Posted May 10, 2011 (edited) · Report post Den 7. maj var en helt fantastisk dag. Jeg smider lige et enkelt billede, men venter med beretningen til jeg har fået billederne fra fotografen. Edited June 21, 2011 by finken83 1 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post Glæder mig til at se mere. Tænkte på dig den dag, mens jeg selv stod i min kjole og fik den tilrettet 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post Smuk ser du ud, men vil gerne se mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post meget mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post meget mere Jaaaah! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post Åh så smuk! Mere, mere, mere... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post mere mere 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post Altså jeg har ikke rigtig nogen endnu. I må simpelthen væbne jer med tålmodighed 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post Altså jeg har ikke rigtig nogen endnu. I må simpelthen væbne jer med tålmodighed Ikke min stærkeste side i disse dage... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 10, 2011 · Report post uhhh venter med spænding 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Nu har jeg ventet siden igår, og der er ikke sket noget... Hvor er du flot 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Opdagede lige at jeg havde lidt billeder fra forberedelserne på mit eget kamera så dem får i lige. Onsdagen inden brylluppet kom den første krise. Jeg ville have kammen af sløret, da det var lige lovlig 80'er puf og regnede med, at det ikke var noget problem. Det var det så. Der var nemlig ingen rullekant på det stykke der sad på kammen. Mig afsted til en veninde der heldigvis ordnede sløret. Om torsdagen ringede præsten så og fortalte at vores papirer var blevet væk og vi desuden nok ikke kunne ændre vores navne som vi ville. Det blev heldigvis også ordnet. Om fredagen hente vi juke-boxen og fik den sat op. Det startede rigtig godt, men hurtigt gik den i stykker. Oliver fik den repareret, men jeg var godt nok ikke helt tryg ved situationen. Oliver fik mig dog overbevist om at de elektrikere der kom som gæster kunne fixe den hvis den gik i stykke igen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Fredagen brugte vi på at pynte feststedet op. Min veninde var så sød at hjælpe. Det var godt nok også et noget større arbejde end jeg lige troede 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Dejligt lyst lokale 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post En af gæsterne havde broderet vores monogram på stofservietter. 2 i guld til brudeparret og resten i hvid. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Jeg havde skaffet 45 messingstager til bordene. Delvist lånt og delvist fra genbrug. Det tog lige 4 timer at pudse dem 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Lystbådehavnen er bare et skønt sted og vi var virkelig heldige med vejret. Her er terrassen foran festlokalet. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Lige et mere. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Fredag aften spiste vi hos mine forældre. Det var super hyggeligt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Jeg skulle sove hos mine forældre om natten. Det var hyggeligt at være tilbage på det gamle værelse igen. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Kjolen var hængt op og ventede bare på det skulle blive lørdag 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Et billede af udsigten fra mit gamle værelse. Nej hvor jeg savner at have udsigt. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Vores venner var så søde at lave æresport hjemme hos os. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Tidlig næste morgen tog jeg til frisøren. Jeg sendte dette billede til Oliver med teksten " er du sikker" 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 11, 2011 · Report post Håret blev dog hurtigt bedre. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Share this post Link to post Share on other sites