Musen0

28. maj 2011

5 indlæg i dette emne

Nu er der ikke længe til, og derfor vil jeg da lige høre jer andre zillaer som skal giftes den 28. maj 2011 - hvordan I har det og hvor langt I er med planlægningen?

Er der noget der driller?

Er sommerfuglene begyndt at baske i maven?

Fortæl fortæl om jeres tanker, følelser og hvad i bruger tiden op til dagen på...

Jeg har selv nogle små sommerfugle i maven, som jeg mærker vokser sig større og større for hver dag der nærmer sig dagen, hvor jeg får min prins.

Kan mærke jeg bliver nemmere rørt over tanken om, at han snart bliver min for altid.

Påsken brugte vi på at snakke om de små detaljer, og de sidste ting vi mangler at få styr på.

Jeg skal først starte på job igen efter ferien på fredag, og skal derfor bruge disse dage på bordkort, velkomst-/velbekomme sange og idéer omkring borddækning.

Vil rigtig gerne holde en tale for min (på dagen) mand. Har også lavet et par kladder, men er aldrig helt tilfreds. Ved jeg vil stortude og sikkert ikke få sagt et ord, men det betyder meget for mig at vise overfor hele verden at jeg elsker ham over alt på jorden. Ord betyder slet ikke noget i forhold til det vi viser hinanden i hverdagen, men noget i mig siger jeg skal holde en tale - har dog allieret mig med en veninde hvis jeg bryder i gråd midt i talen.

Derudover har jeg bestilt tid til boudoir billeder som bliver taget 14 dage før brylluppet, og hvor jeg har max en uge til at få fremkaldt eller fundet på andet, så han kan få sin morgengave.

Idag skal jeg have kontaktet musikken og være sikker på vores aftale, samt få snakket med blomsterdamen, som skal lave vores bordpynt.

H2B har bedt om billeder af 3 forskellige buketter jeg godt kan lide, så han ud fra dem kan finde den perfekte buket til mig - dette er gjort og han siger han ved hvilken jeg skal have, så glæder mig til at se den i kirken.

Glæder mig SÅÅÅÅ meget til at give manden i mit liv mit ja til at vi skal leve sammen resten af vores liv.

Hvad går I og laver, tænker og føler?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja dagen nærmer sig godt nok med hastige skridt!

Jeg synes vi er ret godt med.. jeg mangler lige de sidste krea-projekter som menukort, bordplan (oversigt) og breve til gæsterne (med regler osv. som skal ligge på deres værelser).

Jeg kan nikke genkendende til det meste af det du skriver.. Jeg er også begyndt at blive rørt over ingenting bare det er bryllups-relateret - håber det er blevet bedre på dagen for jeg har da ikke lyst til at rende rundt og tude hele dagen hehe.

Sommerfuglene er begyndt at indtage deres position lige så stille. De basker ikke endnu, men der går nok ikke mange dage.

Tirsdag skal jeg til kjoletilretning så det glæder jeg mig HELT VILDT meget til.. men jeg er også lidt nervøs. Aner ikke hvorfor jeg er nervøs over det, men det er jeg så nu må det altså gerne snart blive tirsdag :thumbsupsmileyanim:

Jeg mangler også at skrive tale til manden, men det kommer sådan lidt efter lidt.. jeg har skrevet lidt klader og dem vil jeg så forsøge at sætte sammen til en forhåbentlig god tale. Jeg er sikker på at jeg bliver meget rørt når jeg skal holde min tale, men jeg krydser fingre for at jeg kan gennemføre den. Hvis alt går galt må han få den på papir og selv læse den.

Jeg synes der kommer flere og flere ting på listen over hvad der skal ordnes fredag og det skræmmer mig lidt! Jeg håber sgu vi når det hele, men der er en del mennesker som hjælper os så jeg må jo bare uddele opgaverne.

Uuuuh hvor jeg dog glæder mig til det bliver d. 28/5 :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Jeg har bestemt også sommerfugle i maven og de vokser og flakser, når jeg tænker på at nu er det SNART. Vi blev begge lidt berørte 28/4, hvor vi så på hinanden og kunne sige: Om en måned ved denne her tid - så er vi gift! :iloveyou:

Jeg har intensiveret jagten på den rette make up og har været været til to forskellige prøvelægninger i Magasin for at vælge de rette produkter. Min veninde skal lægge den på dagen, så vi skal også lave nogle prøve-seancer inden bryllupsdagen, men det bliver bare sjovt! Har valgt Smashbox for en stor del af produkterne - det var fantastisk!

Jeg skal til frisøren i morgen til prøveopsætning - glæder mig. Skal prøve kjolen igen på systuen på torsdag og snakke med dem derinde om at få lavet en slags organza-wrap også.

Vi mangler følgende - som jeg husker det ihvertfald:

• Tage prøvemiddagen for at vælge vinene til middagen
  • Beslutte bryllupskagens indhold endeligt ("noget med rabarber"...)
  • Lave menukort (mangler vinene jo...) og så printe dem sammen med bordkortene og få dem skåret ud og til
  • Lave bordplan
  • Vælge blomst i lilla farve som skal indgå i buketten og dekorationer sammen med bl.a. hvid calla, og give feststedet besked om valget - ER klaret 3/5
  • Købe en god flaske hvidvin med skruelåg til køreturen fra kirke til feststed, og pakke den i en lille kurv med køler og to glas på dagen
  • Mødes med præsten (aftalt til den 15/5)
  • Købe morgengaver (- er BLANK!!!)
  • Skrive taler (jeg holder ikke tale til festen, men har tænkt mig at skrive et brev i stedet, som jeg vil læse eller give ham i bilen efter kirken)
  • Bestille min buket og brystbuketter til herrerne (Dette skulle vi gøre sammen, men nu er h2b sendt afsted på forretningsrejse igen-igen i 10 dage :boohoo: så det bliver mig alene) - ER klaret 3/5

Det var vist det... Pyha, nu føler jeg mig lidt presset igen: Weekenderne flyver og i morgen er det den 1. maj. Tror jeg bliver poltet lørdag den 7. og ved at h2b bliver det den 14, så der får vi jo ikke rigig koordineret noget ihvertfald.

Men uanset hvad: Glææææder mig helt vildt til den 28. maj og tror at jeg har bryllup på hjernen sådan cirka 16 timer i døgnet :loveflag:

Årh - crap - glemte et vigtigt punkt_ ØVE BRUDEVALS! Må straks maile danseskolen for at lave en aftale! - ER nu aftalt til 11/5.

Redigeret af Sommersøster
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der kun 22 dage til piger...

Idag skal jeg prøve kjolen for sidste gang inden brylluppet, og jeg håber inderligt følelsen er bedre end sidst.

H2B har bedt om alenetid lørdag, så han kan få styr på nogle gom-ting. "Jeg kører nok lige en tur, og måske jeg også skal skrive et par bevingede ord", som han sagde :thumbsupsmileyanim:

Elsker ham bare så højt, at jeg nu igen sidder med en lille tåre i øjenkrogen - følelserne sidder godt nok mere og mere udenpå tøjet...

Jeg selv tager til byen og shopper imorgen - intet til bryllup, men ren forælelse til mig selv i form af nyt tøj og hvad jeg ellers finder.

Mangler stadig:

- aftale de sidste detaljer med toastmaster

- finde den rigtige røde skjorte til drengene ( har været så svær at finde)

- aflevere monogram til bryllupskagen

- snakke med bookmakeren ang. musikken

- møde med præsten torsdag den 12. maj

- finde alt frem til boudoir-fotograferingen den. 15. maj

Der er sikkert et par småting jeg har glemt lige nu - listen skal vist snart findes frem...

Vi blev poltet i lørdags og havde bare den mest fantastiske dag - det havde de gjort godt... Elsker vores familie og venner, og glæder mig til at dele den største dag i vores liv med dem den 28. maj.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer