henryhenry

Fotograf søges

14 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Da vi ikke ligefrem har mange penge så havde vi besluttet ikke at ville have en fotograf, men som tiden går og der nu er under 3 uger til brylluppet så er jeg bare blevet så meget i tvivl. Jeg vil jo skide gerne ha nogle rigtig gode billeder af os, og det er jo altså kun den ene gang man bliver gift så....

Er der nogen som kender nogen der kan tage billeder uden at det behøver koste en bondegård. Vi skal kun have billeder af os to, efter vielsen på en location som vi så ikke har fundet endnu, resten af billederne klare vi selv.

Vi bor på sjælland og skal giftes den 17/7 2004 kl 14, ved godt at jeg er meget sent ude.

Håber nogen kan hjælpe!!!

Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Henriette

Vores hold er godt uddannet i disse sager dvs tage de bedste bryllupsbilleder eller videooptagelse. Hvis jeg gave dig en pris vil du være så overrasket at du vil nyde at smile.

Hvis du ønsker at høre nærmere er du mere end velkommen til kontakte os eller omvendt.

Venlig hilsen

Professional Video Productions

www.pvp.dk / info@pvp.dk

+45 30 230 230

Ønskes information om PVP? Så blive ringet op af pvp ved at sende en sms til 30230230 med teksten pvpinfo.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor meget vil du bruge??

Jeg ved ikke helt mht pris, men jeg har ikke lyst til at skulle gi mere end 3000 kr.

Tak for alle de mange svar, jeg har skrevet til nogle forskellige, så jeg håber på at vi også får nogle gode billeder.

Henriette

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer