig flot til min kjole med alle de store blonder osv.

Det sæt kommer vel til at koste omkring 5000 kr som er det samme som bores budget. Men det var også det eneste brune sæt vi har set i brun.

Men tror det bliver dette sæt, så skal jeg bare have fundet nogle brune habit bukser til min søn.

Jeg tror jeg vil bede min H2B om selv at tage ind og prøve tøjet så jeg ikke ser ham inden. Min H2B går ikke normalt i sådan tøj så jeg vil da ogaå gerne overraskes i kirken. Jeg elsker mænd i uniform og jakkesæt... Tror han bliver vild flot og det glæder jeg mig til at se på dagen:-)

Knus janni

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner da med at vi skal ud og kigge sammen.

Men kæresten bestemte sig for længe siden at han gerne ville ha et bestemt hugo boss jakkesæt (vi så det til 3500 kr. den gang), med rødt foer. Men når jeg sidder og kigger på det nu på deres hjemmeside står det til 4000 kr.

Håber dog på at finde noget billigere til ham. Måske bestille et hjem fra kina, med rødt foer, som han så gerne vil ha eller finde det på udsalg.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi endte i Bertoni i Aarhus og han proevede et saet med bukser, jakke, slips, lommeklud og baelte, som bare sad og var flot og elegant. Laekre min mand, mnnn!

Vi gav 2500 for det hele, mangler nu skjorten, for han vil have til manchetknapper og de havde ikke hans stoerrelse. Han vil ikke have vest.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Regner da med at vi skal ud og kigge sammen.

Men kæresten bestemte sig for længe siden at han gerne ville ha et bestemt hugo boss jakkesæt (vi så det til 3500 kr. den gang), med rødt foer. Men når jeg sidder og kigger på det nu på deres hjemmeside står det til 4000 kr.

Håber dog på at finde noget billigere til ham. Måske bestille et hjem fra kina, med rødt foer, som han så gerne vil ha eller finde det på udsalg.

kan huske min kæreste engang bestilte et jakkesæt herfra, der sælger de også et med rødt foer i link koster kun 1499, og man kan få et helt sæt med skjorte, slips og sko for 2000,- det er da ret billigt og undgår fragten fra kina og evt told og moms :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner da med at vi skal ud og kigge sammen.

Men kæresten bestemte sig for længe siden at han gerne ville ha et bestemt hugo boss jakkesæt (vi så det til 3500 kr. den gang), med rødt foer. Men når jeg sidder og kigger på det nu på deres hjemmeside står det til 4000 kr.

Håber dog på at finde noget billigere til ham. Måske bestille et hjem fra kina, med rødt foer, som han så gerne vil ha eller finde det på udsalg.

kan huske min kæreste engang bestilte et jakkesæt herfra, der sælger de også et med rødt foer i link koster kun 1499, og man kan få et helt sæt med skjorte, slips og sko for 2000,- det er da ret billigt og undgår fragten fra kina og evt told og moms :)

Ej det er da faktisk ret vildt det tilbud der. Så er det bare man skal være sikker på sine str.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Regner da med at vi skal ud og kigge sammen.

Men kæresten bestemte sig for længe siden at han gerne ville ha et bestemt hugo boss jakkesæt (vi så det til 3500 kr. den gang), med rødt foer. Men når jeg sidder og kigger på det nu på deres hjemmeside står det til 4000 kr.

Håber dog på at finde noget billigere til ham. Måske bestille et hjem fra kina, med rødt foer, som han så gerne vil ha eller finde det på udsalg.

kan huske min kæreste engang bestilte et jakkesæt herfra, der sælger de også et med rødt foer i link koster kun 1499, og man kan få et helt sæt med skjorte, slips og sko for 2000,- det er da ret billigt og undgår fragten fra kina og evt told og moms :)

Ej det er da faktisk ret vildt det tilbud der. Så er det bare man skal være sikker på sine str.

Nu er det et par år siden kæresten købte et sæt der, men mener han var inde og blive målt op og at de har et showroom i københvn hvor man kan prøve det og mærke det osv

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min htb ender nok i et sæt fra Tiger. Han har en del sæt derfra, og bruger dem ofte, så det er mere en investering end en engangsudgift. Sådan et sæt koster ca.4800. Så kommer der skjorte og tilbehør oveni + nye sko. Men vi har gode forbindelser da vi kender en del indenfor branchen :wink:

I starten var det meningen at jeg skulle med, men nu har Htb, brormand, far og svigerfar rottet sig sammen, og tager ud og køber deres tøj sammen... og jeg må intet se. Øv... men min bror ved alt om herremode, så jeg er slet ikke bekymret, synes faktisk det er lidt fedt.

Jeg ved at mændene i min familie aldrig kunne drømme om at sætte deres ben i Bertoni el. tøjeksperten, så det bliver altså ikke det helt billige.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min kæreste får selv lov til at stå for sit outfit til dagen... Han blander sig ikke i min kjole, så blander jeg mig ikke i hans tøj... Er skisme helt befriende at have fralagt sig lidt af ansvaret fuldstændig :wink:

Han startede med at snakke om jeans og en habitjakke, men tror måske det ender med et jakkesæt (da haan fik nys om at min kjole er en "rigtig" brudekjole) - er ligeglad - han ser dejlig ud ligegyldig hvad han har på :biggrin:

Vi har sat en 2-3000 af til det, men smider måske lidt mere i alt efter hvad han finder ud af... sådan nogle sko i str 48 kan godt være dyre nogle gange... :fløjt:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Regner da med at vi skal ud og kigge sammen.

Men kæresten bestemte sig for længe siden at han gerne ville ha et bestemt hugo boss jakkesæt (vi så det til 3500 kr. den gang), med rødt foer. Men når jeg sidder og kigger på det nu på deres hjemmeside står det til 4000 kr.

Håber dog på at finde noget billigere til ham. Måske bestille et hjem fra kina, med rødt foer, som han så gerne vil ha eller finde det på udsalg.

Det er et superlækkert sæt. Vi har købt det til min kæreste (ellers rettere sagt, så har hans forældre foræret ham det) Mener også det koster 4000 kr. Oprindeligt havde vi sat ca. 3000 kr af totalt efter at have kigget på Lilly's hjemmeside, men efter flere prøvninger blev det tydeligt, at der er meget forskel på snittet og stoffets kvalitet. Hugo Boss sættet fås også til specielt høje mænd, som min kæreste nu er. Kan sagtens se at det bliver en stor post, men modsat brudekjolen kan det jo bruges igen.

For at vende tilbage til det oprindelige emne så var jeg med ude at vælge. Sættet koster som nævnt 4000 kr. Sammen med skjorte, vest og plastron løber det op i ca. 5800 kr. Skoene er fra ECCO købt på tilbud til 950 kr. nedsat fra 1799.

Redigeret af jkkn
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha- jeg havde slet ikke forstillet mig at et lille bitte fint sæt tøj til en mand, kunne koste så meget :blink: Men okay, jeg havde heller ikke lige tænkt over at et mærke kunne være "finere" end et andet, når det gælder jakkesæt, men det er selvfølgelig ikke anderledes end med kvindetøj.

Men kan sa*** godt forstå at der er mange der leder efter billigere alternativer, for godt nok kan et jakkesæt bruges igen, meeen til 5000 kr, skulle min mand tvinges til at have det på mindst hver gang han forlader huset, for at det kunne forsvares :griner:-

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

nu er det jo lige oppe over vi skal bruge vores;O)

men efter den 16 april sælger jeg gerne ;O)

manden min skal have en smuk lækker habit skjorte på med ekstre bredde ærme kant. også er kraven super smuk til dt puffede slips jeg har fundet. han skal så også have en råhvid vest på, og hans jakkesæt.

han bliver sååå fin så fin

699,- for skjorten

400,- for slips

599,- vesten

sådet var ikke så dyrt igen.

han får så om morgenen knapperne til tøjet:O)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha- jeg havde slet ikke forstillet mig at et lille bitte fint sæt tøj til en mand, kunne koste så meget :blink: Men okay, jeg havde heller ikke lige tænkt over at et mærke kunne være "finere" end et andet, når det gælder jakkesæt, men det er selvfølgelig ikke anderledes end med kvindetøj.

Men kan sa*** godt forstå at der er mange der leder efter billigere alternativer, for godt nok kan et jakkesæt bruges igen, meeen til 5000 kr, skulle min mand tvinges til at have det på mindst hver gang han forlader huset, for at det kunne forsvares :griner:-

nu ved jeg ikke lige hvad din kjole har kostet,men den skal du vel ikke have på hver gang du forlader huset?? synes da faktisk netop det kan forsvares at mandens tøj koster lidt ekstra..

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha- jeg havde slet ikke forstillet mig at et lille bitte fint sæt tøj til en mand, kunne koste så meget :blink: Men okay, jeg havde heller ikke lige tænkt over at et mærke kunne være "finere" end et andet, når det gælder jakkesæt, men det er selvfølgelig ikke anderledes end med kvindetøj.

Men kan sa*** godt forstå at der er mange der leder efter billigere alternativer, for godt nok kan et jakkesæt bruges igen, meeen til 5000 kr, skulle min mand tvinges til at have det på mindst hver gang han forlader huset, for at det kunne forsvares :griner:-

nu ved jeg ikke lige hvad din kjole har kostet,men den skal du vel ikke have på hver gang du forlader huset?? synes da faktisk netop det kan forsvares at mandens tøj koster lidt ekstra..

Hoert og ville min htb have haft et dyrere saet, saa havde jeg virkelig ikke viftet med en oejenvippe over det - manglede da bare andet! Min kjole kostede immervaek en del mere end hans toej, men netop fordi vi fandt hans saet til saa gode penge, kunne prisen paa ringene bedre forsvares :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan altså ikke finde ud af at citere, lige meget hvor meget jeg prøver, så tager den simple måde:

"nu ved jeg ikke lige hvad din kjole har kostet,men den skal du vel ikke have på hver gang du forlader huset?? synes da faktisk netop det kan forsvares at mandens tøj koster lidt ekstra..

Min kjole har ikke koster over 1000 kr, så satser på at slippe for at have den på i Fakta mm. :biggrin:

Ej spøg til side, kan godt se at jeg fik formuleret mig forkert. Det jeg mente er at ikke alle mænd bruger jakkesæt ofte nok til at jeg mener man kan forsvare en høj pris, med det faktum at det kan bruges igen. En mand som min vil højst sandsynligt være vokset fra sit jakkesæt inden han skal bruge det igen.

Men det er jo også vidt forskelligt hvad man syntes er en acceptabel pris, og heldigvis skal sådan et køb jo ikke forsvares overfor andre end køber selv, så der er vel frit valg på alle hylder.

At vi så har forskellige prioriteter og meninger om hvad der er dyrt/billigt er vel kun naturligt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Regner da med at vi skal ud og kigge sammen.

Men kæresten bestemte sig for længe siden at han gerne ville ha et bestemt hugo boss jakkesæt (vi så det til 3500 kr. den gang), med rødt foer. Men når jeg sidder og kigger på det nu på deres hjemmeside står det til 4000 kr.

Håber dog på at finde noget billigere til ham. Måske bestille et hjem fra kina, med rødt foer, som han så gerne vil ha eller finde det på udsalg.

kan huske min kæreste engang bestilte et jakkesæt herfra, der sælger de også et med rødt foer i link koster kun 1499, og man kan få et helt sæt med skjorte, slips og sko for 2000,- det er da ret billigt og undgår fragten fra kina og evt told og moms :)

Kan du da ha ret i :) Må jeg lige kigge på :)

Ville ellers bare vente til der var udsalg og så kigge der. Nu har vi jo god tid til at finde noget:)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer