Sign in to follow this  
Followers 0
almm

Køge Rådhus

3 posts in this topic

Annonce ♥

Hvis det er Tommy Kampp der skal vie jer kan I måske få ham til at sponsorere det efterfølgende :thumbsupsmileyanim:

Nej jeg joker - Min oplevelse er at der ikke i forhold til det efterfølgende er den store forskel på om folk vies på rådhuset eller i kirken, men ok jeg oplever så også kun de "rådhusbryllups" hvor der holdes egentlig fest bagefter. Når det så er sagt så ved jeg via dette forum at der også er mange kirkelige vielser hvor folk runder dagen af med en god og hyggelig frokost/middag med de allernærmeste. Altså uden egentlig fest. I har jo rigtig mange gode steder i Køge (Hvide Hus, Niels Juel, Restaurant udsigten m.fl.) hvor man kan runde dagen eller, eller for den sags skyld holde en egentlig fest.

0

Hejsa....

Vi skal vies på Viborg rådhus, kl. 11.15....

Efter vielsen holder vi en reception hjemme hos os selv i Bjerringbro, hvor vi har stillet et party telt op i haven, og hvor der vil være lidt let at spise, velkomstdrink, kaffe, the og bryllupskage....

Derefter går turen videre til selve bryllupfesten som er i Silkeborg og starter kl. 18....

Håber det hjalp lidt.... :thumbsupsmileyanim:

0