cri

Plus Siza >< Undertøj

10 indlæg i dette emne

Så er tiden kommet til at jeg skal se om jeg kan finde noget undertøj at have på under kjolen.

Min kjole bliver med på syet halterneck så derfor skal det være uden stropper.

jeg kunne rigtig godt tænke mig noget der holdt på formerne da jeg har en temmelig "stor" fødedelle som jeg ikke rigtig er så glad for.

jeg er en str. ca. 42 FF i bh (uk str) og ca en str. 26/28 i hel figur (UK) tror jeg.

Men men men hvad har i andre gjort mht lingeri, og hvor har i fundet det. Jeg overvejer lidt en corsage fra Elomi, har fået en corsage hjem fra noget andet som bare slet ikke passede desværre.

Men håber nogen kan hjælpe mig for er ved at gå ud af mit gode skind.

p.s. det skal helst ikke koste spidsen af en jetjager

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en kjole med halterneck.... og cirka din størrelse.. :b223: de her er lige så livlige når jeg går, ikke noget der sidder fast, hvor det gjorde engang. Du skal ikke bekymre dig om de falder ned, kjolen skal nok holde dem oppe. Jeg havde denne på, den kostede 650 kr på udsalg, men du kan med garanti finde noget billigere.

post-43541-0-26397000-1304425805.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har desværre en fødedelle som hænger lidt, og den er jeg lidt ked af. Men det generer ik H2B, han synes jo bare at jeg er lækker.

Jeg prøvede corsage, men synes desværre ik at det gjorde noget godt for mig. Så mit valg faldt på den stropløs BH og en trusse dertil.

Jeg skal have stropløs kjole på, da jeg har meget smalde skuldre og dermed slås med min bh til dagligt, og dette ville jeg være foruden den dag.

Jeg kom af med godt 600,- for mit sæt.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

jeg har selv tænkt på det, men jeg skal bare have trusser og hofteholder på. jeg bruger en 90 H i BH men jeg kan ikke finde nogen stropløs BH jeg kan passe. men min kjole kan godt holde :b223: pigerne på plads.

prøv og se i min planlægnings tråd side 4 der kan man se barmen tæt på her sidste gang jeg prøvede kjolen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer