Quaade

Sort Brudekjole

61 indlæg i dette emne

Pokkers jeg ikke har set du ville ringe til Lilly før nu... kunne nemlig have fortalt dig de IKKE har de størrelser de selv reklamerer for.

Var udsat for helt det samme som dig... at ringe først til Lilly i Holstebro og så blive henvist til Vejle, men NEJ! Synes det er meget for dårligt! :tosset:

Men hvis du ikke skal helt til Sjælland for at kigge, tænker på de steder Jane har foreslået, vil jeg anbefale dig en tur til Humlum Kjoler der ligger i Humlum ved Struer. Der er ikke overvældende langt fra Ålborg.

Her har de kjoler op til str. 60 og servicen er HELT i top. De er så søde og du føler dig som en kongelig hos dem. Godt nok købte jeg ikke min kjole der fordi jeg fik tilbud om at få den skræddersyet til meget billige penge, men jeg vil klart anbefale dem alligevel!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Quaade.

Op med humøret............. Har du prøvet at ringe til Lilly i Århus??

Uanset hvad, så er der jo som allerede sagt masser af brudekjoleforhandlere, og det skal jo ikke lige nødvendigvis være en Lillymodel.

Jeg ved der ligger en brudesalon i en lille by, der hedder Smouen ved Rønde. Jeg tror nok at den hedder brudesalonen. Rønde ligger ikke så langt fra Randers og Århus.

Held og lykke med det

Knus Trisse :bamsekram:

0

Del dette indlæg

:) Hej,

Ville bare lige tilføje at man i meget "gamle dage" blev gift i sort, og hvis nogle forbinder det med sexet...hvad så? We know you do it! Du har børn, ik? Det er jeres/din dag.damn du skal være sexet, og det er jeg sikker på lige meget, hvad du vælger....det er hvordan du selv føler dig i tøjet der tæller!

Og vi kender alle til bryllupsnatten! :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Hej Quaade

Vil bare lige give Lillith ret. Humlum Kjoler er bare det bedste. Og noget af det mine forældre bed mærke i den dag vi var der, var at ekspedienten bare havde styr på det med størrelsen. Fra den første kjole hun kom med kunne jeg passe.....- hvem af os store piger kender ikke alt for godt om man liiige kan smyge sig ned i den bluse eller de bukser?

Det var kun til at få tårene til at presse sig på, at kjolerne passede og tilmed så flotte ud på mig. Prøvede endda en kjole der var for stor :) ....hvor ofte sker det??? :heppe:

Quaade...lyt til os alle....Give a damn about Lilly, og få dig selv en fed oplevelse et andet sted....

Endelig....

P.s Skal op og prøve kjolen med syerske næste torsdag...glæder mig og kan efterhånden blive nødt til at ligge billedet herind for at høre jeres mening, på trods af hvad jeg tidligere ment.....

dette er et site der styrker selvværd og selvtillid

0

Del dette indlæg

hej endelig...og alle i andre... GP

Kan ikke lade være med at sidde og smile lidt - min svigermor er født og opvokset i Humlum - som en anden har sagt herinde...det er dælemig et lille land, det her.. :)

Og til dig, Quaade...glem Lilly...og tag til Humlum... :)

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Der er da intet i vejen med ordet Humlum det er lige så godt som butterdej!! efter min mening et fantastiskt ord!

Nå men jeg ville fortælle at jeg skal til brudekjole prøvning i Brudesalonen (ved Randers) på næste lørdag d.10 - 7, så det glæder jeg mig selvfølgelig til!! desuden er humøret i top har smidt 2kg. i denne uge, det er jo perfekt :yeah: Tak igen for hjælpen i er toppen! :)

Kramzer fra Quaade

0

Del dette indlæg

Hej Quaade...

Jubiiiii :heppe:

Så må du fortælle os bagefter, hvordan det gik.... :)

Go ide...tag digitalkameraet med og sæt billede ind, hvis du finder den helt rigtige kjole....vi vil se billeder.... :)GP:)

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør jeg!

:mellow:

Skulle der -by eany chance- være nogle derude der der har et MAGASINET BRUDEN (der med Sasha Dupont) til overs, er jeg den glade modtager, det er nemlig ikke til at opdrive i Aalborg!! Jeg betaler gerne.. (skulle måske skrive ind under Køb/Salg.. det gør jeg også!!

Quaade

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer