betina23

hvilken kjolemodel til en rund pige????

12 indlæg i dette emne

Vi er nu begyndt at snakke om evt kirkelig vielse til maj næste år, så nu er jeg jo begyndt at spekulere i hvilken kjolemodel der evt kunne være noget....

Er der andre runde piger her inde som vil vise deres kjole frem????

jeg er ca. 160 cm høj og over brystet en str. 46-48 og om livet en str. 44-46

Har en ide om at jeg gerne vil have lidt ærme eller blonde eller noget over de kære "mormorarme"

Ja egentlig bare nysgerrig for at se hvad andre runde piger har båret af kjole

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa :cheerleader3:

Jeg er selv en str 44-46 du kan se nogle af de kjoler jeg har prøvet i min planlægningstråd, synes heldigvis der er masser af skønne kjoler derude også til dem af os der er lidt større, mit bedste råd er at du bare må ud og prøve en masse skønne kjoler :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har fundet denne, og kan også kun sige a-facon det er det ekspedienterne har sagt med det samme til mig :thumbsupsmileyanim: Jeg oplevede dog at havde jeg noget over arme/skuldre såsom en jakke, sjal eller lign blev jeg MEGET større :blush:

billede af den kjole jeg valgte - jeg er en str. 46-48

post-47712-0-01980700-1301584042.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

for-glem-mig-ej har så meget ret i sin udtalelse. rigtig mange dækker deres arme fordi de synes de er for store, men oftest så ender det med at armene bliver endnu mere tydelige og markeret. synes sagtens en større pige kan have armene fri. synes dog vannis ærmer var rigtig fine fordi de var så tætte til armen :)

0

Del dette indlæg

for-glem-mig-ej har så meget ret i sin udtalelse. rigtig mange dækker deres arme fordi de synes de er for store, men oftest så ender det med at armene bliver endnu mere tydelige og markeret. synes sagtens en større pige kan have armene fri. synes dog vannis ærmer var rigtig fine fordi de var så tætte til armen :)

ja min kjole havde tætsiddende ærmer, som havde en god virkning på mine arme, for de virkede nemlig mindre end de var/er. Men det handler jo om at finde en kjole, som kan skjule ens ulemper og fremhæve fordelene. I mit tilfælde var det der skulle fjernes fokus fra mave og arme, og fokus på mit bryst :D

0

Del dette indlæg

jeg vil sige, at en A-form er god til en plus-pige, og noget hvor der bl.a. skjuler maven, hvis det er den, som skal skjules :-D

Jeg er selv en plus pige, og havde denne kjole:

99kqz8.jpg

WAUUUUUUU hvor er det en flot kjole.......

men ja må nok hellere bare ud at prøve en masse skønne kjoler

0

Del dette indlæg

jeg vil sige, at en A-form er god til en plus-pige, og noget hvor der bl.a. skjuler maven, hvis det er den, som skal skjules :-D

Jeg er selv en plus pige, og havde denne kjole:

99kqz8.jpg

WAUUUUUUU hvor er det en flot kjole.......

men ja må nok hellere bare ud at prøve en masse skønne kjoler

tak skal du have. Hvis du stadig synes den er smuk, efter at havde kigge på kjoler, så har jeg altså sat den til salg... Efter laaaaang tid overvejelse... Men synes du skal tage ud og kigge i forretninger inden du evt. bestemmer dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

vil forresten lige sige at jeg ik selv opfatter mig selv som super feminin og var rigtig RIGTIG rad for at prøve kjoler, da jeg også troede jeg ville se meget stor ud, men det gjorde jeg slet ik.. men at bære en brugekjole er lidt som "et telt"... der er ektra stiver og syninger som gør, at den bare sidder!

Jeg harprøvet kjoler hos Nicolai brudekjoler, anbefales ;)

:balloons:

0

Del dette indlæg

Min så sådan ud og er en str. 54 ( fransk størrelse :shooter: )

Syntes du skal smutte ud og prøve en masse kjoler, der er helt sikkert en der klæder dig..... og prøv dig frem med forskellige faconer. Syntes heller ikke der er grund til at gemme vores polstrede arme.

post-43541-0-55006300-1301661750.jpg

0

Del dette indlæg

Kan ikke få lagt billeder på af mig i kjolen, men her er modellen på en model.

Jeg er en str. 54 og kjolen hjælper virkelig med at give en figur, man vil være bekendt.

Jeg overvejer stadig noget med nogle tyl-ærmer, men det skal vi snakke om, når jeg skal prøve den igen i maj.

post-47146-0-54124900-1302004518.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer