Gilmore

PA samme dag

14 indlæg i dette emne

Hej Tøser,

Er jeg den eneste der håber på at H2b og i selv skal på PA samme dag?

Jeg ville synes det var helt perfekt hvis vi skulle afsted samme dag, og så kunne mødes senere og feste sammen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har det på præcis samme måde :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil allerhelst feste med min kæreste, så det ville være den perfekte afslutning på en PA :biggrin:

Og uden at jeg ved noget om min PA, tror jeg at både min veninde og min kærestes kammerat allerede har tænkt sig at det bliver holdt samme dag :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg håber også at det bliver samme dag :) og håber vi kan slutte os sammen senere :) også fordi der kommer en del par et stykke væk. så ville jo passe som sok i hose, eller hva man nu siger ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes det eneste rigtige er at vi holder samme dag. Har ønsket, at vi mødes senere i et selskabslokale og feste alle sammen. Det gjorde vi til min søster og svogers PA, og det fungerede helt perfekt. (Og meget heldigt for gommen gik kold ;) )

Men kan godt se det praktiske i at det bliver holdt på to forskellige dage, når man har børn så folkene bag PA ikke skal skaffe barnepige. Har selv to små børn men renger med at lave en aftale med H2Bs bedsteforældre at de tager ungerne hjemme hos os når vi skal på PA. Er bare glad for det ikke er mig der skal have alle datoerne til at passe sammen ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har i laaaang tid gået og håbet på at vores bliver samme dag, og at vi allesammen mødes om aftenen til fest. :) Jeg ved også at det bliver sammen dag :cheerleader3: Men om jeg får mit ønske om fælles fest om aftenen opfyldt ved jeg ikke.. Men jeg håber!! :thumbsupsmileyanim:

Men det er nu ikke kun fordi jeg håber på en fælles fest om aftenen, jeg vil foretrække det bliver sammen dag. Det er også i forhold til alle de ting der skal klares i ugerne op til brylluppet. Det vil bare være mest praktisk. :)

0

Del dette indlæg

Men det er nu ikke kun fordi jeg håber på en fælles fest om aftenen, jeg vil foretrække det bliver sammen dag. Det er også i forhold til alle de ting der skal klares i ugerne op til brylluppet. Det vil bare være mest praktisk.

hehe... Jeg har det lidt på samme måde... :thumbsupsmileyanim:

Vores PA´s lå på samme dag, og tanken strejfede mig da, at det kunne ære der var fælles fest om aftenen, hvilket kunne have været fedt...

Men set i bakspajlet var jeg faktisk glad for, at festerne lå hver for sig. I min vennegruppe kan drengene godt nogengange drikke lidt over evne - specielt når der er en hel dag til at gøre det i... Og derfor var det rigtig fedt at kunne holde fest, hvor der ikke lige pludselig var nogen der var nødt til at følge en lidt for fuld kæreste hjem/bruge tid på at lægge i seng eller på anden vis skulle koncentrere sig om andet end at feste og danse på bordene... Ikke, at os tøser ikke kan feste og drikke igennem - Vi forstår bare at sprede det lidt ud over aftenen, så vi f.eks. holdt til kl 4-4.30 (mens drengene allerede begyndte at falde fra ved 22-tiden, og den sidste mødte op ude ved os (efter aftale) kl. 2 for derefter at gå i seng... hehe) :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Handler det ikke bare om at fortælle jeres venner om jeres ønsker?

Vi sagde klart til vores venner, at vi allerhelst så, at vi blev poltet samme dag, og det tog de hensyn til. Så det handler bare om, at meddele ønsket...

0

Del dette indlæg

Vi havde begge polter i lørdags og vi mødtes om aftenen :-) Vi havde sagt til vores venner at vi gerne ville mødes senere og det respekterede de heldigvis. Daaaaajlig dag :-) Og så er det i overmorgen det hele går løs!!! :c166:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer