pia81

Pia & Kim 19/5-12 Nu med billede fra fotografen

244 indlæg i dette emne

Så er det hvis på tide at få startet på vores nye planlæggning!!!

Om os:

H2B og jeg mødte hinanden til min veninde/hans kusines 30 års fødeslsdag, H2b og jeg snakkede fint sammen, men han var ikke en der sagde mig noget smile.gif vi udvekslede dog telefonnummere da han skulle med til en festival oppe hvor jeg kommer fra og skulle bo hos mig !!! efter en masse smser frem og tilbage blev vi enig om at skulle mødes for at se om det var noget huh.gif og vi har sådan set væet sammen siden :oops:

efter 1½ år sammen kom vores lille guldklump til verden 7 uger fortidlig.. H2b valgt at fri til mig midt i mit kejsersnit hvor jeg ikke fattede en meter :badgirl: og var total opløst i gråd og var total bange for at miste min lille pige :boohoo: vores lille pige klarde det heldigvis og er i dag en stærk lille pige og fuld ag mod på livet :cheerleader3: var dog så heldig at H2b valgte at spørge mig igen, aften før H2b blev 30 havde jeg lagt mig i badekaret med vores datter og vi hyggede rigtig, da pludselig H2B kommer ind med en kæmpebuket roser og falder på kæn, jeg blev helt måløs, og meget rørt og fik fremstammet et ja....da jeg kom op af badet og fik sat roserne i vase fik jeg øje på den smukkeste ring H2b havde fået lavet..

Vi besluttede os endelig hurtig for at vi gerne vil giftes den 23/6-12 og havde også fået booket en del, da feststedet ringer og siger i har lavet noget lort og dobbelt bokket så de kunne alligevel ikke holde vores bryllup sad.gif så var gode råd dyrer...

Men vi fandt et nyt sted og da det kun var 2 dagtoer tilbage på feststedet, og det var den 5 maj-12 og den 19/5-12.(min mor har fødselsdag den 19/5) så da vi spurgte hende hvad hun vil sige til at vi blev gift på hendes fødselsdag, blev hun meget rørt over at vi ville holde vores bryllup på hendes dag, så H2B og jeg blev enig om at så skulle det være den dato.

så den 19/5-12 skal jeg stå brud i Taulov kirke og festen skal holdes på Tyrstrup kro.

vi valgte Tyrstrup kro da vi havde hørt så meget godt om dem og da vi var nede og se stedet var vi ikke i tvivl mere de var simpelhen så søde og imødekommende :cheerleader3:

H2B og jeg er begge glade for at der blev fuckede op i det på det andet sted, for vi har virkelig fundet vores drømmested at holde bryllup..

lige et par billeder af kirken og feststedet.

post-45704-0-91237000-1305028905.jpg

post-45704-0-94036800-1305028917.jpg

post-45704-0-45972200-1305029186.jpg

post-45704-0-00220800-1305029234.jpg

post-45704-0-40505700-1305029486.jpg

Redigeret af pia81
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er det hvis på tide at få startet på vores nye planlæggning!!!

Om os:

H2B og jeg mødte hinanden til min veninde/hans kusines 30 års fødeslsdag, H2b og jeg snakkede fint sammen, men han var ikke en der sagde mig noget :) vi udvekslede dog telefonnummere da han skulle med til en festival oppe hvor jeg kommer fra og skulle bo hos mig !!! efter en masse smser frem og tilbage blev vi enig om at skulle mødes for at se om det var noget :huh: og vi har sådan set væet sammen siden :oops:

efter 1½ år sammen kom vores lille guldklump til verden 7 uger fortidlig.. H2b valgt at fri til mig midt i mit kejsersnit hvor jeg ikke fattede en meter :badgirl: og var total opløst i gråd og var total bange for at miste min lille pige :boohoo: vores lille pige klarde det heldigvis og er i dag en stærk lille pige og fuld ag mod på livet :cheerleader3: var dog så heldig at H2b valgte at spørge mig igen, aften før H2b blev 30 havde jeg lagt mig i badekaret med vores datter og vi hyggede rigtig, da pludselig H2B kommer ind med en kæmpebuket roser og falder på kæn, jeg blev helt måløs, og meget rørt og fik fremstammet et ja....da jeg kom op af badet og fik sat roserne i vase fik jeg øje på den smukkeste ring H2b havde fået lavet..

Vi besluttede os endelig hurtig for at vi gerne vil giftes den 23/6-12 og havde også fået booket en del, da feststedet ringer og siger i har lavet noget lort og dobbelt bokket så de kunne alligevel ikke holde vores bryllup :( så var gode råd dyrer...

Men vi fandt et nyt sted og da det kun var 2 dagtoer tilbage på feststedet, og det var den 5 maj-12 og den 19/5-12.(min mor har fødselsdag den 19/5) så da vi spurgte hende hvad hun vil sige til at vi blev gift på hendes fødselsdag, blev hun meget rørt over at vi ville holde vores bryllup på hendes dag, så H2B og jeg blev enig om at så skulle det være den dato.

så den 19/5-12 skal jeg stå brud i Taulov kirke og festen skal holdes på Tyrstrup kro.

vi valgte Tyrstrup kro da vi havde hørt så meget godt om dem og da vi var nede og se stedet var vi ikke i tvivl mere de var simpelhen så søde og imødekommende :cheerleader3:

H2B og jeg er begge glade for at der blev fuckede op i det på det andet sted, for vi har virkelig fundet vores drømmested at holde bryllup..

lige et par billeder af kirken og feststedet.

Hjerteligt tillykke med den forestående vielse og velkommen til Brudenes Mekka.

Rigtig flot kirke, I skal giftes i...........................................og

FANTASTISK flot feststed, der bliver I IKKE skuffede, det vil jeg næsten garantere:Omgivelserne er jo virkelig i top, og kroen er indbegrebet af en forestilling om en romantisk ramme for sit bryllup/anden festlig lejlighed. Du kan læse om min mands og min gourmetweekend på Tyrstrup kro, som var årsagen til, at vi flyttede vores feststed fra Kongeåkroen til Tyrstrup kro :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Ja så var der kun 365 dag i går til vi skal giftes, dagen blev brugt på at fejre min mors fødselsdag og noget have arbejde... nu må det næste går gerne gå lidt stærkt... nu skal bryllupsfiguren findes frem og fromen pusses af til den store dag :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der bestilt bryllupskage... synes ikke I skal snydes for et billede hvordan formen på den skal være og her kommer så et billede hvordan den skal pyntes :)

det skal lige siges at det er en bekendt der laver lager og hun har gjort det mange gange før.. dog ikke cupcakes som muselmalet men hun vil gerne tage udfordringen op og er glad for at vi spurgte allerede nu for så kunne hun begynde at øve så den blev helt perfekt til os :cheerleader3::cheerleader3::cheerleader3:

post-45704-0-45238400-1306398027.jpg

post-45704-0-23561400-1306398093.jpg

0

Del dette indlæg

Det ser bare godt ud :thumbsupsmileyanim: Hvad skal det være af smag?

det skal være Chokolade muffins (cupcakes) da H2B ikke er til ret meget kager andet chokolademuffins, og så kommer der noget vanillie crem oven på og så pynter hun den så de bliver muselmalet:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

så har jeg været i det kreative hjørne og påbegyndet mission indbydelser, regner stærkt med at de snart er færdige,da jeg er blevet frit stillet på mit job og går hjemme hver dag, så masser af tid til bryllupsplanlægning...

post-45704-0-27787700-1308075650.jpg

post-45704-0-90693200-1308075670.jpg

0

Del dette indlæg

så har jeg været i det kreative hjørne og påbegyndet mission indbydelser, regner stærkt med at de snart er færdige,da jeg er blevet frit stillet på mit job og går hjemme hver dag, så masser af tid til bryllupsplanlægning...

Hvor er det nogle flotte ting, du har kreeret, de passer perfekt til et forårsbryllup i en smuk, romantisk landsbykirke og efterfølgende fest på en stråtækt romantisk og indtagende kro :cheerleader3:

Jeres bryllupskageidé er super, det ser rigtig lækkert ud, og fantastisk du kender en, der kan lave den for jer.

0

Del dette indlæg

Jubiii...endnu en Maj 2012 brud :balloons:

Glæder mig til at følge din planlægning... synes allerede du er noget længere end mig :-)

Ellers rigtig flotte invitationer m.v. og sikke et skønt sted I skal holde brylluppet :loveflag:

Redigeret af -chanel-
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fotograf krise!!!!

H2B og jeg sad i går og blev enig om hvem vi skulle ha som fotograf.... nemlig kevin lee vi er nemlig helt vild med hans måde at fotografere på, men så siger H2B at han gerne vil at han tager billeder hele dagen :wink: synes helt sikker også at vi skal ha taget billeder hele dagen men tænker lidt at jeg ville ha spurgt min veninde (hun er halv prof) om hun evt vil tage biller, eller også vil jeg spørge min fættet om han vil gøre det han tager nemlig ud og tager billeder til brylluper :) men det mener H2B ikke vi kan pålægge vores gæster sådan en dag :blink: hvad mener i ?

en ting er helt sikker det er at kevin lee skal (håber han kan) tage de officelle billder, men spørgsmålet er bare hvor langtid han skal være med!!!!!

0

Del dette indlæg

haha krise og krise?

synes ikke én af gæsterne skal have ansvaret for billederne i løbet af dagen, så kan han/hun slet ikke slappe af, slet ikke hvis en af dem er vant til at tage billeder til bryllup, så er han jo sikkert meget grundig og bruger lang tid på det. noget andet var hvis det fx var locationbillederne, så var det jo kun en times tid... så holder nok lidt med din kæreste her. så ville jeg hellere sige at i skulle taeg ham Kevin Lee hele dagen :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

bugettet er helt klart til det... ved bare at min veninde vil blive skuffet hvis vi ikke spurgte hende om hun vil tage nogle billeder :) så tænker lidt at vi tager Kevin Lee hele dagen og så siger til min veninde at hun godt må tage billede men det ikke er noget vi vil blive skuffet over hvis hun ikke gjorde. mine forældre synes vi skal spørge min fætter så han han noget at gå op i :wink: han vil sætte en ære i det, vil heller ikke ha at han skal føle sig tvunget til det....H2b siger at der er jo også andre der tager billede sådan en dag så kan vi jo bare be vores gæster om at få en kopi af disse billede. og så stadigvæk lade Kevin Lee tage billede hele dagen..

Nu tager vi en snak med Kevin Lee om det... og så må vi se hvad udfaldet bliver :)

0

Del dette indlæg

Vil anbefale dig at have fotograf på hele dagen. Vi havde jo også fotograf på hele dagen, men alligevel var der 10 andre der havde kameraer med. og det er jo bare super fedt at have fra alle vinkler :-D

hvad var det nu I gav for jeres fotograf hele dagen gitte? synes nemlig at han har taget fede billede af jer :)

0

Del dette indlæg

Tillykke med det kommende bryllup :denmarkflag:

Ang. fotograf vil jeg også holde med din H2B.. Vi var tilbage i 2007 til bryllup ved min H2B´s far og stedmor - og der blev min H2B pålagt fotograf opgaven, hvilket betyder at han ikke sad ret meget ved mig - og der er derfor kun et billede af os sammen ved bordet, ellers sidder jeg alene....

Derfor har vi valgt at have fotograf på hele dagen, og det ved vores gæster også.. Flere af dem har så sagt at de stadig vil have deres kamera med, og det har vi heller ikke sagt noget til - de skal bare ikke se det som et tvang at de skal tage billeder, da vi gerne vil hygge med vores venner og familie...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer