Maldini

Hjælp fotograf søges 13/8-11 max 6000

12 indlæg i dette emne

Hej brides

efter lange snakke har vi besluttet at hyrrer en fotograf. til at starte med ville vi ikke pga økonomien.

men nu er vi jo bare lidt sent ude, så jeg ville høre om i kendte nogen fotograf på sjælland til su venligt budget som er ledige ?

det foregår i solrød/vordingborg - sjællland

håber i kan hjælpe

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Vi har bestilt en fotograf til hele dagen. Han er ikke professionel, men har det som en side-hobby. Tjek han på youlike. Han hedder René og han skal ha 5000 for hele dagen. Altså fra kirken og til og med forretten. Det kan dog være der kommer lidt kørsel oveni, da i skal fra solrød og til vordingborg.

Håber det kan være en hjælp.

Hilsen Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej...

Vi har bestilt en fotograf til hele dagen. Han er ikke professionel, men har det som en side-hobby. Tjek han på youlike. Han hedder René og han skal ha 5000 for hele dagen. Altså fra kirken og til og med forretten. Det kan dog være der kommer lidt kørsel oveni, da i skal fra solrød og til vordingborg.

Håber det kan være en hjælp.

Hilsen Louise

jeg kan ikke finde det der youlike... hvad er det ?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej, Jeg kan lave nogle fantastiske bryllupsbilleder til jer og i er velkommen til at se mit galleri og priser på bryllupsfotografering her: www.kunstfotograf.dk Priserne starter ved kr. 4.500,-

En rigtig fin og personlig morgengave kunne være smukke boudoir billeder af dig. Se billedgalleri og priser her: www.kunstfotograf.dk Prisern for en fotografering er kr. 1.295,- vedlægger er gavekort til alle brude her...

Held og lykke,

Charlotte Trippetti

post-25582-0-83582300-1305792747.jpg

0

Del dette indlæg

Hejsa, se camillavang.com, hun er super dygtig. Hun har ikke mange bryllupsbilleder på sin hjemmeside, men jeg har set mange af dem, hun har taget og så er hun super kreativ. Ring for at høre, hvad hun kan tilbyde og evt. se en masse af de billeder, hun har taget:-)

Held og lykke

0

Del dette indlæg

Tjek evt. ***Udelukket på grund af dårlige forretningsmetoder***. Han holder til på Fyn men kørte gerne til Aalborg for os, så mon ikke t han gider køre til Sjælland for jer. :wink: - Og han tager 5000 for bryllupsfoto.

Vi endte faktisk selv med at afbestille ham, fordi vi hellere ville have en, der filmede, så har ikke personlige erfaringer med ham, men han har blandt andet taget billeder af Miss Lena herinde fra, og de billeder synes jeg i hvert fald er flotte. :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer