Guest stineras

Stineras' bryllup den 19/6

18 indlæg i dette emne

Selvom brylluppet efterhaanden fandt sted for et par uger siden, er det alligevel foerst nu, at venner og familie begynder at sende billeder - vi fik ikke rigtig selv taget nogen ;)

Men selvom billederne er lidt "gamle", syntes jeg da ikke, at I skulle snydes - I plejer jo at vaere nysgerrige, ikke?

post-13-1088758532.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow..nogle flotte billeder...

Jada, bedre sent end aldrig... ;) Vi vil altid gerne se billeder...

Jeg synes at de professionelle billeder er utroligt flotte - det var en god ide med at få det taget ved havet....wow...det er utroligt.... :)

Knus

Demeter

0

Del dette indlæg

Hej Stineas.

Tak for kigget...jeg tror jeg skrev mit sidste indlæg mens du var ved at lægge flere billeder ind.

Er vild med de professionelle billeder I har fået taget! Hvem har I hyret, du skriver de ligger andetsteds...hvor? Vi har booket en venindes veninde som er freelance fotegraf. Vi har set hendes portfolio og er meget tilfredse, men vi søger lidt inspiration til hvordan hun skal tage vores billeder...tænkte at jeres billeder kunne være inspiration???

Knus fra Rikke...som næsten ikke kan vente til næste år når det bliver vores tur :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak soede toeser :)

"Vores" fotograf er billedjournaliststuderende, og det er nok derfor, at billederne er blevet saa kreative. Det med uvejret i baggrunden har ogsaa vakt jubel hos familien. De andre billeder kan jeg ikke finde ud af at laegge ind (de fylder for meget), men jeg vil proeve at faa min mand til at se paa det i weekenden, saa I kan se nogle flere. Jeg vil helt klart anbefale at faa en kreativ person til at tage jeres billeder.

Mine billeder ligger ogsaa under tillykke til dagens brudepar fra den 19/6, men der er kun nogle stykker (de to professionelle som ogsaa ligger her).

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer