Musen!

Hvordan er det lige man bruger hofteholder??

7 indlæg i dette emne

Ej det er faktisk ret pinligt. :griner:-

Jeg sidder og kigger på hofteholder, da jeg skal have sådan en på for at holde strømperne oppe, (kan ikke bruge selvsiddende) Nu har jeg kigget rigtig mange gange, og da jeg så endelig finder en, så slår det mig pludselig, øhhh gud vide hvordan man gør når man skal på wc, for dem som jegg har fundet, går lidt ned under numsen, og op til tajlen. Jeg tænker bare på det ikke kan blive særlig nemt med stor kjole, hofteholder, og g-strenge.

Nogle der har et godt bud. Skal siges jeg har ALDRIG gået med sådan noget.

Redigeret af Musen!
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så vidt jeg ved, skal en hofteholder faktisk sidde indeunder trusserne, så de kan komme af og på som sædvanligt.

Når de vises på modeller, bliver de vist udenpå for at man kan se dem... men det er nu også sådan at de er flottest synes jeg, men så bliver det mega besværligt.

0

Del dette indlæg

Ja, det samme har jeg jo overvejet, fordi jeg ogsaa skal have hofteholder paa, som du jo ved :thumbsupsmileyanim:

Jeg vil lige lave lidt proeve, proeve, i loebet af ugen, saa maa vi se, hvad jeg naar frem til. Synes ogsaa det lyder lidt taabeligt med g-streng over hofteholder... :blink:

0

Del dette indlæg

Ahm..bruger egentlig ret ofte hofteholder i det daglige..syntes det er lækrer end strømpebukser :rolleyes:

Men ja - på modellerne vises de altid udenpå trusserne og det duer kun hvis man IKKE skal på toilet - så tage du dem bare på under trusserne.

De vil bevæge sig opad når du sidder ned (nu bliver det teknisk)så tror godt du kan gå på toilet med dem, men ellers lav en tester :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det bliver SÅ besværligt! -HAHA-

Hvis din hofteholder ikke er for bred kan du måske trække den med ned sammen med trusserne, men ellers, ja så er det nok bare et større projekt. :unsure:

Jeg kan IKKE trække min hofteholder ned under hoften, så jeg skal på toilettet ca. en halv time før at det er nødvendigt :lol: Det bliver totalt besværligt, men jeg tror bare at jeg tager det som det kommer. :lol:

0

Del dette indlæg

Nu er jeg egentlig en 2.gangs brud (og det skal man ikke kimse af) og min erfaring siger mig DROP alle de finurlige undertøjsting ! Strømperne bliver revet af enten sko, skørt eller onkler der træder en over tæerne. Trusserne kryber op og irritere - corsagen gør at man bliver drivvåd for kjolen er altså varm at have på (kommer naturligvis an på typen) :thumbsupsmileyanim:

Jeg har tænkt mig at købe undertøj i REN bomuld, alternativ meget fin blonde for ellers er det ikke til at ånde i.

Og så vil jeg tilgengæld købe mig en lææææææækker natdims med skønne trusser til....manden ser altså ikke hvad man har under kjolen, så girls, lad det være funktionelt og behageligt fremfor sexet - det kan gemme til senere :cheerleader3:

0

Del dette indlæg

Efter en masse søgen på hofteholder, faldt jeg over denne, den er da smart, der er trusser og hofteholder i et, problemet er så bare at jeg kun kan finde den i sort, og ikke hvid.

Det er lidt træls, for så var problemet løst.

Sige endelig til hvis i ved hvor man kan købe den i hvid.

Nå kan så ikke finde mit billede på computen.

Redigeret af Musen!
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer