Pixie

**GOAL**

36 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Lena... Driller ikke! Det tager bare ENORMT lang tid at uploade via tinypic sååååå...... :rolleyes:

Så er det tid til vores "fotografbilleder". Min gode ven Johnny kom lige forbi med sit udstyr! Her når der bliver lidt varmere skal jeg have lavet nogen Trash-billeder med min Kinarædsel, det glæder jeg mig vildt til!!

Uden yderligere forklaring kommer nogen af mine ynglingsbilleder.

2edxs2h.jpg

o9pp9w.jpg

w89q4k.jpg

9bb2o1.jpg

mcyxw2.jpg

3elvo.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lækre bryllupskage som min søster lavede. Jeg ville have den skulle være grøn hvilket der var mange af hendes "prof" venner der var noger fortørnede over... men sådan er jeg altså... 2 hvide bunde og en chokoladebund, Hindbær/passionsfrugtmousse og chokocreme. Pyntet med grøn marcipan, Håndlavede sukkerdekorationer, og Pufsukker!!

Andet lag er et diabetes lag med "samme" fyld i sukkerfri udgave

DSC01364.jpg

Min søs og jeg :loveboard:

DSC01370.jpg

Min kusine troede ikke på jeg havde pink sko på... Det kræver altså sit at stå på et ben i stiletter og brudekjole

DSC01384.jpg

DSC01385.jpg

Det eneste billede der er af mit strømpebånd. Det nåede lige at komme med posten 1 time inden jeg skulle i kjolen!!

DSC01386.jpg

Så var det tid til forret. Tunmousse med rejer og flutes. De stakkels serveringspiger havde misforstået mig. Jeg ville have haft ALT tunmoussen inde på nogen store fade. De satte 3!! ind af gangen. Og vi var jo næsten 80 mennesker så de havde travlt!

Liva ville kun have rejer og var ret fornærmet over der var kommet lidt salat med!

DSC01389.jpg

Så var det gaveoppakning!!! Vi fik virkelig mange fine ting... man skal åbenbart have en weber i bryllupsgave for vi fik flere sæt tilbehør og en grill helt uafhængingt af hinanden af folk der slet ikke kan have snakket sammen :)

Bemærk lige andet billede - den telefon er sku aldrig slukket!!!!

DSC01395.jpg

DSC01400.jpg

Lige et stolekys - stemning blev hurligt ret festlig

DSC01401.jpg

SÅ var det tid til mine polterpigers gave til mig og efter en lille intro fik jeg dette billede overrakt som blev taget på min polter!

DSC01421.jpg

Redigeret af Pixie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Eiiii, hvor er kagen lækker og flot. Synes stadig der er en super afslapet stemning og at det hele bare ser ud til at være sjovt og hyggeligt. Der var garanteret ingen der kedede sig (og i hvert fald slet ikke bruden ;) )

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer