Quaade

Sort Brudekjole

61 indlæg i dette emne

WAAAAAAUUUUUUWWWWWWW, Quaade !!! Du er da en super-flot pige...

Det er en super godt snit til dig... Den sidder virkelig SK... godt på dig...

Jeg giver da Lilith ret... du ser altså ikke ud til at være en 54'er... ser altså meget mindre ud...

MEN...

... jeg synes, at du skal se, om du ikke kan få den syet i en anden farve, for jeg tror faktisk, at lyse farver vil klæde dig godt... jeg synes umiddelbart, at den sorte er alt for barsk til din teint mm. Men hvis du ikke vil det, ja, så synes jeg også, at det er godt, for det skal være DIN beslutning.

Glæder mig meget til at høre om og se din beslutning...

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taak.. Tøzer

I er simpelthen så søde :) jeg bliver helt rørt!

Det er rigtigt at flæsket er fordelt forskelligt på os alle, jeg har feks. minus bryster (i forhold til min øvrige størrelse) og det man kan kalde plus røv og mave, det gør noget ved kroppen at få to børn på to år, (ved godt at det er en kanon dårlig undskyldning, men hva'!

Jeg vil prøve at få kjolen syet i en anden farve, eller så køber jeg kjolen og skifter skørtet ud med et sandfarvet...

Men tusinde tak for alle de GODE RÅD i er så søde alle sammen, og jeg skal nok vende tilbage med resultatet, af mine overvejelser!

Knuz Mia

0

Del dette indlæg

Holder helt klart med de andre tøzer, du kan SAGTENS bære en kjole, og så sidder den oven i købet superflot på dig, men overvej lige om ikke du bare vil prøve en i hvid, jeg tror virkelig at du bliver positivt overrasket, for jeg tror BESTEMT godt at du kan bære en lys kjole...

Og Quaade...SÅ STOR ER DU ALTSÅ HELLER IKKE!!!

Det er da dejligt med lidt fylde, og en god røv, :mellow:

Så videre med dig, ud og prøv en masse kjoler :byebye: , og oplev følelsen af at være prinsesse for en dag...

Du skal nok finde KJOLEN, jeg vil i hvert fald sidde med her på sidelinien og heppe på dig, indtil du finder den... :heppe: :heppe: :heppe:

:bamsekram:

Redigeret af anja-q
0

Del dette indlæg

Åh, Anja... og alle i andre..

Jeg tror jeg vil læse alle jeres besvarelser et par gange hver dag.. i er så søde og jeg får det bare super når jeg læser jeres søde ord :sun: Og håber selvfølgelig at meningen bag ordene er ægte :)

Jeg har netop bestemt at jeg vil ringe til LILLY i morgen og bestille tid til brudekjole prøvning! HVa' siger i så?? Det er sku'da noget af et spring fra at ville giftes i sort .....Ikk?? Nå ja jeg skal forhåbentligt ikke giftes flere gange, så jeg kan vel lige så godt, se mig omkring, de er jo sjældent man fortryder at ha' sonderet terrenet ikk??

Kramzer Mia

Der skal giftes med sin Thomas i kirken d.4 sep.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh, Anja... og alle i andre..

Jeg tror jeg vil læse alle jeres besvarelser et par gange hver dag.. i er så søde og jeg får det bare super når jeg læser jeres søde ord  :sun: Og håber selvfølgelig at meningen bag ordene er ægte :) 

Jeg har netop bestemt at jeg vil ringe til LILLY i morgen og bestille tid til brudekjole prøvning! HVa' siger i så?? Det er sku'da noget af et spring fra at ville giftes i sort .....Ikk?? Nå ja jeg skal forhåbentligt ikke giftes flere gange, så jeg kan vel lige så godt, se mig omkring, de er jo sjældent man fortryder at ha' sonderet terrenet ikk??

Kramzer  Mia

Der skal giftes med sin Thomas i kirken d.4 sep.

Ih det lyder skønt at vi kan manipulere lidt med dig :)

men jeg er total enig med de andre tøzer - du er sgu en køn pige - og jeg tror at du nok skal finde en kjole der er lige dig -og hvor du ikke tænker andet end "hvor ser jeg dejlig ud !"

Har forsøgt at lege lidt med dit billede i Photo shop - ved godt at det ikke er super godt - men lidt manipuleret - kan hjælpe lidt på øjet ;)

Held og lykke i lilly - håber du kommer til et sted med god betjening.

ps - tror forresten at du er en efterårstype og at du vil se strålende ud i gyldne og varme farver - brune - beige - guld osv....

Kh Heidi

Redigeret af chahis
0

Del dette indlæg

:heppe: Hali halå(norjysk for yesss) jeg er da nok lige helt vild med den sidste ide med ærmer og bådhals, det havde jeg overhovedet ikke forstillet mig, men rigtigt :) jeg er faktisk fulstendæig vildt begejstret, og mangler ord! i får da virkelig sat min lille hjerne på overarbejde, det er jo fantastiskt indet mindre!!!

0

Del dette indlæg

Hejsa!

Selvom der er blevet givet mange svar og foreslag, vil jeg da også lige komme med mit input ;)

Først og fremmest synes jeg at man til ens eget bryllup skal gøre det man selv har lyst! Meenn...... så må jeg jo også sige at netop farven sort og en kirkelig handling forbinder jeg også med sorg og et bryllup er jo alt andet :)

Der er så mange smukke kjoler at få, også i andre farver end sort, synes også du skal tage ud og prøve lidt forskelligt.

Håber at du har nogen til at ta med ud og kigge og prøve....... og til at tage billeder, så kan du derhjemme i ro sidde og kigge billederne igennem.

Kæmpe held og lykke med det, glæder mig til at høre fra dig igen

stort :bamsekram:

fra Pernille

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Halløj igen...

ville også lige sige at de faver Cillekat kat givet dig på er HELT SUPER :heppe: ,

men bortset fra det, så er LIllY et kanon godt valg, jeg har selv købt min kjole der, og de er bare super søde, de får virkelig det bedste frem i een.. :mellow: :mellow:

Glæder mig til at se flere billeder af dig..

:bamsekram:

0

Del dette indlæg

Hali halå(norjysk for yesss) jeg er da nok lige helt vild med den sidste ide med ærmer og bådhals, det havde jeg overhovedet ikke forstillet mig, men rigtigt  jeg er faktisk fulstendæig vildt begejstret, og mangler ord! i får da virkelig sat min lille hjerne på overarbejde, det er jo fantastiskt indet mindre!!!

Det er da godt du kan bruge ideen :)

Det er faktisk en kjole fra Lilly!

Her er Sasha Dupont iført kjolen...

post-42-1088666327.jpg

Redigeret af Cillekat
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og håber selvfølgelig at meningen bag ordene er ægte :)

:) Mia... jeg synes, at det fedt, du har besluttet dig for, at prøve kjoler ved LILLY... man skal da ikke snydes for sådan en oplevelse...

OG de lyse farver klæ'r dig altså (kan vi se på manipulationen fra Cillekat)... jeg vil sige igen, at det sorte er alt for barsk til dig...

Jeg håber ihvertfald, at du får en super hyggelig og skøn oplevelse ved LILLY... :bamsekram:

Glæder mig til at høre...

PS. Jeg kunne ikke drømme om, at sige noget jeg ikke mener, så tro du blot på mine ord: Du er en hammer-flot pige med en fængende udstråling.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Taak Jane, der er noget utroligt tillidsfulde ved dig, så jeg tro på alt hvad du siger, det er egentligt lidt mærkeligt for jeg kender dig jo ikk' (du ikk' fra Aalbog a'vel?) men det er da dejligt!!

Er der forresten nogen der ved hvor jeg kan få fingre i dette fantastiske Magasinet Bruden blad ??? Eller Cillekat du kan måske fortælle om der står hvor de der lækre kjoler forhandles? især den første du viste mig billedet af, den er jeg nok lige godt lun på!! (tusinde tak for al inspiratione, du er bare :)

Hejza og kramzer til alle de lækre brude tøser

Mia :bamsekram:

0

Del dette indlæg

Hjesa!

mht brudemagasiner. Nogle af mine brudemagasiner har jeg købt i DSB kiosker-

der ud over har flere af de lokaler kiosker brudemagasiner...... held og lykke med det!!

de kjoler Sasha har på er fra;

Lilly75 85 99 55 (oplyser nærmeste forhandler)

Gittes fest og brudeservice, Ikast: 97 25 20 02

MM Design Sorø: 57 82 17 17

Vestsjællands Brudesalo Vipperød: 59 17 30 60

Skott i Rold - Arden : 98 56 14 73

Gitte Dahlhus, Fredericia: 75 94 16 84

Håebr at det er ok jeg svarer

knus Pernille

p.s. den første cillekat viste dig er fra Lilly

Redigeret af p.nille
0

Del dette indlæg

Taak Jane, der er noget utroligt tillidsfulde ved dig, så jeg tro på alt hvad du siger, det er egentligt lidt mærkeligt for jeg kender dig jo ikk' (du ikk' fra Aalbog a'vel?) men det er da dejligt!!

Tak for det Mia... man kan jo også ligeså godt sige sin ærlige mening... ellers kan ens mening jo være ligegyldig, for man kan ikke bruge den til noget...

havde nu f.eks. det modsatte med din kjole været tilfældet, så jeg havde syntes, at den ikke var så god overhovedet, jamen, så havde jeg også sagt det med pæne ord og foreslået noget andet... hvilket jeg egentligt også gjorde vedr. sort vs. lyse farver. Og hvis jeg synes, at du er en flot pige, ja, så fortjener du da også at få det at vide. :) :mellow:

PS: Jeg er fra Haderslev i sønderjylland...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:) Årh hvor er det bare nederen, jeg har lige ringet til Lilly i Aalborg de havde ikke nogen kjoler i 54, men kunne sy dem op (hvor fedt er det at få syet en kjole op man kun har set på bøjle?) Men jeg kunne kontakte Vejle afd. de skulle ha' et stort udvalg af brudekjoler i store str. (det står der faktisk også på deres hjemmeside at de har) men dem ringede jeg også til, og nej det har de bare ikk! For fanden vor øv er det lige på en skala fra 1 til 10 taz 10!!!!!!!!!!!!

Hva gør jeg nu??? :) jeg går ind på deres hjemmeside og skrive til dem!

Jeg er bare så pisse sur lige nu, det er fandeme da falsk reklame, jeg føler mig som det største læs lige pt.. (bare rolig jeg falder på plads om lidt)

Hej Fra Mia der er pisse sur!!!!!!! :tosset: !!!!!!!!!!

Forresten tak, for hjælpen med Brude bladet!!

0

Del dette indlæg

Hej Quaade :bamsekram:

Nu skal du ikke la dig gå på af Lilly.... :) De er jo trods alt ikke de eneste, der forhandler brudekjoler.... ;)

Og så vil jeg sige - som de andre - at efter at ha set dig i den sorte, så synes jeg også, at du vil se fantastisk ud i lysere farver, der passer bedre til din teint... :)

Og så stor er du da heller ikke... GP

Så prøv at kigge lidt inde i tøjafdelingen her på bryllupsforum....der er faktisk så mange steder, man kan købe smukke kjoler - også i din størrelse...

Op med humøret...

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Et kæmpe :bamsekram: skal du også have herfra, kan godt forstå at du lige nu er pist off :tosset: , meeeeen som demeter siger, så er der MANGE steder der forhandler brudekjoler til de lettere buttede piger...

Så bare klø på, og lad være med at lade det her slå dig ud, du skal nok finde KJOLEN..

knuuuzzzzz

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer