Icebitch75

nogen kreative???

29 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Hejsa :super:

Hvad er din plan med dit hår?

Skal du selv sætte det, eller skal det være en veninde, eller frisør??

Vil gerne høre lidt mere om det

Knus

MC23

Det er min lillebrors kæreste, som der er ved at uddanne sig til frisør, der skal sætte den og jeg er total blank hvad der angår ideer.... det eneste der er fast, er at jeg skal have slør på og at det ikke må være for dukke agtigt ;)
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Ice.

Det kommer jo lidt an på, hvoordan du har tænkt dig, at dit slør skal sidde....over eller under håret?.

Når du nu har så langt hår, er der jo masser af muligheder for at "dulle" det op, så det sidder med vilde krøller, der vælter med af ryggen, men stadig sat op, så det kun er nogle enkelte lange krøller der hænger.

Vedhæfter lige nogle billeder til lidt inspiration.

Knus Trisse

post-7-1088941211.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Det er ikke fordi at jeg er kreativ her, men må lige spørge mht til de sidste billeder..., der for øvrigt er helt vildt flotte....

Hvor sætter man sløret i sådan en halv opsætning??

Og så til Icebitch.. Jeg tror at en halv opsætning bliver FOR FLOT til dig.. Det ser ud som om at du har meget kraftift hår...

Held og lykke med det.. ;)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa.

Det er ikke fordi at jeg er kreativ her, men må lige spørge mht til de sidste billeder..., der for øvrigt er helt vildt flotte....

Hvor sætter man sløret i sådan en halv opsætning??

Og så til Icebitch.. Jeg tror at en halv opsætning bliver FOR FLOT til dig.. Det ser ud som om at du har meget kraftift hår...

Held og lykke med det.. ;)

FOR FLOT?????

Og jo har et meget tykt hår og det er taget i betragtning af at jeg var næsten helt skaldet som et årig :super::lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer