Guest Mynte

Næsbyholm Slot

8 indlæg i dette emne

Hej piger,

Er der nogen af jer, som har erfaring med Næsbyholm Slot, som ligger på Sjælland (Glumsø)? Eller måske tidligere har været til fest der?

Vi regner nemlig med, at holde vores bryllupsfest der, så det er jo altid godt, at høre andres meninger? :)

Mange hilsner

Mynte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har været til bryllup der for nogle år siden. Det var HELT fantastisk. Vores venner blev viet i parken, lokalerne er super hyggelige og flotte, og maden er helt i top. Super værelser til overnatning. Det var de mest romantiske rammer, og det helt perfekte sted. Kan kun anbefales. Ville gerne holde mit eget bryllup der, men er nu også ganske godt tilfreds med mit forestående havebryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min storebror og hans kone holdte deres bryllup der. Det er et rigtig dejligt sted - men man betaler godt nok også mange penge for det!

Min bror husker specielt at maden og baren var rigtig dyrt! plus værelser - som jo ikke er med i prisen.

Men rigtig dejlig sted hvis man har 200.000 kr. til et bryllup :)

0

Del dette indlæg

hej...

Jeg skal holde mit bryllup der den 6 august.....så der kan jeg fortælle meget mere om det...

vi faldt pladask for stedet og omgivelserne.....

det ligger i den tunge ende det er rigtigt, men maden, øl vin og vand er altså med under middagen....

i prisen er også indregnet blomster til bordene og vielsespartiet i haven samt overnatning til 24 gæster tror jeg det er...

det er rigtigt at baren senere er et tilkøb, men så slemt er det altså heller ikke

jeg tror at vores kommer til at ligge på omkring 150,000 og ja det er mange penge..... men det er altså og så med ALT..her tænker jeg både reception,bar tøj, kjole, overnatning til 50 pers. osv. ALT hva det tilhører et bryllup...

hilsen christina

brudekjole til salg:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=66961

0

Del dette indlæg

hej...

Jeg skal holde mit bryllup der den 6 august.....så der kan jeg fortælle meget mere om det...

vi faldt pladask for stedet og omgivelserne.....

det ligger i den tunge ende det er rigtigt, men maden, øl vin og vand er altså med under middagen....

i prisen er også indregnet blomster til bordene og vielsespartiet i haven samt overnatning til 24 gæster tror jeg det er...

det er rigtigt at baren senere er et tilkøb, men så slemt er det altså heller ikke

jeg tror at vores kommer til at ligge på omkring 150,000 og ja det er mange penge..... men det er altså og så med ALT..her tænker jeg både reception,bar tøj, kjole, overnatning til 50 pers. osv. ALT hva det tilhører et bryllup...

hilsen christina

brudekjole til salg:

http://www.bryllupsklar.dk/forum/index.php?showtopic=66961

Vi blev også fuldstændig forelsket i slottet, så jeg er virkelig også glad for, at vi har booket det nu.

Vi har været ude at kigge på 3 andre slotte og de var faktisk ikke meget billigere, for der kom enten slotsleje, leje af stole, dyrere overtid osv. end Næsbyholm Slot har, så selvom kuvertprisen måske er en smule dyrere på Næsbyholm Slot, så får man alt med i prisen, så i sidste ende, blev dét, det samme regnede vi os frem til :)

Plus de er til at forhandle med, så de kunne give os et tilbud der passer til os ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer