Marie Holst

Morgengave til ham..

11 indlæg i dette emne

Hej Allesammen.

Så kommer mit første skrevne ord på denne side, så bær over med mig..

Jeg vil så gerne give min kommende mand en gave hvor følgende tekst er med "men størst af alt er kærligheden" Det er fra min konfirmation, det vers jeg i den anledning fik af min højt elskede præst, som nu desværre er død..

Jeg "regner" :fløjt: med at få en ring der passer til vores forlovelses/vielsesringe, med teksten indgraveret. Det er i hvert fald et stort ønske og det plejer han at være meget sød til at huske :bearhug:

Men men men... han er ikke smykkemenneske, han har sin ring på og det er så det. Men tænker måske sådan et "kadavertegn" med teksten på. Det er det eneste jeg kan komme frem til. Men vil så gerne et eller andet bedre...

Han er jæger, lidt lystfisker, naturmenneske... Er der en derude med en genial ide??? :help:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med et par jagt høreværn? Ved godt at du ikke kan gravere på dem men så viser du at du kender ham og passer på ham. El måske en ide til en anden anledning :-)

0

Del dette indlæg

Høreværn... Ej, det er ikke lige det... Det skal være noget specielt fra mig og den dag af, ikke noget der ryger ud efter nogle år.... Men tak for budet :biggrin:

Budget, tja, under 10.000.. Det kommer helt an på om det er det helt rigtige, så kommer det sig ikke så nøje.. :wink:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tænkte også en umiddelbart en flot kniv.. Hmmm tænke tænke tænke...

Hvad med et kompas? Det kunne også have en symbolik i sig i forhold til at I nu har valgt at følge den samme vej her i livet, eller noget i den stil :)

For eksempel sådan et her:

post-44604-0-13714500-1304931568.jpg

Fandt det HER

Hvis det ellers ikke direkte skulle have noget med fiskeriet/jagten at gøre kunne det også være en kortholder med pengeclip(som kan indgraveres).

Jeg har på et tidspunkt givet min h2b denne:

post-44604-0-03850300-1304931301.jpg

Fandt den HER

Håber det kunne inspirere lidt :)

0

Del dette indlæg

Øjjj, en god hjemmeside :thanks: Der er mange gode ting... Så kan han måske få en mindre ting med teksten på og så en større ting... Ideen med kniven er der også, men det er bare svært at finde den rigtige kniv, sådan nogle jægere ved godt hvad de vil have :rolleyes: -og den går nok heller ikke at tage med når vi skal giftes i Thailand.... :shooter:

Men tak for svar til jer alle :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Hej alle jer derude. Jeg leder efter et photoalbum, som er sort og hvor man selv kan komme billeder i. Billederne sider fast med hjørnerne. Jeg ved at man kan få det, men ved ikke hvor og syntes at jeg har søgt næsten over alt, jeg kan komme i tanke om. Er der nogen af jer, som ved hvor jeg kan finde sådan en bog??? Det er til min mand, som han skal have i morgengave.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer